Pääkirjoituksessa haukutaan ep:ta. Kehutaan etuoikeutettujen hurrirannikkoa. Tutustu historiaan ja tutustu kansan elämään. Tule pois pääkaupunkiseudulta. Tee miehen teko!
Mainila osoittaa taas tietämättömyytensä
14
272
Vastaukset
- Anonyymi
Mantila on kylläkin nimi.
- Anonyymi
No joopajoo. Oli sinulta taas yksi typerimmistä aloituksista
- Anonyymi
Mainila kertoo satuja.
- Anonyymi
Mantila on tietomies ja hyvä kirjailija. Peejoen miehiä. Yes!
- Anonyymi
Hälyytyskellot soi, koska se ei koskaan kirjoittele huumeiden vaaroista.
- Anonyymi
Minkä sille voi että Vaasassa toimii kaksi tai itseasiassa kolme alallaan maailman johtavaa teollisuusyritystä. Ei sitä seinäjoki yhtäkkiä kiri kiinni, jos koskaan.
- Anonyymi
Kirjoitushan oli täyttä asiaa. Sivistys kukoistaa rannikolla, täälläpäin ummehtuneet mielipiteet.
- Anonyymi
Koetapa asua vuosi woke-Vaasassa, niin tulet toisiin ajatuksiin.
- Anonyymi
Niin, asiat pitää itse kokea ennenkuin voi olla mitään mieltä mistään asiasta, kyllä tuo vuosikin riittää huomaamaan missä mennään, ei enää koskaan rannikkopohjanmaalle ainakaan asumaan, vaikka hienoja paikkoja siellä onkin
- Anonyymi
Ai jaa, asuin useita vuosia Vaasassa ja muuallakin ennen Seinäjoelle muuttoa. Ei Vaasa sen kummempi kaupunki ole kuin muutkaan, kansainvälisempi ja hyvät lentoyhteydet, jos nyt haluaa Seinäjokeen verrata. Toisaalta täältä on hyvät junayhteydet.
- Anonyymi
Mukava käydä joskus meren rannalla. Ei muuta hyvää. Mutta ei Seinäjoeltakaan ole tuntia pitempi meren rannalle. Tänään voisi tehdä sunnuntaiajelun meren rannalle vaikka Uusikaarlepyyn pitkä hiekkarannikko. Mikä sen nimi nyt olikaan.
- Anonyymi
Turhaa räkytätte ja turhaan Mainila sepustelee kirjoituksiaan. Kaleva-lehti osti Ilkan ja varmaan miettii jo isoja irtisanomisia että saa lehden nollatulokselle. Jossain kohtaa lopettaa kokonaan ja sulauttaa Ilkan Kalevaan ja tulee yksi iso lehti. Sitten täällä itketään kun ei Mainila kirjoita mitään.
- Anonyymi
Onneksi Oulukin on Pohjanmaata.
- Anonyymi
Ei tarvitse itkeä kun luen kaikki Seinäjoen uutiset ilmaiseksi Yleltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2802212Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161640Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2141342Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851155- 741110
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60953TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18934Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva131904- 51876
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61843