pesu voi estyä ja venyä päiviksi
bakteeri puoliutuu sen sijaan joissakin tunneissa, alle päivän
jos tahdotte olla koditon, niin pitää osata sietää bakteerien hajuja
koditon haisee kuin pikkulapsi, jollekin imelälle
lapsen imelä haju lähtee rintamaidosta
kodittoman imelä maitohappobakteereista tai jostain
ulkoilma yhdessä kehon eritteisiin luo oman hajunsa
jotta koditon pääsisi pesuun, hänen on varattava päivä byrokratiaan
josta pyytää lisää papereita todistuksia, joiden kanssa voi pyrkiä yrittää
yleiseen pesulaan, koska pesulakin on oma palvelunsa, joka voi kieltäytyä pahimpana päivänä kun epäonnistaa kunnolla ja pesu voi pitkittyä, jolloin mieli kiehuu ja syntyy vaara päästä poliisin putkaan pesulle, jos suvaitaan sielläkin kun niitä epäonnen putkia tuuppaa kasaantua
oli monia kertoja pesun kassalla työntekijä ongelmia
kesällä koditon voi käydä uimarannalla vedessä jos ei ole sinilevää, jonka aikana käydä rantasuihkussa kylmässä vedessä
kylmyys kuumassa kesässä kuitenkin alkaa potuttaa ja kehon tunne tulla kivittyneeksi, kuivaksi
sauna auttaisi, mutta jotkut pesut kesällä ovat ihan kiinni
muu pesupaikka on kymmenien kilometrien päässä
valikoiva muisti muistaa toiset paikat paremmin kuin toiset, ehkä koska niistä sai oikeata palvelua ja toisista ei saa
toisista paikoista puuttuu kokonaan koditon palvelu eikä kukaan välitä
siksi yksi paikka, sanotaan suoraan, kymmenien kilometrien päässä, kuitenkin on toiminut suht. ok
kausivaihdokset, poliittiset vaihdokset ym vaihdokset yleisesti jättävät köyhän ilman pesua
silloin pitää kestää mikä on hyvä ominaisuus
silloin on hyvä aika keksiä uusia pesumahdollisuuksia
kodittoman juttu on se, että ihminen väsyy johonkin yhteiskunnalliseen puoleen ja ottaa aikalisää
tapahtui mitä tapahtui, koditon köyhä ottaa aikalisää kaikesta
se on rikas tapahtuma, antaa itselleen aikaa
väsyä voi tiettyihin palveluihin tai väsyä yleisesti ihmisiin, kaikkiin ihmisiin
jos väsyy kaikkiin ihmisiin, silloin robotit voivat auttaa, mutta heitä ei ole
jos väsyy ihmisiin, silloin ei auta mikään ja jää ilman palveluja, koska ihmisiä on jokapuolella
mutta kun lepää yksin niin kerää hitaasti voimia yrittää uudelleen,
mutta ei ennen kun lepää kunnolla kaikesta
kodittomuus on siten loma kaikesta
kodittomalla pesu on monimutkainen asia
Anonyymi-ap
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201967Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201949- 621934
- 871697