Mutta sitä ennen yritän auttaa toisia ihmisolentoja miten pystyn.
Jeesus tuhosi elämäni joten... odotan vain kuolemaa..
7
115
Vastaukset
- Anonyymi
Miten Jeesus tuhosi elämäsi?
En tiedä, mutta epäilen, että ehkä elämäsi tuhoaja pikemminkin oli joku Jeesuksen Nimeä väärinkäyttänyt, Hänen nimissään toiminut huijari, "vääräprofeetta" eli harhaopettaja / -kasvattaja.
Tällaiset henkilöt, ja heitä oli paljon, joiden uhriksi itse jo pienenä lapsena jouduin, tuhosivat minun elämäni. Ei Jeesus, vaikka silloin aikoinaan luulin niin.
Se on anteeksiantamaton teko, jonka tekijää / tekijöitä odottaa vain myllynkivi kaulaan, helvetinmeren rannalla. - Anonyymi
Jos saat yhdenkin hihhulin luopumaan Herrasta ja hänestä tulee ateisti, niin olet tehtäväsi suorittanut ja voit mennä rauhaan.
- Anonyymi
Sellaistako teidän helluntaiseurakunnassa opetettiin?
- Anonyymi
2Kor.5:15 Että me sen niin pidämme, että jos yksi on kuollut kaikkein edestä, niin he kaikki ovat kuolleet, ja hän on sentähden kaikkein edestä kuollut, että ne, jotka elävät, ei nyt enään eläisi itsellensä, vaan hänelle, joka heidän edestänsä kuollut ja noussut ylös. 1Tim.2:6 Joka itsensä kaikkein edestä lunastuksen hinnaksi on antanut, että senkaltaista piti ajallansa saarnattaman. Biblia (1776)
- Anonyymi
Joka tahtoo pelastaa elämänsä kadottaa sen. Mutta joka MINUN TÄHTENI kadottaa elämänsä on sen löytävä.
Itse sain täysin vapaan kasvatuksen mutta törmäsin Jeesukseen silti kun olin 30 vuotias. Hän kehotti luopumaan omaisuudesta jonka teinkin. Sitten hän ilmestyi viiden vuoden välein 2017 asti. Jouduin melko pohjalle eikä uusi elämä ole löytynyt.
Kuitenkin ympärillä tapahtuu se että eräät kavereista ovat löytäneet uuden elämän kun taas noin tusina hyviä ihmisiä on kuollut sangen nuorina ja kadottivat maailmallisen elämän.
Jeesus on elävien ja kuolleiden tuomari ja ilmeisen lahjomaton. Hän ei ole enää Suomessa tai Euroopassa kovin merkittävässä asemassa, vaan hänen paikkansa on vienyt Krishna ja Allah.
Sekä humanismi etc.
Jeesus on jyrätty lähes olemattomiin. Ja vieraat vallat ovat nousseet ja ottaneet hänen valtakuntansa haltuunsa.
2003 ilmestyksessä Hän sanoi.
" Sain perintöosani haltuun mutta se turmeltiin ja ryöstettiin minulta, siksi koko maailma on nyt uhrialttari jolla kaikki kaunis ja Pyhä uhrataan."
Odotamme ehkä Jeesuksen joskus saapuvan salamanleimauksen tavoin hakemaan omansa saatanan ansoittamasta maailmasta. Minä tulen kuin varas yöllä.....
Johannes sanoi Koko maailma on pahan vallassa. Jne. Ei ole helppoa kenelläkään Jeesuksessa pitäytyvällä. Tämän todistaa evankeliumin profetiat sekä käytännön elämä.
Jeesus Kristus on lihaan tullut!
Jeesuksen lauma on todella piskuinen. Mutta hän tuli pelastamaan koko maailman. Se tapahtuu muiden valtojen välityksellä. Hän on valtojen, voimien etc. pää. Kaikki eivät kykene pysymään Kristuksessa vaan islamin Mahdi Messias murtaa ristin. Hän on Hoosean kirjan Lo Ammi kun taas Jeesus on Jisreel.
Suurin osa maailman väestöstä on alistettu muiden valtojen kuin Kristuksen alaisuuteen.
Luota raamattuun ja sen lohtuun. Sekä odota. Autuaita ovat ne jotka odottavat.
Siunausta, rauhaa ja menestystä! - Anonyymi
>Mutta sitä ennen yritän auttaa toisia ihmisolentoja miten pystyn.<<
Ole vahva. Oma itsesi. Taistele, jopa uskontoon verhottua pahuutta vastaan. - Anonyymi
Jeesus ei edes voinut tuhota aloittajan elämää!
Jeesus ei ole täällä liikuskelemassa,
joten tuho tapahtui aloittajan omien korvien välissä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949