Paljonko maksatte, että lakkaan uskomasta Jeesukseen? Pienikin palkinto riittää.
Jos ateistit olisivat tosissaan, niin ostaisivat rahalla hihhuleita riveihinsä.
Vakaumusta voi vaihtaa
15
173
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi uskoa olemattomiin?
Eikö muutoin pärjää avohoidossa?- Anonyymi
Kysy kuule joltain joka uskoo olemattomaan.
"Jos ateistit olisivat tosissaan, niin ostaisivat rahalla hihhuleita riveihinsä."
Älykkyyttä ei voi lisätä rahalla. Se vaatii opiskelua ja aivojen rasittamista.- Anonyymi
Sehän se ateismissa vikana onkin.
- Anonyymi
Minulla on riittävä älykkyys ollakseni ateisti. Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen. Voin vaihtaa takaisin ateismiin heti kun joku maksaa vaikka sata euroa.
Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14? Anonyymi kirjoitti:
Minulla on riittävä älykkyys ollakseni ateisti. Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen. Voin vaihtaa takaisin ateismiin heti kun joku maksaa vaikka sata euroa.
Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?"Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?"
Pielavesi on liian kaukana. Edes Lepikon torppa ei ole sellainen vetonaula, että tulisin sinne.- Anonyymi
The_Raven kirjoitti:
"Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?"
Pielavesi on liian kaukana. Edes Lepikon torppa ei ole sellainen vetonaula, että tulisin sinne.Maksat kuitenkin 100 euroa, jos vaihdan ateismiin?
Anonyymi kirjoitti:
Maksat kuitenkin 100 euroa, jos vaihdan ateismiin?
Totta kai maksan. Laita nimesi ja tilinnumerosi tähän niin saat jo tänään.
- Anonyymi
The_Raven kirjoitti:
Totta kai maksan. Laita nimesi ja tilinnumerosi tähän niin saat jo tänään.
Heh hah!
- Anonyymi
The_Raven kirjoitti:
Totta kai maksan. Laita nimesi ja tilinnumerosi tähän niin saat jo tänään.
Otan maksun vastaan luonnossa ainoastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on riittävä älykkyys ollakseni ateisti. Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen. Voin vaihtaa takaisin ateismiin heti kun joku maksaa vaikka sata euroa.
Tuletko Pielaveden ABC:lle 100 euroa taskussasi tänään klo 14?"Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen."
Mikko Tuuliranta sanoo, ettet sinä ollut ateisti edes silloin kun olit kommunisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olinhan sitä 30 vuotta syntymästäni asti ennen kuin uskoin Jeesukseen."
Mikko Tuuliranta sanoo, ettet sinä ollut ateisti edes silloin kun olit kommunisti.Mitäpä se Mikko mistään tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä se Mikko mistään tietää.
Etkö ole vittuillut Mikolle, että tuollaisen väitteen esitti sinusta? Vai olitko niin otettu siitä, että Mikko arvosteli kirjasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole vittuillut Mikolle, että tuollaisen väitteen esitti sinusta? Vai olitko niin otettu siitä, että Mikko arvosteli kirjasi?
En tiennyt Mikon arvostelleen kirjaani. En tiedä edes kirjoittaneeni sitä kirjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416