Olen pelastuksen osalta varma niin että on monijaita tai harwoja, kuinka sen sano isin, kutka sen saavuttuloivat.
Omalta osaltani en ole varma pelastuksestani. Olen asijaa tuuminut että voin olla aivan ja täysin 100 rosenttislaisen varma vasta kun olen pelastunut.
Olipa kerran Kerttu, joka oli varma pelastumisestaan. Vuojet seurasivat toisijaan ja Kerttu istui kotipihalisellallaan pihallisessa keinussa kun vieras opintuuli puhalsi pelastusvarman Kertun ynpärillä ja veitsi hänet mukanaan pois uskosta Jeesukseen. Hänestä tuli Aptullahhiin vaimo ja hän kääntyi muslimaiselliusuuteen. Hän liittyi Isikseenkin ja voi olla yksi sen "uinuja" ojottajen mahtija saapumaan aloittamaan suurjihajin.
Minä jo tiijän ettei minua uhkaa vieraat opit, mutta ynmärränkö elää parannuksentejossa, olenko tehnyt parannuksen ja mitä se tarkoittaa käyväntössä? Jokapäiväistä parannuksentekoa joka asijassa?
Saa nähjä. On monija hymy suisija saarnaajija, joilla on pelastusvarmuus. Minulla on suuri toivollisuus pelastuksen osalta, sitä lähenmäs en ole pelastusasijassa päässyt. Toisellisilla pelastusvarmuuteen riittää tämänhetkisyys.
Olen uuvestisyntynyt ja minussa lienee yhäkin Pyhä Henki. Jos niin tosijaan yhä on ja jos niin on kun ylöstempaus tapahtuu tai kuolemallisoijun niin sen jälkeen vasta saan pelastusvarmuujen.
Pelastusvarma ei taija tarvita pelastus toivoa?
sisällölli syyllisyys jota kuta kuin kin:
"Willijam Puuthin ennustus lopunajalle: päivä, 24h, ennen ylöstenpausta ristikunta on täynnä pelastusvarmoja pelastusiloisia, jotka eivät ole uuvestisyntyneitä ristittyjä , vaan he ovat tekopyhijä, eivätkä pelastuloiju. "
Se on selvää ettei pelastusvarmuus ole taje pelastuksesta vaan se on taje kun ihmisessä on Pyhä Henki sinettinä. Pyhää Henkeä ei näje ja vöälillä tulee joksikin aikaa mieleen ettei Hän vain salaa olisi poistunut minusta, huomaamattain.
Rakastatko Jeesusta? Entäpä lähinmäistäis? Mitä merkitsee sulle arjellisesti uatellen parannustejollinen?
Kysyn koittajen herätellällisöijä sua, joillakin on siihen suuri tarve, alkaa skulaan aivoillaan onko kuivaa syvänkaivoillaan yhteyskatkos vai virtaako Elävä Vesi syjänmes omas yhteys kunnossallisessa.
Tuo on osa siitä Wiljamin rohvetijasta. Mulla on aika paljon näkkileipijä.
Selef Urge
Mikä on pelastus varmuutesi salaisuuksi suus?
9
102
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla kuuma peruna suussa, vai miksi tulee tuollaista molotusta?
- Anonyymi
Ei kumpaakaan.
Molutus :
kovaäänistä ja epäselvää pulinaa.
Mikä saa sinullisen aatteleen että kuuma peruna saisi aikaan kovaäänistä ja epäselselväätä pulinaallisuutta?
Selef Urge
- Anonyymi
Raamattu ei lupaa pelastusvarmuutta. Kyseessä on kadottava harhaoppi.
Pelastuksemme on toivon varassa.
Tässä asiassa UT kehottaa jokaista olemaan hengellisesti nöyrä ja raitis (= ei ylpeyden ja hurmahenkien vallassa), valvomaan itseään, tekemään kukin itse parannusta ja rukoilemaan itsensä puolesta. Käyttäytymään tervehenkisesti, Jumalan kunniaksi, ei kuin hengessään humalaiset, niin, että Kristuksen pyhä Nimi tulee pikatuksi
Samoin sitten myös kehottamaan muitakin sekä myös rukoilemaan heidän puolestaan.
Jos kellä on Pyhän Hengen armolahjoja, esim. kielilläpuhumisen armolahja, niin asiallisesti ja kunnioittaen käyttämään sitä. Vaikka hiljaa iltarukouksessaankin, se vahvistaa häntä itseä. - Anonyymi
Uskoiko tämä gladiaattori Jeesukseen ja uskoivatko hänen murhattu vaimonsa ja poikansa Jeesukseen?
Elikö kenraali Maximus ennen vai jälkeen Jeesuksen aikaa maan päällä?
https://www.youtube.com/watch?v=Z2FKji5UeXU
Tässä näyttää siltä että kuolemansa jälkeen kenraaligladiaattori yhdistyi Jumalan toimesta edeltäkuolleisiin vaimonsa ja poikansa seuraan. - Anonyymi
Jos helluntailainen tulee kadulla vastaan käsi taskussa, niin pitääkö mennä toiselle puolele katua?
- Anonyymi
Käsi taskussa tai ei, vaihda puolta.
Anonyymi kirjoitti:
Käsi taskussa tai ei, vaihda puolta.
Trakua sieltä taskusta kaivelevat...jaa'a..vai ei seleffillä ole ehkä pyhää henkeä.
Minä tunsin sen hetken kokouksessa.taas jatkuu kirkkotoiminta kesätauon jälkeen.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Trakua sieltä taskusta kaivelevat...jaa'a..vai ei seleffillä ole ehkä pyhää henkeä.
Minä tunsin sen hetken kokouksessa.taas jatkuu kirkkotoiminta kesätauon jälkeen.Tampereenn hellari ei tainnut kaivaa taskustaan traktaattia.
- Anonyymi
Ei pidä yleistää. Eiväthän kaikki luterilaiset ole miljoonien ihmisten murhaajia, vaikka Hitler olikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949