Vakaumusta voi vaihtaa

Anonyymi-ap

Paljonko maksatte, että lakkaan uskomasta Jeesukseen? Pienikin palkinto riittää.

Jos ateistit olisivat tosissaan, niin ostaisivat rahalla hihhuleita riveihinsä.

15

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi uskoa olemattomiin?
      Eikö muutoin pärjää avohoidossa?

      • Anonyymi

        Kysy kuule joltain joka uskoo olemattomaan.


    • "Jos ateistit olisivat tosissaan, niin ostaisivat rahalla hihhuleita riveihinsä."

      Älykkyyttä ei voi lisätä rahalla. Se vaatii opiskelua ja aivojen rasittamista.

      • Anonyymi

        Sehän se ateismissa vikana onkin.


      • Anonyymi

        Minulla on riittävä älykkyys ollakseni ateisti. Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen. Voin vaihtaa takaisin ateismiin heti kun joku maksaa vaikka sata euroa.

        Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on riittävä älykkyys ollakseni ateisti. Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen. Voin vaihtaa takaisin ateismiin heti kun joku maksaa vaikka sata euroa.

        Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?

        "Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?"

        Pielavesi on liian kaukana. Edes Lepikon torppa ei ole sellainen vetonaula, että tulisin sinne.


      • Anonyymi
        The_Raven kirjoitti:

        "Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?"

        Pielavesi on liian kaukana. Edes Lepikon torppa ei ole sellainen vetonaula, että tulisin sinne.

        Maksat kuitenkin 100 euroa, jos vaihdan ateismiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maksat kuitenkin 100 euroa, jos vaihdan ateismiin?

        Totta kai maksan. Laita nimesi ja tilinnumerosi tähän niin saat jo tänään.


      • Anonyymi
        The_Raven kirjoitti:

        Totta kai maksan. Laita nimesi ja tilinnumerosi tähän niin saat jo tänään.

        Heh hah!


      • Anonyymi
        The_Raven kirjoitti:

        Totta kai maksan. Laita nimesi ja tilinnumerosi tähän niin saat jo tänään.

        Otan maksun vastaan luonnossa ainoastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on riittävä älykkyys ollakseni ateisti. Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen. Voin vaihtaa takaisin ateismiin heti kun joku maksaa vaikka sata euroa.

        Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?

        "Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen."

        Mikko Tuuliranta sanoo, ettet sinä ollut ateisti edes silloin kun olit kommunisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen."

        Mikko Tuuliranta sanoo, ettet sinä ollut ateisti edes silloin kun olit kommunisti.

        Mitäpä se Mikko mistään tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä se Mikko mistään tietää.

        Etkö ole vittuillut Mikolle, että tuollaisen väitteen esitti sinusta? Vai olitko niin otettu siitä, että Mikko arvosteli kirjasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole vittuillut Mikolle, että tuollaisen väitteen esitti sinusta? Vai olitko niin otettu siitä, että Mikko arvosteli kirjasi?

        En tiennyt Mikon arvostelleen kirjaani. En tiedä edes kirjoittaneeni sitä kirjaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe