"Rakas Jeesus, vaikka apostoli Paavali kirjoittaakin, että Jumala oli Sinussa ja sovitti maailman itsensä kanssa hetkenä, jolloin annoit ristillä henkesi koko maailman lunnaiksi, KIITOS, ETTÄ SE EI PIDÄ PAIKKAANSA.
KIITOS, että koko maailma ei suinkaan tullut sovitetuksi ristillä, vaan ihmisten tulee ENSIN uskoa Sinuun TULLAKSEEN sovitetuiksi.
KIITOS, että Paavali kirjoitti noin, vaikka se ei pidäkään paikkaansa, koska nyt jotkut raukat saattavat ottaa hänen sanansa TODESTA ja kuvitella tulleensa sovitetuksi SINUN KUOLEMASI HETKELLÄ JA AINOASTAAN SEN ANSIOSTA. Mitä röyhkimyksiä! Mitä AHDASMIELISIÄ idiootteja!
KIITOS että tuo virhetulkinta ON Paavalia lukiessa MAHDOLLINEN! Kiitos, että sovitus EI tapahtunut YKSIN SINUN ANSIOSTASI, vaan se vaatii meidän USKOAMME, vaikka Paavali ei uskosta mitään mainitsekaan! KIITOS, että ei mainitse!
Kiitos, että Paavali antaa niiden lukijoiden, jotka lukevat häntä NIIN KUIN ON KIRJOITETTU, ymmärtää tämän asian VÄÄRIN myös kolossalaiskirjeen ensimmäisen luvun jakeiden 19 ja 20 ja roomalaiskirjeen viidennen luvun jakeen 10 osalta! Kiitos, että asia EI OLE NOIN niin kuin Paavali noissa kohdissa kirjoittaa!
Kiitos, että meillä on lupa tulkita Paavalia niin kuin me koemme oikeaksi eli niin, että sovitus EI SUINKAAN KOSKE KAIKKIA VAAN AINOASTAAN MEITÄ USKOVAISIA!
Kiitos, että me saamme SULKEA tulkinnallamme suuren osan ihmiskunnasta sovituksen ulkopuolelle!
Kiitos Jeesus, että Jumala EI TOSIASIASSA SOVITTANUT MAAILMAA ITSENSÄ KANSSA SINUSSA!"
Nellien, S-seutulaisen ja Usko Toivosen iltarukous
20
179
Vastaukset
- Anonyymi
Rikkinäinen levy vaan pyörii yhä paikallaan......
- Anonyymi
Sovituksen sanan päälle paskoja jatkaa paskomistaan....
- Anonyymi
Kuka tuo Nellie on?
- Anonyymi
"Ja kiitos Isä, että et arvostanut Jeesuksen uhria riittävästi, että Hänen ristinkuolemansa olisi SELLAISENAAN riittänyt sinun edessäsi maailman sovitukseksi, vaan vaadit sen LISÄKSI ihmisten USKOA, ennen kuin sovitat ainuttakaan ihmistä! KIITOS, ETTET SOVITTANUT MAAILMAA POJASSASI JEESUKSESSA!
Kiitos, että arvostat MEIDÄN USKOAMME ENEMMÄN KUIN POIKASI UHRIA, koskapa vasta MEIDÄN USKOMME tuo meille sovituksen eikä suinkaan Poikasi uhri!
Kiitos, että saamme samalle TEESKENNELLÄ OLEVAMME VAIN NÖYRIÄ JEESUKSEEN USKOVIA, vaikka tiedämme, että MEIDÄN USKOMME meidät pelasti, eikä yksinomaan Sinun Poikasi vapaaehtoinen kuolema!
Kiitos, että olet RAJOITTANUT ämaailman sovituksen' ainoastaan USKOVIIN ja olet käskenyt Paavalin hämärtämään tätä puhumalla maailmasta!" - Anonyymi
"Kiitos Jumala, että vaadit meiltä uskoa sovituksen ehtona, sillä jos ET VAATISI, silloin Poikasi saisi kiistatta KAIKEN KUNNIAN!
Mutta nyt, NYT me sen sijaan voimme taputtaa salaa mielessämme itseämme olkapäähän ja esittää samaan aikaa ulospäin nöyrää, armahdettua uskovaa!
Kiitos, että olet jakanut universumin tällä tavoin kahtia! Ja kiitos, että nimenomaan Jeesuksen RISTI jakoi sen kahtia, vaikka Jeesus itse sanoikin vetävänsä KAIKKI tykönsä, kun hänet korotetaan maasta. Kiitos, että hän valehteli! Tai jos ei suoranaisesti valehdellut, niin puhuipahan sanoja, jotka eivät tarkoittaneet yhtikäs mitään!" - Anonyymi
Ja KIITOS, kun Paavali kirjoitti Sinun määränneen KAIKKI tottelemattomuuteen, jotta Sinä armahtaisit KAIKKIA, Paavali valehteli! Kiitos, että todellakin MÄÄRÄSIT kaikki tottelemattomuuteen, MUTTA ET SUINKAAN ARMAHDA KAIKKIA!"
- Anonyymi
Ja KIITOS, kun Paavali ..
Ei Paavali tavannu koskaan Kristusta ! Mitä tällä jätkällä on merkityustä muka ?
- Anonyymi
"Kiitos sitäkin, Jumala, että panit Paavalin kirjoittamaan
'Niinpä siis, samoin kuin yhden ihmisen lankeemus on koitunut KAIKILLE ihmisille kadotukseksi, niin myös yhden ihmisen vanhurskauden teko koituu KAIKILLE ihmisille elämän vanhurskauttamiseksi', vaikka Jeesuksen vanhurskauden teko EI suinkaan koidu elämän vanhurskaudeksi KAIKILLE IHMISILLE.
Kiitos kun panit Paavali huiputtamaan tässäkin kohtaa!"- Anonyymi
Reseptillä määrätyt lääkkeet on syytä ottaa, tämä on minun kantani kirjoitukseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reseptillä määrätyt lääkkeet on syytä ottaa, tämä on minun kantani kirjoitukseesi.
Sä nilkki varmaan sanot ton saman naamatusten, jos vaikka tavattaisiin?
- Anonyymi
"Kiitos Jeesus, kun panit Paavalin nerokkaasti harhauttamaan lukijoitaan kirjoittamalla
'Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta'!
Tuostahan voi joku ressukka saada käsityksen, että ihminen sovitetaan KUN HÄN ON VIELÄ JUMALAN VIHOLLINEN ja vieläpä SINUN KUOLEMASI KAUTTA ELI SINUN KUOLEMASI HETKELLÄ!!!
Kiitos siitäkin, kun Paavali EI LAINKAAN MAINITSE USKOA, vaikka Sinä vaadit sitä!!!
Kiitos tästä hämmennyksestä!" - Anonyymi
1 Muistuta heitä olemaan hallituksille ja esivalloille alamaiset, kuuliaiset, kaikkiin hyviin tekoihin valmiit,
2 etteivät ketään herjaa, eivät riitele, vaan ovat lempeitä ja osoittavat kaikkea sävyisyyttä kaikkia ihmisiä kohtaan.
3 Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.
4 Mutta kun Jumalan, meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi,
5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,
6 jonka Hengen hän runsaasti vuodatti meihin meidän Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta,
7 että me vanhurskautettuina hänen armonsa kautta tulisimme iankaikkisen elämän perillisiksi toivon mukaan.
8 Tämä sana on varma, ja minä tahdon, että sinä näitä teroitat, niin että ne, jotka Jumalaan uskovat, ahkeroisivat hyvien tekojen harjoittamista. Nämä ovat hyviä ja hyödyllisiä ihmisille.
9 Mutta vältä mielettömiä riitakysymyksiä ja sukuluetteloita ja kinastelua ja kiistoja laista, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia.
10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
11 sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.
12 Kun lähetän luoksesi Artemaan tai Tykikuksen, niin tule viipymättä minun tyköni Nikopoliin, sillä siellä olen päättänyt viettää talven.
13 Varusta huolellisesti matkalle Zeenas, lainoppinut, ja Apollos, ettei heiltä mitään puuttuisi.
14 Oppikoot meikäläisetkin, tarpeen vaatiessa, harjoittamaan hyviä tekoja, etteivät jäisi hedelmättömiksi.
15 Tervehdyksen lähettävät sinulle kaikki, jotka ovat minun kanssani. Sano tervehdys niille, jotka pitävät meitä rakkaina uskossa. Armo olkoon kaikkien teidän kanssanne.
( Tiit. 3)
s-seutulainen- Anonyymi
Muista iltarukouksesi!
- Anonyymi
Miksi sinä ylipäätään siteeraat Raamattua, kun paskot sen tärkeimmän sanoman päälle? Mitä kuvitelet tuolla saavuttavasi? Aina kun SINÄ sitä siteeraat, sinä käytät sitä lyömäaseena, kun et muuta voi, kun olet paskiainen, mutta minä siteeraan sitä ainnoastaan julistaakseni sovituksen sanaa. Se meidät erottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä ylipäätään siteeraat Raamattua, kun paskot sen tärkeimmän sanoman päälle? Mitä kuvitelet tuolla saavuttavasi? Aina kun SINÄ sitä siteeraat, sinä käytät sitä lyömäaseena, kun et muuta voi, kun olet paskiainen, mutta minä siteeraan sitä ainnoastaan julistaakseni sovituksen sanaa. Se meidät erottaa.
Se on tärkein sanoma, mutta sinulla sitä ei ole kuin kirjoituksessasi.
- Anonyymi
S.seutulainen jenkki roska lahko. Sulla oli joku toinen niki .. Aina ouhut paskaa,kun se jenkki lahko 1900-luvulta,täyttä paskaa kaikki on jenkeistä mitä lähtee aina uskon myötä.
Te,ette Rakasta,teidän vitin lahkonne on sairas ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää on jenkki paskaa 1900-luvulta. Kaksi miestä homoa perusti sen.
- Anonyymi
[email protected];Seppo Turunen
Vähä-älyisten lahkon mukaan sovittaa-sana tarkoittaa JOTAIN
jakeessa 2 Kor. 5:18
"Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut MEIDÄT itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran",
ei tarkoita MITÄÄN jakeessa 2 Kor. 5:19
"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan",
ja tarkoittaa taas JOTAIN jakeessa 2 Kor. 5:20
"Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehottaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa."
Kukaan vähä-älyisistä ei osaa sanoa, MITÄ tuo sana tarkoittaa jakeissa 18 ja 20 ja miksi se ei tarkoita SAMAA eikä ylipäätään YHTÄÄN MITÄÄN jakeessa 19.
Tämä tietämättömyys on vähä-älyisten mukaan kuitenkin korjattavissa sillä, että käyttää kysymystä laistaessaan ahkerasti ilmausta "Raamatun ilmoitus".
Jeesus kuulemma tykkää tuosta hokemasta, vaikka sitä käytetäänkin keppihevosena Hänen ristinkuolemansa merkityksen häivyttämiseen.
Vähä-älyisille ristillä riippuva Jeesus on hieman kuin tuo sovittaa-sana; jokin hämärä merkitys Hänellä on, mutta ei missään nimessä sellaista, että sitä olisi tarpeen selvittää. Jeesuksen SANOMISET merkitsevät paljon, paljon enemmän kuin se, mitä Paavali paljasti hänen rististään. Jeesus kun itse tykkää paljon enemmän omista puheistaan kuin ristinkuolemastaan ja sen merkityksestä.
Siunattuja ovat nämä puupäät, koska Raamattu-valtameressään he eivät koskaan huku. :) - Anonyymi
Hyi millasta soopaa on tarjolla
- Anonyymi
On ihmisiä jotka eivät ymmärrä muytamua yksinkertaisia lauseita koko elämänsä aikana.
Eivätkä halua ymmärtää.
Oikeastaan raamatussa pitäisi lukea mm ja jumala lähetti uuden nyssen, että jokainen siihen lipun hankkiva ja kyytiin nouseva pääsisi perille taivaaseen.
Ehkä tuollainen lause menisi useimpien tajuntaan vähemmällä rähinällä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356151
- 574376
- 592841
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282778Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341412Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗251395- 301240
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151