Puolustusvoimat: Muutos Yhdysvaltojen mihitysjoukoissa Suomessa

Anonyymi-ap

Yhdysvaltojen sotilaallinen miehitys on vahvistunut Suomessa heinäkuun puolivälistä alkaen, kertoo Puolustusvoimat tiedotteessaan.

Tällä hetkellä Suomessa toimii Yhdysvaltojen merijalkaväen osasto sekä henkilöstöä.

52

288

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiltu on käsittänyt sanan miehitys taas väärin.

• Putinatsia riipii päästä perseeseen, aivan mahtavaa! 🥳

Eikös hän vielä keväällä naureskellut, miten Yhdysvaltoihin ei enää ole lainkaan luottamista eikä se välitä meistä hevon vittua vaan olemme ihan yksin, kun Jumalan valitsema herrakansa alkaa oksennella ballistiikkaa Uudellemaalle, jonka bkt sivumennen sanoen on suunnilleen sama kuin Venäjän sotilaallisella tukijalla ja läheisellä ystävällä Pohjois-Korealla.

Nyt meidät on peräti miehitetty muutamalla sadalla miehellä, mikä tarkoittaa että USA on sotilaallisesti noin tuhat kertaa vahvempi kuin Venäjä, joka ei pysty miehittämään alkujaan Suomea heikompaa Ukrainaa edes miljoonalla miehellä.

• Anonyymi

Tämä on hieno uutinen joka varmasti osataan lukea Moskovassa tarkasti. Vladimirovitsh kuunteli huonoa oraakkelia.

• Uskontohan on täynnä niitä vääriä profeettoja .... kuten Ex-KGB patriarska "Kirka" ja sen stnan kallis rannekello. :-)

• Anonyymi

Ikvää kun Suomi on miehitetty vieraan vallan joukoilla niin kuin jokin hikinen Afrikkalais valtio.

• Onko yhtä ikävää kuin se, että Venäjä on miehitetty Pohjois-Korean joukoilla?

• Anonyymi

Suomi on siirtynyt banaani valtioksi.

• Vielä ikävämpää (ja toki samalla hyvin viihdyttävää) on se, että mistään mitään tietämätön typerys luulee vasiten kutsuttuja liittolaisiamme miehittäjiksi.

Olisi sinunkin kannattanut pistäytyä siellä koulussa edes viikoittain, mutta ei, ostarilla oli siistimpää.

Ja nyt sitten moskovalainen "Jeesus" pörrää pururadallasi aamusta ehtooseen. Sääliksi käy lähimmäisiäsi, jos heitä yhä löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

RIP Suomi!

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

Onko yhtä ikävää kuin se, että Venäjä on miehitetty Pohjois-Korean joukoilla?

Mitä sekoilet?

Pohjois-Korean sotajoukothan miehittävät vain Ukrainaa Ukrainassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sekoilet?

Pohjois-Korean sotajoukothan miehittävät vain Ukrainaa Ukrainassa.

On heitä Venäjälläkin Kurskissa. Venäjä on siis Pohjois-Korean miehittämä aloittajatiltun logiikaan mukaan.

• Anonyymi

Ei ole, mutta on ihanaa, kun venäläinen homppeli USKOO NIIN OLEVAN!

• moloch_horridus kirjoitti:

On heitä Venäjälläkin Kurskissa. Venäjä on siis Pohjois-Korean miehittämä aloittajatiltun logiikaan mukaan.

Ja täysin, sillä pikku vinosilmiähän on Venäjällä monta kymmentä kertaa enemmän kuin jenkkejä Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa usa tehdä meistä uuden siirtomaan, orjalaivoja varmaan jo värkätään Philly:n telakalla.

• Anonyymi

Surkeaksi on mennyt Suomen asema.

Elimme hienoa aikaa noin 80 vuotta kunnes jotkut älykääpiöt keksivät liittää Suomen NATOn jäseneksi. Puolustusmenoja kolminkertaistuvat vaikka NATO-jäsenyyden sanottiin olevan halpa henkivakuutus. 10 mrd on uusi ”normaali” joka rahoitetaan lainanotolla. Lisäksi olemme tehneet maastamme tulevan taistelukentän. Hienoa toimintaa.
      USA päättää milloin ja minne Suomi lähtee sotimaan - me olemme maksavan rengin asemassa ilman omaa päätäntävaltaa. Tehtävänämme on puolustaa USAn kansallista etua kaikkialla missä USA näkee sen tarpeelliseksi. Viime vuosina Suomi on pitänyt joukkojaan Irakissa vastasin Irakin parlamentin tahtoa. USA on antanut meille tehtäväksi estää Iranin vaikutusvallan kasvu alueella.

Ei ole typerä se joka pyytää vaan se joka suostuu.

• NATO-jäsenyyden kulut eivät ole miljardeja, vaan varustautuminen puolustautumaan fasistisen ja imperialistisen terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän varalta. Sen maan, josta sinä itse sanoit, ettet puolustaisi Suomea, jos se tänne hyökkisi.

• Anonyymi

Olen täsmälleen samaa mieltä, jo historian valossa se voidaan jo todentaa.
        Päättäjät eivät ilmeisesti ole kovinkaan innokkaina historiaa lukeneet?

Yksi yhteinen piirre aina löytyy, maailmasodat ovat aina olleet eurooppalaisten syytä. Ei kai kahta ilman kolmatta?

• Anonyymi

NATO-jäsenyyden kulut eivät ole miljardeja, vaan varustautuminen puolustautumaan fasistisen ja imperialistisen terroristi- ja rikollisvaltio Venäjän varalta. Sen maan, josta sinä itse sanoit, ettet puolustaisi Suomea, jos se tänne hyökkisi.

Tuon sinä olet itse keksinyt.

Ja totta kai meidän on varustauduttava koska olemme nyt Venäjään vihamielisesti suhtautuvan sotaliiton jäsen.
        Ei tarvita paljon aivoja eikä järkeä että saa itsensä sellaiseen pinteeseen missä olemme nyt.
        Puolustusmäärärahamme kolminkertaistuvat eikä sekään riitä kun NATOn isäntä keksii maksaville rengeilleen työmaan jonkun rikollisen hyökkäyssodan apurina. Se sitten vasta maksaakin, koska sotiminen on kallista. Saamme ostaa kalliita aseita taisteluun USAn kansallisen edun ja USA sotateollisen kompleksin puolesta.
        Raha otetaan lainaamalla kun sitä ei saada tarpeeksi revittyä tavallisilta kansalaisilta. Kokoomus onnpitönyt huolen siitä, että veroparasiittifirmojen kukkarolla ei käydä vaikka ne itse määrittelevät veroprosenttinsa.

Minä vaihtaisin tällaisen ajan mielihyvin 80-luvun Suomeen. Sillon meidän ei tarvinnut pelätä tai kuten sinä - toivoa sotaa. Natokuppaisille sota on kaikkein parasta elämässä.
        Molonkin ymmärtää hienosti, että elintasomme laskee NATOn jäsenenä ja turvallisuutemme sekä tulevaisuutemme on vaarannettu. Maamme velkaantuu ennätystahtiin ja sinä levittelet valheitasi jo kolmatta vuotta siitä, että meillä talous kasvaa.
        Meillä ei kasva muu kuin työttömyys ja valtionvelka.

Luulis natokuppaista sapettavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täsmälleen samaa mieltä, jo historian valossa se voidaan jo todentaa.
        Päättäjät eivät ilmeisesti ole kovinkaan innokkaina historiaa lukeneet?

Yksi yhteinen piirre aina löytyy, maailmasodat ovat aina olleet eurooppalaisten syytä. Ei kai kahta ilman kolmatta?

EUn päättäjät ovat vaikeassa tilanteessa.
        He tyhmyyttään menivät Bidenin virittämään karhunrautaan. Nyt USA pesee kätensä ja EU tulee maksamaan USAn asetoimitukset Ukrainalle. EU johtajat eivät voi muuta ku8n hyväksyä asian vaikka ovat sen ryhmän maksavan rengin asemassa. Se niitä V.tuttaa kun EU on menettänyt tämän pelin seurauksena talousmahti-statuksensa. EU rämpii laman kourissa eikä näköpiirissä ole mitään millä korvaisi ennen niin halvan venäläisen energian, raaka-aineet, hyvän markkina-alueen ja monta muuta etua.
        Finnair menetti syömähampaansa kun ei saa enää lentää Venäjän ilmatilan kautta Aasiaan. Se tietää kivuliasta loppua Finnairille.

EUn tyhmät päättäjät, jotka ovat USAn käskyvallan alaisia eivät pysty tunnustamaan typeryyttään. Sen vuoksi vektori on kohti sotaa jonka piikkiin täydellinen osaamattomuus ja typeryys voidaan laittaa. Tony Blair sanoi pari vuotta sitten, että Kiina ajaa ja on jo ajanut lännen ohitse. EU on entinen talousmahti vailla riittävän halpoja raaka-aineita joista joutuvat nyt kärsimään BRICS-maat.

Onko Suomen talouden näkymät hyvät lähivuosina? Mikä sieltä pilkottaa?
        Kuka tietää?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja totta kai meidän on varustauduttava koska olemme nyt Venäjään vihamielisesti suhtautuvan sotaliiton jäsen.
        Ei tarvita paljon aivoja eikä järkeä että saa itsensä sellaiseen pinteeseen missä olemme nyt.
        Puolustusmäärärahamme kolminkertaistuvat eikä sekään riitä kun NATOn isäntä keksii maksaville rengeilleen työmaan jonkun rikollisen hyökkäyssodan apurina. Se sitten vasta maksaakin, koska sotiminen on kallista. Saamme ostaa kalliita aseita taisteluun USAn kansallisen edun ja USA sotateollisen kompleksin puolesta.
        Raha otetaan lainaamalla kun sitä ei saada tarpeeksi revittyä tavallisilta kansalaisilta. Kokoomus onnpitönyt huolen siitä, että veroparasiittifirmojen kukkarolla ei käydä vaikka ne itse määrittelevät veroprosenttinsa.

Minä vaihtaisin tällaisen ajan mielihyvin 80-luvun Suomeen. Sillon meidän ei tarvinnut pelätä tai kuten sinä - toivoa sotaa. Natokuppaisille sota on kaikkein parasta elämässä.
        Molonkin ymmärtää hienosti, että elintasomme laskee NATOn jäsenenä ja turvallisuutemme sekä tulevaisuutemme on vaarannettu. Maamme velkaantuu ennätystahtiin ja sinä levittelet valheitasi jo kolmatta vuotta siitä, että meillä talous kasvaa.

"Tuon sinä olet itse keksinyt."

Haha. Kerropas sitten ihan itse, kuinka toimisit, jos Venäjä tänne hyökkäisi. Ja sitten vasta me joutuisimme varustautumaan, jos emme olisi NATO:n jäsenmaa. Katsos kun olisimme takuuvarma Venäjän seuraava kohde. Ja edelleen sinä valehtelet paitsi tuon fasistisen ja imperialistisen terroristi- ja rikollisvaltion ja sen rikollisen sodan puolesta, myös siitä, mitä minä oikeasti sanon. Minä haluan rauhaa, en sotaa.

• Anonyymi kirjoitti:

EUn päättäjät ovat vaikeassa tilanteessa.
        He tyhmyyttään menivät Bidenin virittämään karhunrautaan. Nyt USA pesee kätensä ja EU tulee maksamaan USAn asetoimitukset Ukrainalle. EU johtajat eivät voi muuta ku8n hyväksyä asian vaikka ovat sen ryhmän maksavan rengin asemassa. Se niitä V.tuttaa kun EU on menettänyt tämän pelin seurauksena talousmahti-statuksensa. EU rämpii laman kourissa eikä näköpiirissä ole mitään millä korvaisi ennen niin halvan venäläisen energian, raaka-aineet, hyvän markkina-alueen ja monta muuta etua.
        Finnair menetti syömähampaansa kun ei saa enää lentää Venäjän ilmatilan kautta Aasiaan. Se tietää kivuliasta loppua Finnairille.

EUn tyhmät päättäjät, jotka ovat USAn käskyvallan alaisia eivät pysty tunnustamaan typeryyttään. Sen vuoksi vektori on kohti sotaa jonka piikkiin täydellinen osaamattomuus ja typeryys voidaan laittaa. Tony Blair sanoi pari vuotta sitten, että Kiina ajaa ja on jo ajanut lännen ohitse. EU on entinen talousmahti vailla riittävän halpoja raaka-aineita joista joutuvat nyt kärsimään BRICS-maat.

Onko Suomen talouden näkymät hyvät lähivuosina? Mikä sieltä pilkottaa?
        Kuka tietää?

Ja kaikki tuo siis johtuu Venäjän rikollisesta hyökkäyksestä Ukrainaan, mikä puolestaan johtuu Putin Kalsarimyrkyttäjän harhaisesta fasismista ja imperialismista.

• Anonyymi

Ja kaikki tuo siis johtuu Venäjän rikollisesta hyökkäyksestä Ukrainaan, mikä puolestaan johtuu Putin Kalsarimyrkyttäjän harhaisesta fasismista ja imperialismista.

Kommentoinnistasi päätellen se joka on harhainen olet sinä.
        Olet ollut jo sitä vuosikymmenet.
        Sairas tapaus. Kirjoittelet itsestäsi kolmannessa persoonassa tarkastellen jakomielitautisen toisen persoonasi kirjoituksia kommentoiden niitä aivan kuin sivullisena.

Siihen on kuule saatavissa apua.

• Anonyymi

Haha. Kerropas sitten ihan itse, kuinka toimisit, jos Venäjä tänne hyökkäisi. Ja sitten vasta me joutuisimme varustautumaan, jos emme olisi NATO:n jäsenmaa. Katsos kun olisimme takuuvarma Venäjän seuraava kohde. Ja edelleen sinä valehtelet paitsi tuon fasistisen ja imperialistisen terroristi- ja rikollisvaltion ja sen rikollisen sodan puolesta, myös siitä, mitä minä oikeasti sanon. Minä haluan rauhaa, en sotaa.

Se mikä on varmaa niin sinä et sivarina sotisi yhtään Suomen puolesta. Et kykene muuhun kuin sonnan levittämiseen ja olet keskustelupalstojen sarjapaskoja jo vuosikymmeniä. Mikään ei tyylissäsi ole muuttunut - tauti on vakavaa sorttia.

No kerkiät todennäköisesti näkemään kaikkien aikojen laman mitä Suomi on kohdannut. Kiitos tälle uudelle arvoyhteisöllemme jota Natoksi kutsutaan.

• Anonyymi

Mitenkä sinä sivari muka voisit toimia Suomen hyväksi? Kun olet vielä jakomielitautinen niin olet vapautettu asepalveluksesta. Sinunlaiselle on kyllä töitä lannoitteiden levityksessä keväisin, sen verta sitä ehtaata suollat.

• Anonyymi

Olen tehnyt sotilasvalan ja puolustaisin Suomea. En laita tikkua ristiin NATOn puolesta.
        Entä sinä kun olet sivari? Olet vain narsisti, joka kaipaa kaikkien huomiota. Kirjoitat itse omista kommenteistasi kolmannessa persoonassa tarkastellen aivopierujesi jälkiä.

• Anonyymi kirjoitti:

>Minä vaihtaisin tällaisen ajan mielihyvin 80-luvun Suomeen.

Niin minäkin! Suomen elintaso nousi reippaasti samalla kun Neuvostoliitto heikkeni, sen puuttuminen Suomen asioihin väheni ja lopulta se menetti supervalta-asemansa kokonaan, kun kansat saivat vapautensa ja 400 miljoonan ihmisen imperiumi pieneni alle 150 miljoonaksi.

Nyt Neukkulaa paljon heikommalle Venäjälle samanlainen kehitys, niin ylivoimainen osa suomalaisista taputtaa karvaisia tai karvattomia käsiään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kommentoinnistasi päätellen se joka on harhainen olet sinä.
        Olet ollut jo sitä vuosikymmenet.
        Sairas tapaus. Kirjoittelet itsestäsi kolmannessa persoonassa tarkastellen jakomielitautisen toisen persoonasi kirjoituksia kommentoiden niitä aivan kuin sivullisena.

Siihen on kuule saatavissa apua.

Myös teille Venäjää palvoville Z-uskovaisille on apua saatavana, kunhan vain uskallatte tunnustaa tosiasiat ja lähteä hakemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen tehnyt sotilasvalan ja puolustaisin Suomea. En laita tikkua ristiin NATOn puolesta.
        Entä sinä kun olet sivari? Olet vain narsisti, joka kaipaa kaikkien huomiota. Kirjoitat itse omista kommenteistasi kolmannessa persoonassa tarkastellen aivopierujesi jälkiä.

Ei kuulosta hyvältä, kun paskot kolme suunnilleen samanlaista fanaattista kahjoviestiä peräkkäin.

Edustat alle prosenttia suomalaisista, mutta Z-hulluudessasi hourit kuin olisit jonkin merkittävänkin porukan äänitorvi. No et sinä ole, kun teitä ei löydy enää koko maasta edes viittäkymmentä Naton-vastaiseen miekkariin – ei ole löytynyt kahteen ja puoleen vuoteen. On toki ihan järkevääkin, että ette kehtaa omalla naamallanne vittuilla suomalaisten valtavalle enemmistölle.

Kodittomien kissojenkin puolesta marssisi paljon suurempi porukka kuin mitä teitä on.

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä, kun paskot kolme suunnilleen samanlaista fanaattista kahjoviestiä peräkkäin.

Edustat alle prosenttia suomalaisista, mutta Z-hulluudessasi hourit kuin olisit jonkin merkittävänkin porukan äänitorvi. No et sinä ole, kun teitä ei löydy enää koko maasta edes viittäkymmentä Naton-vastaiseen miekkariin – ei ole löytynyt kahteen ja puoleen vuoteen. On toki ihan järkevääkin, että ette kehtaa omalla naamallanne vittuilla suomalaisten valtavalle enemmistölle.

Kodittomien kissojenkin puolesta marssisi paljon suurempi porukka kuin mitä teitä on.

Viittäkymmentä? natoon liittymistä juhli 5 ihmistä senaatintorilla. Ei nämä kuules ole mitään mittareita, pöljä poika.
        Naton kannatus on siinä 60% paikkeilla ja tod näk alenee tulevaisuudessa jo siitä syystä että se tulee pirun kalliiksi velkaantuvalle Suomelle.

• Anonyymi

>Minä vaihtaisin tällaisen ajan mielihyvin 80-luvun Suomeen.

Niin minäkin! Suomen elintaso nousi reippaasti samalla kun Neuvostoliitto heikkeni, sen puuttuminen Suomen asioihin väheni ja lopulta se menetti supervalta-asemansa kokonaan, kun kansat saivat vapautensa ja 400 miljoonan ihmisen imperiumi pieneni alle 150 miljoonaksi.

Nyt Neukkulaa paljon heikommalle Venäjälle samanlainen kehitys, niin ylivoimainen osa suomalaisista taputtaa karvaisia tai karvattomia käsiään.

Niinpä. Venäjällä talous on kasvanut viimeiset kolme vuotta mutta me olemme olleet lamassa kuten EU.
        Suomi on enemmän riippuvainen Venäjästä kuin Venäjä Suomesta. Repen ruuti ei taida olla kuivaa kun ei tajua geopolitiikkaa ja taloutta minkä vuoksi kirjoittelee ihan pehmeitä.

Kerropa repe nyt mitenkä Suomen talous kehittyy verrattuna muuhun EU-alueeseen lähivuosina. Näetkö mitään valoa tunnelisi päässä? Aivan kuin natokuppahöyryissä kuljeskilisit vailla mitään realiteettien tajua.

Mistäs arvelisin Suomen hankkivan puuraaka-aineita ja vielä siten ettei päästökaupasta saataisi kaiken lisäksi miljardilaskua? Millä saataisiin itä-Suomi jaloilleen? Kuinka kauan/paljon voimme velkaantua? Kohta 200 mrd raja menee rikki. Tällä menolla velkaantuminen ei pysähdy edes 300 mrd euron tasolla mikä tarkoittaa sitä, että luottoluokituksemme romahtaa ja tulemme maksamaan korkoja niin ettei jälkipolville jää epäselväksi miksi pitää mennä töihin.
        NATOn jäsenenä puolustusbudjetti nousee kolminkertaiseksi. Siihenkään meillä ei ole varaa ja raha otetaan lainaamalla.

Repen märkä uni muuttuu kylmäksi hieksi Suomen kansalle. Kaiken kukkuraksi Nato vaarantaa turvallisuutemme ja tulevaisuutemme. Nauraisin tuollaisille typeryksille jos asia ei olisi niin vakava seurauksiltaan.

• Anonyymi

Moka, ja emämoka.

En tule taistelemaan Trumpin ajatusten vuoksi, tämä on aivan selvä asia.

• Anonyymi

Minä taas tulen taistelemaan Suomessa Putlerin ajatuksia VASTAAN! Tämä on aivan selvä asia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas tulen taistelemaan Suomessa Putlerin ajatuksia VASTAAN! Tämä on aivan selvä asia!

Suomi on vapaa maa, jonne on tullut myös 48 000 vapaan ajattelun kunniakansalaista Ukrainasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi on vapaa maa, jonne on tullut myös 48 000 vapaan ajattelun kunniakansalaista Ukrainasta?

Eikä ne lähe täältä kun niillä oli enne sotaa keskipalkka 300 euroa. Nyt ne saa mitään tekemättä monin verroin enemmän ja vaativat vain lisää. Daj daj - sen ne osaa.

• Anonyymi

Meinaako uusavuttomat, että nää puollustais suomea , taitaa nää lähteä heti kotiin kun ensimmäinen murkula leijuu kohti urpolandiaa . Ei suomea puollusta edes omat .

• Anonyymi

Tiltu toki saa provoilla omia näkemyksiään! Kyllä me suomalaiset uskomme heidän osallistuvan maamme puolustamiseen ja niin taitaa uskoa myös Suomeen asumaan pesiytyneet venäläiset homppeli-trollit oikeasti, koska ainakin puheissa heitä kyrsii suuresti Nato-joukkojen läsnäolo maassa!

• Anonyymi

USA lisää edelleen miehitysjoukkojensa ja sotakaluston määrää Suomen alueilla.

• Anonyymi

Se on ikävä asia Suomelle, kansallemme - tulevaisuudellemme ja turvallisuudellemme.

Jollakin karkasi mopo pahemman kerran käsistä. Nyt olemme USAn maksava renki ja vailla oikeuksia. Vähä-älyisyyden vuoksi Suomen talous, tulevaisuus ja turvallisuus on vaarannettu vakavasti.

Osaako joku kertoa mitenkä Suomi voi selviytyä tästä paskasta mihin poliittinen eliittimme on meidät saattanut?
        Milloin menee valtionvelkamme yli 200 miljardin euron? Paljonko tarvitaan NATOn jäsenenä siihen, että 300 miljardia saadaan rikki?
        Olemme tuhon tiellä. Poliittinen eliittimme ei osaa muuta kuin vaieta ja toivoa, että seuraavat hallitukset keksivät jotain. Se tarkoittaa sitä, että hyvinvointi-Suomea ei kohta ole.

Kokoomus paskantaa ruokakattilaamme ja myy vielä vesivaramme. Kokoomuksen aika maamme päähallituspuolueena on ollut tuhon aikaa Suomelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on ikävä asia Suomelle, kansallemme - tulevaisuudellemme ja turvallisuudellemme.

Jollakin karkasi mopo pahemman kerran käsistä. Nyt olemme USAn maksava renki ja vailla oikeuksia. Vähä-älyisyyden vuoksi Suomen talous, tulevaisuus ja turvallisuus on vaarannettu vakavasti.

Osaako joku kertoa mitenkä Suomi voi selviytyä tästä paskasta mihin poliittinen eliittimme on meidät saattanut?
        Milloin menee valtionvelkamme yli 200 miljardin euron? Paljonko tarvitaan NATOn jäsenenä siihen, että 300 miljardia saadaan rikki?
        Olemme tuhon tiellä. Poliittinen eliittimme ei osaa muuta kuin vaieta ja toivoa, että seuraavat hallitukset keksivät jotain. Se tarkoittaa sitä, että hyvinvointi-Suomea ei kohta ole.

Kokoomus paskantaa ruokakattilaamme ja myy vielä vesivaramme. Kokoomuksen aika maamme päähallituspuolueena on ollut tuhon aikaa Suomelle.

>Kokoomuksen aika maamme päähallituspuolueena on ollut tuhon aikaa Suomelle.

Kyllä sisäpoliittisesti, mutta älä unohda että kaikki mikroskooppista suurempaa kannatusta nauttivat puolueemme ovat ehdottomia Naton kannattajia. Ne kaikki näet haluavat olla olemassa myös tulevaisuudessa tässä sotahullun naapurissa.

• Anonyymi

Kyllä sisäpoliittisesti, mutta älä unohda että kaikki mikroskooppista suurempaa kannatusta nauttivat puolueemme ovat ehdottomia Naton kannattajia. Ne kaikki näet haluavat olla olemassa myös tulevaisuudessa tässä sotahullun naapurissa.

joo, puolueet, mutta ihmiset ei. Äläkä ala vängätä, asia on vaan näin, tutkitusti. Mutta kukapa olisi puolueensa kanssa kaikista asioista samaa mieltä, paitsi ehkä sinä, teksteistäsi päätellen.

• Anonyymi

Repellä ei riitä hoksottimia lainkaan ymmärtämään sitä kuinka Suomesta on tehty yhden totuuden valtio kuten esim. P-Koreasta.
        Mediapoolin alainen valtamedia maalittaa ja demonisoi 24/7 niitä yhteiskunnallisia vaikuttajia jotka eivät jaa nykyistä agendaa. Kansanedustajamme ovat oppineet äänestämään ”oikein” välttääkseen maalittamisen ja paikan menettämisen hillotolpalta. Jokunen median maalittama onkin menettänyt paikkansa Eduskunnassa. Saman maalittamisen kohteeksi ovat mm. yliopistotutkijat. Tarvittaviin kysymyksiin saadaan aina ”oikea” äänetystulos Mediapoolin toimien johdosta riippumatta puolueista.

Repen mielestä tämä nykyinen suomalainen malli, jossa ei ole sananvapautta eikä demokratiaa sopii Suomelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Repellä ei riitä hoksottimia lainkaan ymmärtämään sitä kuinka Suomesta on tehty yhden totuuden valtio kuten esim. P-Koreasta.
        Mediapoolin alainen valtamedia maalittaa ja demonisoi 24/7 niitä yhteiskunnallisia vaikuttajia jotka eivät jaa nykyistä agendaa. Kansanedustajamme ovat oppineet äänestämään ”oikein” välttääkseen maalittamisen ja paikan menettämisen hillotolpalta. Jokunen median maalittama onkin menettänyt paikkansa Eduskunnassa. Saman maalittamisen kohteeksi ovat mm. yliopistotutkijat. Tarvittaviin kysymyksiin saadaan aina ”oikea” äänetystulos Mediapoolin toimien johdosta riippumatta puolueista.

Repen mielestä tämä nykyinen suomalainen malli, jossa ei ole sananvapautta eikä demokratiaa sopii Suomelle.

Kerrot venäläismielisen Z-version Suomen tilasta, ja onhan se varmaan yksinkertaisen ja mielellään hyvin uskonnollisen ihmisen logiikkaan menevä. Miksi muuten vertaat Pohjois-Koreaan? Venäjä on aivan samalla tavalla yhden totuuden valtio kuin Kimilä, henkilönpalvonta ei vain ole aivan yhtä pitkällä siellä eikä diktaattoria ole voitu kanonisoida jumalaksi, koska hän ratsastaa kristinuskolla käyttäen sitä keppihevosenaan.

Satunnaiskävijöille sen verran taustaa, että tämä huoltovarmuusorganisaatio Mediapoolin muka kaikkeen mediaan ulottuva saatanallinen kontrolli on aivan keskeinen osa Venäjän hirmuhallinnon juoksutyttöjen Suomen-vastaista propagandaa. Tulemme kuulemaan sen pahuudesta vielä satoja kertoja. Pääasia on kiistää henkeen ja vereen se fakta, että Suomessa vain aivan mitätön osa ihmisistä hyväksyy Venäjän valloitussotimisen.

Edelleenkään Naton-vastaiseen miekkariin ei lähde kukaan, vaikka poliisikin turvaisi sen häiriöttömän sujumisen. Vaikka tulijoita ehkä muuten eräitä olisikin, kukaan ei halua olla se työpaikkansa ainoa rysäpöksyläinen jota enää ei edes moikata.

• Anonyymi kirjoitti:

joo, puolueet, mutta ihmiset ei. Äläkä ala vängätä, asia on vaan näin, tutkitusti. Mutta kukapa olisi puolueensa kanssa kaikista asioista samaa mieltä, paitsi ehkä sinä, teksteistäsi päätellen.

Ulkopolitiikka ja naapurisuhteet on niin iso asia, että en kyllä ikinä äänestäisi puoluetta joka on niiden kohdalla täysin vastakkaisella kannalla kuin minä. Sinun mukaasi kuitenkin ainakin miljoona suomalaista tekee juuri niin. Uskoo ken tahtoo... 😃

• Anonyymi

Moni ei ymmärrä kuinka huonossa asemassa nato Suomi on taloudellisesti.

• No onneksi Z-lahkoseurakunnissa ymmärretään, siellä missä Maakin on 6000 vuotta vanha. 😏

• Anonyymi

No onneksi Z-lahkoseurakunnissa ymmärretään, siellä missä Maakin on 6000 vuotta vanha. 😏

Paljonko se kyseinen "luvattu maa" sitten on ehtinyt ikääntyä sionistien luomiskertomuksen mukaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Paljonko se kyseinen "luvattu maa" sitten on ehtinyt ikääntyä sionistien luomiskertomuksen mukaan?

Ei millään luomiskertomuksella ole mitään merkitystä mihinkään. Vain tieteellisillä tutkimuksilla on.

• Anonyymi

DCA sopimuksissa sovitut tukikohdat ovat Yhdysvaltojen lainalaisia eikä niitä koske meidän lait. Ovat myös sellaisia paikkoja minne yksikään Suomalainen poliitikko tai virkamies ei kykene menemään ilman Yhdysvaltojen lupaa.... edes YYA aikaan ei ollut tämmöistä.

• Anonyymi

Natokuppaisille kuten sivari-molo ja repe USAn sotilaiden koskemattomuus on pyhä asia.
        Täytyy muistaa, että USA antaa myös rikoskumppaneilleen syytesuojan Haagin tuomioistuimen tuomareita vastaan. Sellainen meininki vastaa molon ja repen käsitystä vallan kolmijaosta ja demokratiasta. Natokuppaisille demokratialla ei ole mitään arvoa.

• Anonyymi

Aivan mahtavaa, toivottavasti tulee lisääkin.

• Anonyymi

DEMOKRATIALLA ON AINA ARVONSA!

• Anonyymi

Pohjois-Koria ottaa pian russalan haltuunsa ja hyvä jottei sotke sitä jalkoihinsa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      269
      9882
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      316
      7077
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      83
      1842
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      106
      1494
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1461
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1119
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      47
      926
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      790
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe