Purra, mulla on ehdotus: lopetan verojenmaksun kokonaan

Anonyymi-ap

niin sulla ei ole mistä leikata. Hallitus leikkaa, koska se on itse tuhlannut EU jäsenmaksuihin ja Naton jäsenmaksuun. MULLA EI OLE VARAA ELÄTTÄÄ TEITÄ.

NYT TE LAKKAUTATTE KOULUTUKSEN. WTF?

Vapaa sivi, eli aikuiskoulutus lakkautetaan … kun juuri vapaa kansa olisi tarvinnut koulutusta…mahdollisuutta!

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011411936.html

PURRA - kenen vuoksi lakkautat Suomen?
PURRA - teistä yksikään ei uskalla sanoa EI EUlle! ONKO TODELLA NOIN ROHKEETA?

Teistä yksikään ei uskalla sanoa a) EHDOTON EI SIIRTOLAISUUDELLE
JA b) KAUPANKÄYNTI KÄYNTIIN VENÄJÄN KANSSA.

Siirtolaisuus Suomeen perustuu 100% sti valtion tukiin ja sitä pyöritetään VELKARAHALLA. Se tuhoaa Suomen kehityksen. Olevan, mahdollisuuden ja tulevan.

Näpit irti koulutuksesta. Koulutusta tulee tukea ei hajoittaa!

EU on kuin sarah ferguson - OSAATTE OTTAA!

7

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osaako hallitus antaa MITÄÄN NIILLE JOTKA ELÄTTÄÄ HALLINTOA?

ELI VERONMAKSAJILLE.

Onko hallituksella mitään annettavaa?

Pienituloiselle veronmaksu on rankempaa kuin rikkaalle.

PIENITULOISET TAPETAAN VEROTUKSELLA.

• Anonyymi

Putinin kätyri koettaa taas hajottaa Suomea, EUta ja Natoa. EI TULE ONNISTUMAAN.

Suomi on kaikilla mittareilla hyvinvointivaltio ja sellaisena tulee jatkossakin pitää. Työnteko ja ahkeruus tulee palkita parempana toimeentulona. Pitää ponnistella saavuttaakseen jotain, toisinsanoen pitää tehdä enemmän tai tehokkaammin kuin muut, se on avain parempaan hyvinvointiin.

Suomalaisten bruttokansantuote ja keskimääräinen palkka ovat maailman kärkipäässä. Ongelma on liian suuret verot eli valtion menot joten niitä on leikattava selvästi enemmän, Purran leikjausehdotus oli aivan liian vähäinen, leikkauksia tarvitaan useampi miljardi lisää.

Trumpin nostamat tullit ja Kiinan halpatuonti Temusta ym johtaa siihen ettei Suomessa tulla talouskasvua näkemään. Samaan aikaan ammattiliitot ajavat palkankorotuksia mikä vähentää vientiä. Se on katastrofi jos suuria leikkauksia ei tulla tekemään.

Itse jäin juuri eläkkeelle 60 vuotiaana sillä olen ahkeroinut koko työurani ja myös säästänyt. Tein tilaa jollekkin työttömälle luovuttamalla työpaikan. Toivon vain verokulujen leikkausten jatkuvan jotta tämä seuraava työpaikan saanut saa verojen jälkeen suuremman ansion käteensä ja ahkeruus palkitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putinin kätyri koettaa taas hajottaa Suomea, EUta ja Natoa. EI TULE ONNISTUMAAN.

Suomi on kaikilla mittareilla hyvinvointivaltio ja sellaisena tulee jatkossakin pitää. Työnteko ja ahkeruus tulee palkita parempana toimeentulona. Pitää ponnistella saavuttaakseen jotain, toisinsanoen pitää tehdä enemmän tai tehokkaammin kuin muut, se on avain parempaan hyvinvointiin.

Suomalaisten bruttokansantuote ja keskimääräinen palkka ovat maailman kärkipäässä. Ongelma on liian suuret verot eli valtion menot joten niitä on leikattava selvästi enemmän, Purran leikjausehdotus oli aivan liian vähäinen, leikkauksia tarvitaan useampi miljardi lisää.

Trumpin nostamat tullit ja Kiinan halpatuonti Temusta ym johtaa siihen ettei Suomessa tulla talouskasvua näkemään. Samaan aikaan ammattiliitot ajavat palkankorotuksia mikä vähentää vientiä. Se on katastrofi jos suuria leikkauksia ei tulla tekemään.

Itse jäin juuri eläkkeelle 60 vuotiaana sillä olen ahkeroinut koko työurani ja myös säästänyt. Tein tilaa jollekkin työttömälle luovuttamalla työpaikan. Toivon vain verokulujen leikkausten jatkuvan jotta tämä seuraava työpaikan saanut saa verojen jälkeen suuremman ansion käteensä ja ahkeruus palkitaan.

Miten sä pääsit eläkkeelle…( olenkaan)
        ja noin nuorena?

• Anonyymi

tahallisesti yrittää tehdä törkeän rikoksen jotta pääsisi vankilaan asumaasn kuin hotelliin jos vankilan ulkopuolinen elämä on liian kallista.

7 miljoonaa vankila paikkaa heti kun ihmiset menevät vankilaan hallituksensta pakoon.

• Anonyymi

Tavallinen tallaaja ei voi edes kuvitella miten verovaroja syydetään yrityksille, esim. laivayhtiöille. Mitä helkuttia ne niillä tuilla tekevät, koska se ei ole mitenkään välttämätöntä toimintaa. Ei muuta kuin kaikki tuet pois, ja yritykset kilpailemaan keskenään tasapuolisesti.

• Anonyymi

2023: Tilinpäätöksen mukaan Opetushallituksen toimintamenoja oli noin 22,8 milj. € .

2024: Talousarvioesityksessä toimintamenojen määrä oli noussut 24,5 milj. € .

2025: Ehdotuksessa on jo 28,9 milj. € toimintamenoihin .

Jos nuo ovat oikein, aika raju kasvu.

Purra voi olla ihan oikealla asialla kärjistäessään tätäkin läskikasaa.

• Anonyymi

”Hallitus leikkaa, koska se on itse tuhlannut EU jäsenmaksuihin ja Naton jäsenmaksuun.”

Tuo olikin täysin uusi tieto, että nykyinen hallitus on liittänyt Suomen EUhun ja NATOon. 😳

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2390
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2303
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      36
      1716
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1668
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      27
      1049
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe