Mun kämpässä oli 29 astetta jo heti aamulla.
Betoni imi kaiken lämmön. Laitoin jääpaloja pakastelokeroon.
Kävin ulkona aamuisin ja iltaisin. Pidin verhot kiinni. Avasin parvekkeen oven illalla myähään ja suljin aamulla!
Helteet ohi? Mien selvisitte?
20
277
Vastaukset
- Anonyymi
ilmastointilaite pörräsi koko ajan, putki ikkunasta ulos niin oli vilpoisaa.
Kela kustansi tuon ison laitteen 700e
ja kustantaa sähkötkin kun ossaa keplotella. - Anonyymi
Hyvin tässä selvitty. Vähän oli ripuli.
- Anonyymi
Ei kummempaa. En jaksanut niinkuin tavallisesti.
Keskipäivällä kuumaan aikaan kastelin mekon kylmään veteen ja laitoin märkänä päälle! - Anonyymi
Piti käydä ostamassa pari tuuletinta lisää , sillä ilmavirta helpottaa.
- Anonyymi
Ei helkkari jos tuollainen 30asteen jatkuva ni tukalaa on.Sillon kun oli helteet ni variksellakin oli suu auki niin kysyin onko kuuma,ei vastannu mitään.
- Anonyymi
Ostin pienen parinkympin viilentimen joka viilentää kylmän veden avulla. Hyvin toimii pienessä yksiössä. Puolen metrin korkuinen tornituuletin lisänä.
- Anonyymi
Kävin kovilla helteillä hoitolaitoksessa joku 5vuotta vanha rakennus niin sisällä ihan siedettävää kun kunnon ilmastointi,huoneessa voit säätää vaikka jääkaappilämpötilaan. Kyllähän joku pienikin tuuletin ihan ok. Yksiössä ilma ei pahemmin vaihtunut kovilla helteillä kun ei ainakaan päivällä tuulettamisesta hyötyä.Parvekkeen ovi auki koko yön.
- Anonyymi
Parvekkeen ovi on ollut auki jo 3-4 viikkoa yhtä soittoa ja kattotuuletin on pyörinyt.
Ostin vielä lisää pari tornituuletinta niin saa ilman mukavasti kiertämään.
- Anonyymi
Jos vettä sattaa ja kengässä onpi reikä, niin kyllä siinä sukka kastuu.
sukittaja . sawo - märin suin - Anonyymi
Miten ne jääpalat siellä pakastelokerossa viilentää?
- Anonyymi
Kastelin tee-paidan ja kalsarit.Sitten ne laitoin pakastimeen hetkeksi.
Kohmeisena päälle ja sitten ulos helteeseen.
Ovat kuivina kun palaat..
toimii sängyssäkin.
10/10 - Anonyymi
Kattotuuletin siinä valaisimessa on paras vaihtoehto. Pyörimään koko yöksi.
Ilma liikkuu mukavasti ihan pienimmälläkin nopeudella . - Anonyymi
"Laitoin jääpaloja pakastelokeroon."
Kannoitko myös valoa säkillä sisälle?- Anonyymi
Ei mulla tavallisesti jääpaloja ole juoman joukossa, Nyt oli. Pakastin myös vesimelunin, verigreipin ja viinirypäleitä joita sitten laitoin parin litran mehukannuun jääkaappiin. Oli raikasta juotavaa!
Pakastin myös pari 1,5 vesipulloa. Laitoin ne lattiatuulettimen eteen. Niin kauan kuin jää suli, ilma viilentyi!
- Anonyymi
Hyvin, oli miellyttävän raukea olo.
- Anonyymi
Kuumuus on rasite. ilma on saatava liikkumaan. Ja varattava jäätävän kylmiä juomia jääpaloilla. Sitä kautta vähitellen päästään syksyn viileän rentoon meininkiin ja matkalle kohti talven haasteista.
- Anonyymi
Jääkaapin lisäksi onkin parvekkeella pörrännyt kylmälaukku juomille .
Laukun sisältö onkin osoittautunut erityisen suosituksi helteillä.
Laukkua saa olla täyttämässä vähän väliä ja juomat ehtii öisin jäähtyä.
- Anonyymi
Edellisvuonna minun asunnossa tai olla +39. Sitten hankin ilmanviiletimen 400 eurolla ja sen jälkeen ollut ihan sopivan lämmintä siinä +21 paikkeilla.
- Anonyymi
Muutaman päivän takia? Pääseehän viileään suihkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman päivän takia? Pääseehän viileään suihkuun.
Tai lähtee helteiksi lomailemaan järven rantaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415326Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13810580Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089430Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole627675Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump297525Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1866605Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1906322Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri345939Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282112IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1571763