Onko Raamatussa ollut oppi jälleen syntymisestä?
Miksi joku syntyy vauraaksi ja terveeksi koko elämänsä ajaksi ja toinen helvetillisiin oloihin sodan ja tautien keskelle?
Uskotteko reinkarnaatioon ja karmaan?
18
126
Vastaukset
- Anonyymi
Karma lopetti esiintymiset 1983.
- Anonyymi
www.Jeesus-on-Herra.com
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
www.Jeesus-on-Herra.com
Herra se on herrallakin
Jeesuksen muumio on kuulemma pyramidin alla.
- Anonyymi
Tarkoitan luonnonlakia jota karmaksi kutsutaan
Mitä kylvää sitä niittää.- Anonyymi
Kaunis ajatus. Totta ei ollenkaan.
Esimerkiksi putin ja Trump ovat yhä vallassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi putin ja Trump ovat yhä vallassa.Karma toimii kyllä. Joko tässä elämässä tai tulevissa elämissä.
Putinilla on erittäin raskas ja huono karma
Nuori sielu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi putin ja Trump ovat yhä vallassa.Oletko sinä sitä mieltä että minä olen väärässä ja sinä itse olet totuuden julistaja ja oikeassa ,?
- Anonyymi
Hitlet, Stalin ja Mussolini istuvat jumalan vasemmalla puolella.
Se kertoo jo kaiken.- Anonyymi
Samanlainen hirmuhallitsijahan se on itsekin. Eikös tarinan mukaan hukuttanut kaikki ihmiset 8:aa lukuun ottamatta.😲
- Anonyymi
"Jumala on mustasukkainen vuorenpeikko" Albert Einstein.
- Anonyymi
Ei uskota ja vielä vähemmän sun maailman suurimpaan satukirjaasi.
- Anonyymi
Ainakin lahkolaiset uskovat mitä hyvänsä saarnaaja niille suoltaa.
- Anonyymi
Kaikki uskovaiset uskovat mitä pappi, saarnamies tms. tyhjänpuhuja heille suoltaa.
Pahimpia lorsaajia ovat nämä jotka tällaisilla huuhaa palstoilla kehuvat muka "evankeliumia" julistavansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki uskovaiset uskovat mitä pappi, saarnamies tms. tyhjänpuhuja heille suoltaa.
Pahimpia lorsaajia ovat nämä jotka tällaisilla huuhaa palstoilla kehuvat muka "evankeliumia" julistavansa.hälyskellot pitäisikin soida kun kuulee termejä
"uskovainen"
"evankelista"
"armolahjat"
"upostuskaste"
"uskonrataisu"
"pelastusvarmuus"
- Anonyymi
Kummallakin on valinnan myötä samat mahdollisuudet. Ennen sitä millään rikkauksilla ei pitäisi olla mitään merkitystä. Se demokratia on ihan omaa flowtanne.
- Anonyymi
Jumalalle on kaikki mahdollista. Ihminen ei voi käsittää Jumalan tekoja.
Jumala on salattu Jumala. - Anonyymi
Saatana meni ensin Juudakseen, sitten kävi Pietarissa ja meni Paavaliin, eikä lähtenyt pois rukouksista huolimatta. Teloitti miehen Roomassa.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Ei saanut nousulupaa lentoon...depart from me...
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi
Jos jokin yksittäinen nykykielen sana puuttuu Raamatusta, niin ei se tarkoita, etteikö se olisi Jumaalalle mahdollista toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632