Kumpaa kristityn kannattaisi käyttää? Kumpi parempi kun ottaa huomioon että Applen pomo on homoseksuaali kun taas Googlen pomo on ymmärtääkseni hindu.
Android vaiko Apple puhelin?
14
222
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea valinta tässä tapaksessa. Joa olisi yhteys Israeliin, helppo boikotoida murhaajia.
- Anonyymi
Molemmilla on tuotekehitysyksiköt siellä.
- Anonyymi
Ja Suomen presidentti satanisti ja paljon muutakin.
Onko oikein olla suomalainen, vai pitäisikö uskoa olevansa esim. intiaani?- Anonyymi
Miten viestisi liittyy aiheeseen?
- Anonyymi
Applea tietenkin! Homoseksuaalisuus on IN palstan hihhuleiden keskuudessa!! ;-)
- Anonyymi
Heh, homous on syntiä, sitä se on eikä muuta. Puhelimella ei ole niin väliä.
- Anonyymi
Kyllähän Applen logokin sen paljastaa että kyseessä on perisynnissä rypemisestä kun heidän tuotteitaan käyttää.
- Anonyymi
Laitapa kertoen millä lailla se paljastaa, että kyseessä on perisynnissä rypemisestä?
- Anonyymi
"Kyllähän Applen logokin sen paljastaa että kyseessä on perisynnissä rypemisestä kun heidän tuotteitaan käyttää."
Syy miksi Apple logon omenasta on poistettu purentapala on yksinkertainen. ”Suunnittelin sen purentapalaksi skaalauksen/mittakaavan vuoksi”, jotta ihmiset ymmärtäisivät, että se on omena, ei kirsikka.” - Rob Janoff
- Anonyymi
Ei mitään merkitystä. Itse laitteen mukaan tekee valinnan.
- Anonyymi
Ne ihmiset, jotka vaativat Israelin asettamista boikottiin, eivät tajua, että kännykässä ja tietokoneissa useimmat keksinnöt ja sovellutukset OVAT ISRAELISSA kehitettyjä. tai juutalaisten keksintöjä.
Ovatko he valmiita luopumaan kännyköistään?
- Anonyymi
Tietojenkäsittelyn teorian ehkä tärkein perustaja oli homo. Hän teki itsemurhan, kun hänet yritettiin pakkokastroida kemiallisesti. Purtu omena liittyy myös tähän kertomukseen.
- Anonyymi
”Purtu omena liittyy myös tähän kertomukseen.”
Ei liity.
:D Kiitos viikon vitsipläjäyksestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693114
- 453003
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512331Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411980- 1401749
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan111408Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101237- 421156
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106