Ei jaksa enää elää. Ei kiinnosta skitsofrenia on ja ei ole kavereita Ei sisältöä elämässä kunto kuin vanhuksella. Salista Ei mitään saanut irti vaikka kävin vuode, jaat Ei kanna kävely vauhti hidas masennusta. Saan parkison kohtauksia peratsiinista lihas jäykkyyttä. Elän omissa maailmoissa. Ole liian lihava ja ruma. Naiset pitää minua yököttävänä. Jatkuva tuskainen yksinäisyys. Tätä jatkunut jo 10 vuotta. Kiusattu koko elämän ajan ei ole järkeä enää elää
Olen päättänyt että haluan poistua tästä maailmasta
20
389
Vastaukset
- Anonyymi
En voi edes kertoa ihmisille että olen puoliksi turkkilainen menisi viimeiset mahdollisuudet kaikkeen. Ja saisin rasisti ryöpyt niskaan
- Anonyymi
Enkp oi käydä töissä skitsofrenian takia enkä mennä opiskelemaan oppimisvaikeuksien takia. Se on hirtto köyden hankinta edessä. Onneksi mulla on usko se on tärkein juttu
- Anonyymi
Usko mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko mihin?
Jumalaan
- Anonyymi
Tomi?
- Anonyymi
En tunne ketään sellasta
- Anonyymi
Poliisi ja sosiaaliviranomaiset ottavat sinuun yhteyttä, olet varmasti jo tarkkailulistalla kaiken suoltamasi tekstin takia, mutta ei hätää, apua on tulossa.
- Anonyymi
Miksi heitä kiinnostaisi tällainen ihminen millään tavalla ? En tarvii mitään hoitoa.
- Anonyymi
Voimia Sinulle! Älä luovuta! Niin kauan kun jaksat taistella on aina mahdollisuus parempaan päivään. Älä heitä sitä mahdollisuutta hukkaan.
- Anonyymi
10 vuotta jatkunut putkeen joten tässä alkaa käydä vaihtoehdot vähiin. Israelin jumala minut pelastaa koska olen valittu. Käyny monta kertaa se hirtto köysi mielessä mutta en joistain syystä saa sitä aikaiseksi mutta halu on kova
- Anonyymi
Määrittele se parempi päivä. Elämän oravanpyörässä ei ole parempia päiviä. Samaa stana koko ajan.
- Anonyymi
Jos sinulla on oikeasti paha olo ja maailma näyttää mustalta, mene sairaalan päivystykseen (F2) . Kerro olosi, saat sieltä edes osittaisen avun!
Vaikeuksien kautta voittoon. ❣️- Anonyymi
Itsemurha ei ole oikea valinta, huominen voi tuoda jotain hyvää! Oota sitä.
- Anonyymi
En soita olen ollut 3kk suljetulla 5 vuotta sitten ja he riistivät minulta kaikki vapaudet ja oikeudet.
- Anonyymi
Soittakaa poliisille, tehkää huoli-ilmoitus sosiaaliviranomaiselle tästä henkilöstä.
- Anonyymi
Ihan turhaan en tartte mitään apua enkä sitä edes halua. Haluan vain Jumalan luokse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaan en tartte mitään apua enkä sitä edes halua. Haluan vain Jumalan luokse
Jeesusjojo tai intialainen niskakiikku ovat nopea ratkaisu ongelmiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesusjojo tai intialainen niskakiikku ovat nopea ratkaisu ongelmiisi.
Olisin hirttänyt itseni jo ajat sitten ellei Jumala olisi tullut elämääni. Tunnen pyhän Hengen läsnäolon monesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin hirttänyt itseni jo ajat sitten ellei Jumala olisi tullut elämääni. Tunnen pyhän Hengen läsnäolon monesti
Turhaan höpöttelet täällä, mitä muka aiot saavuttaa tällä tyhjänpäiväisellä länkyttämisellä? On aika aktivoitua ja tehdä jotain!
- Anonyymi
Junkjunk
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282681- 1342442
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162083- 1332071
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121804Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161521327Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291172Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901130Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361049