Se on se mun isoin kattila ja oon huomannut että kaalikerä vai mikä se onkaan nimelliseltään on semmoinen ettei se ihan heti lopu. Laittaa jääkaapissa kaikki muut eväät haisemaan kaalille, mutta on halpaa hinnaltaan. Mikäli oot köyhä talous velli sesti niin suosittelen, eipä tunnu loppuvan tää siunaus ollenkaan vaan tästä tekee useamman sopan, kaalipallosta.
Selef Urge
Mulla on kaalikeittoo tulossa isossa kattilassa. Ootko köyhä tmv.?
6
130
Vastaukset
Olen säästäväinen.kaalisoppa lampaan jauhelihaa ja porkkanoita..ok.mutta sinä lisäsit viimeisimpään soppaasi kalaa, kanan koivet,homejuustoa jne.etkö ymmärrä ettei sellainen sotku ole enään ihmisravinnoksi kelpaavaa?et taida ymmärtää...siinä tapauksessa anteeksi
- Anonyymi
Mikä siitä tekee ihmisravinnoksi kelpaamatonta?
https://www.youtube.com/watch?v=Z86HnSP2p2g
Luulisi kelpaavan niin ravinnollisellisesti kuin mavullillisesti vähenmän nirppanokille Ahvirikassa kun nälkää näkevät.
Keitoksellisuuteni on ollut melko hyväätä, 3/5 mavullisesti.
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Mikä siitä tekee ihmisravinnoksi kelpaamatonta?
https://www.youtube.com/watch?v=Z86HnSP2p2g
Luulisi kelpaavan niin ravinnollisellisesti kuin mavullillisesti vähenmän nirppanokille Ahvirikassa kun nälkää näkevät.
Keitoksellisuuteni on ollut melko hyväätä, 3/5 mavullisesti.
Selef UrgeKerroin kaverille jonka kanssa me tässä samalla puhutaan puhelimessa sinun keitoksestasi.hän ei meinaa saada naurua loppumaan.kerroin rikkauksistasi, perinnöstäsi...ja hei...sinä et taida olla ihan terve.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Kerroin kaverille jonka kanssa me tässä samalla puhutaan puhelimessa sinun keitoksestasi.hän ei meinaa saada naurua loppumaan.kerroin rikkauksistasi, perinnöstäsi...ja hei...sinä et taida olla ihan terve.
Kuule auroora ja toiset: "Mahassa ne kumminkin menöö sekasin." Ja maha on täynnä oksennusta. Ja kun elää siten, että hyvää eilistä, tähderuokaa hyödyntää. Siinä olisi kantasuomalaisillakin erittäin, erittäin paljon opittavaa. Tässä, kun poimintoja ja lainauksia, sieltä ja täältä. Rikkautta sekin, kun ei tuhlaa. Ehkäpä, jopa Jeesuksenkin silmissä katsotaan hyväksi. Ehkäpä.
Toiset syö silmillään, ja lautasesta puolet kompostiin, jopa roskariville. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule auroora ja toiset: "Mahassa ne kumminkin menöö sekasin." Ja maha on täynnä oksennusta. Ja kun elää siten, että hyvää eilistä, tähderuokaa hyödyntää. Siinä olisi kantasuomalaisillakin erittäin, erittäin paljon opittavaa. Tässä, kun poimintoja ja lainauksia, sieltä ja täältä. Rikkautta sekin, kun ei tuhlaa. Ehkäpä, jopa Jeesuksenkin silmissä katsotaan hyväksi. Ehkäpä.
Toiset syö silmillään, ja lautasesta puolet kompostiin, jopa roskariville.En ole elämäni aikana laittanut ruokaa roskiin enkä tajua miksi niin pitäisi tehd !
Ruoka on tarkoitettu syötäväksi ja maku on vain kielessä ei sitä mahassa ole.
- Anonyymi
Että ostaa ruokaa ja sitten laittaa sitä roskiin !?
Kävin eilen uistelemassa kolme hyvää haukea toin kotiin.
Pienemmät fileroin paistokuntoon jääkasppiin ja isommat pakkaseen.
Pakkasrasiaan ja vettä täyteen, saa olla vaikka viis vuotta jään sisässä säilyy eikum paranee vain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949