Ei mua kiinnosta jäädä odottelemaan minkään auton täyteen latautumista

Anonyymi-ap

Mulla on elämässäni parempaakin tekemistä kuin odotella jonkun auton 'lataantumista'. Siksi ajelen bensiiniautolla vielä pitäkän.

21

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä nukun kun auto latautuu kotipihassa yöllä melkein ilmaisella pörssisähköllä. En jaksa maksaa törkeitä polttoaineveroja.

• Anonyymi

Köyhien kommentteja.
        Mua ei kiinnosta pätkääkään se mitä liikkuminen maksaa. Sehän on vain rahaa jota kai jokaisella pitäisi olla riittävästi.
        Mun lapsetkin on aikuisia nyt. alle 30. Jokaisella oma talo ja elämä hallinnassa.
        Eivät ole koskaan pyytäneet minkäänlaista rahallista apua . Olen kysynyt et tarviiko auttaa.
        Ei ole tarvinnut.Nuorin 24 v. Pari kk sit hommasi oman talon.
        Että eipä heitäkään vaikuta kiinnostavan sähkövatkaimet toistaiseksi kuitenkaan. Kaikilla kolmella uudehkot dieselit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhien kommentteja.
        Mua ei kiinnosta pätkääkään se mitä liikkuminen maksaa. Sehän on vain rahaa jota kai jokaisella pitäisi olla riittävästi.
        Mun lapsetkin on aikuisia nyt. alle 30. Jokaisella oma talo ja elämä hallinnassa.
        Eivät ole koskaan pyytäneet minkäänlaista rahallista apua . Olen kysynyt et tarviiko auttaa.
        Että eipä heitäkään vaikuta kiinnostavan sähkövatkaimet toistaiseksi kuitenkaan. Kaikilla kolmella uudehkot dieselit.

Tyhmyys on selvästikin perityvää.
        Ikävää lapsillesi, että ovat saaneet heikot geenit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhien kommentteja.

Hauska poika ja pelkkää skeidaa koko tarina. Kasva ja käy koulut, niin voit pärjätä karussa maailmassa.

• Anonyymi

Niin. Viimeisin käänne näkyy olevan tunnustus, että vanhat autot toimii, joten ne pitää romuttaa. Visio ei saa olla väärässä. Täytyy olla niin, että EU "pelastaa maapallon" puuttumalla markkinoihin ja ohjaamalla ihmisten elämää, koska täytyy olla niin, että Rooman klubi oli oikeassa, että ihmiskunta on vihollinen... Mutta minä sanon, että olisihan kiva saada EU:n Ursuloiden suihin suodattimet hillitsemään heidän päästöjään. Niistä tyhmistä päistä kun kärsii koko Eurooppa.

• Anonyymi

Oliko muuta?

• Anonyymi

En minäkään jää odottelemaan täyteen latautumista, vaikka minulla on sähköauto. Ei tarvitse.

• Anonyymi

Meillä on tapana ladata automme yöllä tai illalla kun nukumme tai olemme kotona.
      Ymmärrän tuskasi kun asut siellä vuokrabunkkerissa jossa ei ole kuin hiekkaparkkis autoille ilman lämmitystolppaa ja purku uhka on päällä.

• Anonyymi

Ei ole ainoatakaan latauspaikkaa meilläkään, vaikka as.oy onkin. Onneksi talossa on meidän kakkosasunto, niin ei haittaa.
        Vaikeeta kuuluu olevan monissa muissakin yhtiöissä...

• Anonyymi

Niinhän luulet. 240 neliön ok talo. Lämpimät tallit joihin mahtiuu vaikka 4 Autoa. Ei vatkaimia.Lämmitystolppia ei tarvii. 20 astetta on aina talviaikana tallissa lämmintä.
        Pidä kotterosi vaan siellä hiekkaparkissa. ja roikka tolpassa.
        ei kannata aukoa naamaa kun ei kerran ole muuta kuin hiekkaparkki. Kerroit just sen kaikille.
        Mun pirtistä ei ole myöskään yhtään velkaa. Kaikki on maksetti. Ei autoista eikä myöskään kohtuullisen kokoisesta aluksesta jolla liikumme lesällä varsin paljon..
        Mukava kuulla että olet noin kateellinen ja luulet että joku sinua kadehtii. Ei todellakaan kadehdita.
        Suosittelisin lämpimästi keskittymään siihen että saisit omasta elämästäsi vähän iloisemman ja paremman. . Hanki vaikka oma talo hyvältä paikalta ja ja sopivalla tióntilla. siitä se lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän luulet. 240 neliön ok talo. Lämpimät tallit joihin mahtiuu vaikka 4 Autoa. Ei vatkaimia.Lämmitystolppia ei tarvii. 20 astetta on aina talviaikana tallissa lämmintä.
        ei kannata aukoa naamaa kun ei kerran ole muuta kuin hiekkaparkki. Kerroit just sen kaikille.
        Mun pirtistä ei ole myöskään yhtään velkaa. Kaikki on maksetti. Ei autoista eikä myöskään kohtuullisen kokoisesta aluksesta jolla liikumme lesällä varsin paljon..
        Mukava kuulla että olet noin kateellinen ja luulet että joku sinua kadehtii. Ei todellakaan kadehdita.
        Suosittelisin lämpimästi keskittymään siihen että saisit omasta elämästäsi vähän iloisemman ja paremman. . Hanki vaikka oma talo hyvältä paikalta ja ja sopivalla tióntilla. siitä se lähtee.

Saimme lukea juuri vuokra-asujan vuodatuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok-taloja on monenlaisia ja monenhintaisia. Neliöt ei kerro vielä mitään.
        https://www.etuovi.com/kohde/21246675?haku=M2298343704

• Anonyymi

• Anonyymi

Juu, ei kiinnosta kaapelijumppa.
      On se vaan niin helppoa pysäköidä automme ihan mihin kohti vaan omakotitalomme suureen pihaan. Tallitkin ovat täynnä hienoja harrasteautoja.
      Onneksi tuli aikanaan opiskeltua ja hommattua kunnon ammatti, niin ei tarvitse pelleillä johtojen kanssa. On se vaan niin nautinnollista ajella Suomea ja muita maita ristiin rastiin, kun ei tarvitse ajella latauksien ehdoilla.
      Eipä mulla muuta. Hyviä latauksia ja hermojen menettämisiä latausten myötä.

• Anonyymi

Näemmä kuitenkin sähköautot kiinnostaa koska tällä palstalla vietät aikaa ja vielä jopa kirjoitaa asiasta mikä sinua ei kiinnosta.

• Anonyymi

Kunnollinen sähkis, niin ei oo mitään jumppaa.
        Tosin samaa minäkin kuvittelin vielä vuosi sitten.

• Anonyymi

Minä dieselillä ja talviaikana lähden lämpimästä tallista aina

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta kännykän lataaminen. Sen takia minulla on 2 kännykkää. Kun akku loppuu niin otan heti toisen käyttöön ja toinen lataukseen. Ei tartte odotella. Voi kun saisi polttomoottorin kännykän kylkeen niin ei tarvitsisi latailla.

• Anonyymi

Mulla oli jo joskus 1995 kännykkä ja lisäksi luonnollisesti kaksi akkua latureineen.
        Ei tarvinnut odotella...

• Anonyymi

Kannattaa lopettaa sen naapurin sähköauton lataantumisen odottelu. Se on todella tyhmän näköistä, kun tollo tuijottaa hypnotisoituneena sitä sinistä vilkuvaa valoa.

• Anonyymi

Kello kolme yöllä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      86
      2247
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      433
      2140
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1442
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1420
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1313
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1065
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1032
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      257
      1023
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      269
      1017
    10. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      15
      952
    Aihe