Oliko ne Seurakunnan ja Maatalousoppilaitoksen istuttamat perunat tarkoitettu Kauhajoen Romamaneille? Porukalla ainaki olitte kaikki nostamassa kerralla pois ja oikein paketti-autolla matkassa että mahtuu perunat kyytiin.. Se mitä tässä arvostan niin teitte kovan ruumiillisen työn ja huonolla kilohinnalla.
Perunat ja Romanit.
14
781
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne saa hevoosenhenätki kuormaan,ku iliman viöö...Jos velaaksi myy,ni toiste ei hae😂
- Anonyymi
Ja eiku torille myymään🤣🤣🤣
- Anonyymi
Loput mitei kaupaksi mee vierähän perunalaaksohon kuorittavaksi...
Kela maksaa,eihän näillä ne enemmin saa rumihillista hommaa teettää,
- Anonyymi
Kaikki on ilmaasta mikä irti lähtöö taitaa olla mottona.
- Anonyymi
Hai kun ilman saa ja kalliilla myy kate on hyvä..
- Anonyymi
Kaikki lähtöö mikä ei oo kettingeillä kiinni.
- Anonyymi
Kyllä he vain ovat röyhkeää kansaa... Ja sitten ihmetellään ku niitä syrjitään. Eikä kukaa vuokraa edes asuntoa niille.
- Anonyymi
Jos hyö suorittivat taksvärkkinsä Kauhajokisille?
Se vaan ettei satoa kuuluis vierä mukanaan. - Anonyymi
Oliski vain pelkät perunat mitä ne vie mutta ei ku kaikki mitä irti lähtee
- Anonyymi
perunat romanilla vai romanit perunalla
- Anonyymi
Mustalaiset
- Anonyymi
Kepulaiset
- Anonyymi
On uskomattomia viestejä tässä ketjussa aloituksesta lähtien. Pitäisikö siellä olla joku raja, että romaneille vain 5 perunaa ja kantaväestölle samoin 😀
- Anonyymi
Jos mustalainen vie toisen omaa, niin sehän on varkaus.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307