Vakaumusta voi vaihtaa

Anonyymi-ap

Paljonko maksatte, että lakkaan uskomasta Jeesukseen? Pienikin palkinto riittää.

Jos ateistit olisivat tosissaan, niin ostaisivat rahalla hihhuleita riveihinsä.

15

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi uskoa olemattomiin?
      Eikö muutoin pärjää avohoidossa?

      • Anonyymi

        Kysy kuule joltain joka uskoo olemattomaan.


    • "Jos ateistit olisivat tosissaan, niin ostaisivat rahalla hihhuleita riveihinsä."

      Älykkyyttä ei voi lisätä rahalla. Se vaatii opiskelua ja aivojen rasittamista.

      • Anonyymi

        Sehän se ateismissa vikana onkin.


      • Anonyymi

        Minulla on riittävä älykkyys ollakseni ateisti. Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen. Voin vaihtaa takaisin ateismiin heti kun joku maksaa vaikka sata euroa.

        Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on riittävä älykkyys ollakseni ateisti. Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen. Voin vaihtaa takaisin ateismiin heti kun joku maksaa vaikka sata euroa.

        Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?

        "Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?"

        Pielavesi on liian kaukana. Edes Lepikon torppa ei ole sellainen vetonaula, että tulisin sinne.


      • Anonyymi
        The_Raven kirjoitti:

        "Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?"

        Pielavesi on liian kaukana. Edes Lepikon torppa ei ole sellainen vetonaula, että tulisin sinne.

        Maksat kuitenkin 100 euroa, jos vaihdan ateismiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maksat kuitenkin 100 euroa, jos vaihdan ateismiin?

        Totta kai maksan. Laita nimesi ja tilinnumerosi tähän niin saat jo tänään.


      • Anonyymi
        The_Raven kirjoitti:

        Totta kai maksan. Laita nimesi ja tilinnumerosi tähän niin saat jo tänään.

        Heh hah!


      • Anonyymi
        The_Raven kirjoitti:

        Totta kai maksan. Laita nimesi ja tilinnumerosi tähän niin saat jo tänään.

        Otan maksun vastaan luonnossa ainoastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on riittävä älykkyys ollakseni ateisti. Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen. Voin vaihtaa takaisin ateismiin heti kun joku maksaa vaikka sata euroa.

        Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?

        "Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen."

        Mikko Tuuliranta sanoo, ettet sinä ollut ateisti edes silloin kun olit kommunisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen."

        Mikko Tuuliranta sanoo, ettet sinä ollut ateisti edes silloin kun olit kommunisti.

        Mitäpä se Mikko mistään tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä se Mikko mistään tietää.

        Etkö ole vittuillut Mikolle, että tuollaisen väitteen esitti sinusta? Vai olitko niin otettu siitä, että Mikko arvosteli kirjasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole vittuillut Mikolle, että tuollaisen väitteen esitti sinusta? Vai olitko niin otettu siitä, että Mikko arvosteli kirjasi?

        En tiennyt Mikon arvostelleen kirjaani. En tiedä edes kirjoittaneeni sitä kirjaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe