TTK heti ekassa jaksossa vakio homopari

Anonyymi-ap

Jospa loppu menisikin sitten terveillä arvoilla ilman tanssijoiden sekoitusta mies ja naispareihin

13

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä annetaan hinureille mitä haluaa, mutta kun nuo putoaa loppu on heteroiden juhlaa

• Anonyymi

Miksiköhän Meidän Sanna ei hakeudu tanssihommeleihin, vaikka hän on kuuluisa tanssija?

• Anonyymi

En aio katsoa ensimmäistäkään jaksoa. Homoparu buahhhaaaa hihihihiiiiiiiii

• Anonyymi

Vahtasit kikuli jäykkänä ja touhutippaa valuttaen homoparin tanssahtelua.

• Anonyymi

Vihdoinkin on joku syy katsoa ko. ohjelmaa!
      𓀐𓂺 𓀐𓂸
      ● █▀█▄ Ɑ͞ ̶͞ ̶͞ ̶͞ لں͞
      ☑️Certified Gay
      $ųçķ mý bäłł§
      ♱𝖋𝖆𝖌𝖌𝖔𝖙𝖙♱

• Anonyymi

Sanoi itse paskakelli.

• Anonyymi

Jos ei kyseisestä ohjelmasta pidä,niin eihän sitä ole pakko katsoa.

• Anonyymi

Homojenvihaajien elämä on sitten vaikeaa. Eivät voi televisiotakaan katsoa kun siellä näkyy niitä kauheita homoja.

• Anonyymi

Saahan niitä telkkarissa esiintyä,kunhan eivät rupee homoilemaan. Kotona jokainen voi touhuta,mitä haluaa,mutta pitääkö niitä tuputtamalla tuputtaa jokaiseen telkkari ohjelmaan.hyi helvetti.sairaita sikoja ovat. Mielisairaita.

• Anonyymi

En ole koskaan nähnyt lavoilla tai laivoilla miespuolisia paritanssijoita.

Pervojen touhua ja luonnotonta

• Anonyymi

Eihän tölsyssä muuta enään näytetäkkään,kuin homoja ja lespoja,niin kuin se olisi se ainut ja oikea vaihtoehto. Sairasta touhua.

• Anonyymi

Mitta tullut tässäkin asiassa täyteen

• Anonyymi

Eikös tuon hinuri parin toinen osapuoli ole se Eurovision laulukilpailun kommentoija joka oli Palestiinan musujen puolella Israelia vastaan

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      131
      2128
    2. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      3
      1676
    3. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      267
      1442
    4. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      28
      1279
    5. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1034
    6. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
      Oulainen
      16
      926
    7. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      58
      920
    8. 259
      783
    9. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
      Ikävä
      40
      762
    10. Koska me sitten tavattaisiin?

Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?
      Ikävä
      44
      738
    Aihe