Mulla on kaalikeittoo tulossa isossa kattilassa. Ootko köyhä tmv.?

Anonyymi-ap

Se on se mun isoin kattila ja oon huomannut että kaalikerä vai mikä se onkaan nimelliseltään on semmoinen ettei se ihan heti lopu. Laittaa jääkaapissa kaikki muut eväät haisemaan kaalille, mutta on halpaa hinnaltaan. Mikäli oot köyhä talous velli sesti niin suosittelen, eipä tunnu loppuvan tää siunaus ollenkaan vaan tästä tekee useamman sopan, kaalipallosta.

Selef Urge

7

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen säästäväinen.kaalisoppa lampaan jauhelihaa ja porkkanoita..ok.mutta sinä lisäsit viimeisimpään soppaasi kalaa, kanan koivet,homejuustoa jne.etkö ymmärrä ettei sellainen sotku ole enään ihmisravinnoksi kelpaavaa?et taida ymmärtää...siinä tapauksessa anteeksi

      • Anonyymi

        Mikä siitä tekee ihmisravinnoksi kelpaamatonta?

        https://www.youtube.com/watch?v=Z86HnSP2p2g

        Luulisi kelpaavan niin ravinnollisellisesti kuin mavullillisesti vähenmän nirppanokille Ahvirikassa kun nälkää näkevät.

        Keitoksellisuuteni on ollut melko hyväätä, 3/5 mavullisesti.

        Selef Urge


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siitä tekee ihmisravinnoksi kelpaamatonta?

        https://www.youtube.com/watch?v=Z86HnSP2p2g

        Luulisi kelpaavan niin ravinnollisellisesti kuin mavullillisesti vähenmän nirppanokille Ahvirikassa kun nälkää näkevät.

        Keitoksellisuuteni on ollut melko hyväätä, 3/5 mavullisesti.

        Selef Urge

        Kerroin kaverille jonka kanssa me tässä samalla puhutaan puhelimessa sinun keitoksestasi.hän ei meinaa saada naurua loppumaan.kerroin rikkauksistasi, perinnöstäsi...ja hei...sinä et taida olla ihan terve.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Kerroin kaverille jonka kanssa me tässä samalla puhutaan puhelimessa sinun keitoksestasi.hän ei meinaa saada naurua loppumaan.kerroin rikkauksistasi, perinnöstäsi...ja hei...sinä et taida olla ihan terve.

        Kuule auroora ja toiset: "Mahassa ne kumminkin menöö sekasin." Ja maha on täynnä oksennusta. Ja kun elää siten, että hyvää eilistä, tähderuokaa hyödyntää. Siinä olisi kantasuomalaisillakin erittäin, erittäin paljon opittavaa. Tässä, kun poimintoja ja lainauksia, sieltä ja täältä. Rikkautta sekin, kun ei tuhlaa. Ehkäpä, jopa Jeesuksenkin silmissä katsotaan hyväksi. Ehkäpä.
        Toiset syö silmillään, ja lautasesta puolet kompostiin, jopa roskariville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule auroora ja toiset: "Mahassa ne kumminkin menöö sekasin." Ja maha on täynnä oksennusta. Ja kun elää siten, että hyvää eilistä, tähderuokaa hyödyntää. Siinä olisi kantasuomalaisillakin erittäin, erittäin paljon opittavaa. Tässä, kun poimintoja ja lainauksia, sieltä ja täältä. Rikkautta sekin, kun ei tuhlaa. Ehkäpä, jopa Jeesuksenkin silmissä katsotaan hyväksi. Ehkäpä.
        Toiset syö silmillään, ja lautasesta puolet kompostiin, jopa roskariville.

        En ole elämäni aikana laittanut ruokaa roskiin enkä tajua miksi niin pitäisi tehd !

        Ruoka on tarkoitettu syötäväksi ja maku on vain kielessä ei sitä mahassa ole.


    • Anonyymi

      Että ostaa ruokaa ja sitten laittaa sitä roskiin !?

      Kävin eilen uistelemassa kolme hyvää haukea toin kotiin.

      Pienemmät fileroin paistokuntoon jääkasppiin ja isommat pakkaseen.
      Pakkasrasiaan ja vettä täyteen, saa olla vaikka viis vuotta jään sisässä säilyy eikum paranee vain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe