On täällä ihmeellisä huolia ihmisillä. Hankkikaa elämä ja turpa kii. Ainaiset valittajat
Keskustelu
19
522
Vastaukset
- Anonyymi
AIDSHOMO
- Anonyymi
Valittaminen kuuluu ihmisen perusoikeuksiin.
- Anonyymi
Mutta ei velvollisuuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei velvollisuuksiin.
Ei kaikki asiat tarvitse olla velvoittavia.
- Anonyymi
Taas menee tunteisiin, kun Tipusta keskustellaan. Hahhaa.
- Anonyymi
Kannattaa hakeutua lääkärin vastaanotolle aloituksen tekijä kun hermot on noin kireällä.
- Anonyymi
Samat vimpelin asennevammaiset täällä mellastaa vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Olen ihan tarvolasta, turha syyttää naapurikuntalaisia, yrität sysätä paikallisia ongelmia naapurikuntalaisten syyksi, olet kyllä varsinainen idi..tti.
- Anonyymi
Täällä pyörii keskustelu kyllä hyvin. Paikallisten ÄO on pienempi kuin oma kengännumero ja sivistys / opinnot jäänet 1900-luvun alun kiertokouluun.
- Anonyymi
Mene kouluun, äläkä valita omaa pientä ÄO:ta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kouluun, äläkä valita omaa pientä ÄO:ta.
Vastatuuleen ei kannata kusta
- Anonyymi
Luulen paikallinen että olen käynyt vähän enemmän kouluja kuin sinä. Joka mittapuulla mitattuna.
Parempi vaan että kiertelet sitä kylpahasta siellä vanhalla jopollasi ja odottelet taas kohta saapuvaa syksyä ja sitä kautta masennuskauden alkua.- Anonyymi
Kuka sen kissan hännän nostaa kuin kissa itse
- Anonyymi
Kyllä aiheesta saa valittaa
- Anonyymi
Kuinka kunnan käy kun hallintojohtaja vaihtuu? Kenellä on suitset, valtuustolla vai virkamiehillä?
- Anonyymi
Niin notta ennen valitettihin notta kun pelarus ei lähteny käyntihin.
Yritettihin käynnistää mutta ei saatu käyntihi.
Ilmattihin notta monta tuntia ja larattihi notta akku Matilla salama akkua.
Lopulta Tauno sen sai käyntihin notta superpesis.
Tauno anto het tarttipilottia monta suihkausta notta superpesis - Anonyymi
Sinä ainainen valittaja täällä. On ikävää huomata kuinka huonosti voit.
Elämän on täytynyt potkia sinua kunnolla päähän. Jos haluat avautua niin me kaikki olemme täällä sinua varten. Me luemme kyllä tarinasi.
Oletko miettinyt että ihan oikeasti hakisit ammattiapua. On raskas yksin kantaa valtavaa taakkaa. Mitä se sitten ikinä onkin.
Syksy ja tuleva pimeys tuskin helpottaa oloa.
Toivon valtavasti kuitenkin voimia sinulle.
Yksin ei ole hyvä olla. - Anonyymi
Ja sinä ressukka olet myös täällä lukemassa lappajärvisten hengen tuotteita, muut tuotteet kipataankin järveen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991