Ne meni uuteen peliin, pitkävetoon josta voitinkin 178,44 euroa, bensaan, ruokaan, kalaverkkoihin, coca colaan, kebabbiin... Vielä jäi muutama satanen.
Köyhä tuhlasi veronpalautukset.
31
278
Vastaukset
- Anonyymi
Oli kenossa tänään 7 tasossa kaikki oikein ja tulee 1200eur voit tarkistaa veikkauksen sivulta olin ainoa.
- Anonyymi
laita todisteet
- Anonyymi
Onnea,joskus ex mies voitti myös 1200€ ja antoi minulle puolet. Muuren oli täys paska koko ukko.
- Anonyymi
Minun n. 900€ veronpalautus meni laskujen maksuun. Tosin ei mitään yllätystä laskujen suhteen ja veronpalautus tuli vain hyvään saumaan.
Kenossa tuli 0,50€ ja Eurojackpotin porukassa 1€, eli sain vain omat takaisin, kun Kenoon sijoitin 0,50€ ja Eurojackpotin porukkaan sijoitin 1€. Olen siis omillani!
Yhtään laskuja ei ole piikissä, kaikki maksettu. Huomista porukka Lottoa jännitän, siihen sijoitin 1€... - Anonyymi
Eihän veronpalautuksia kannata heti tuhlata kun kerran on muitakin tuloja.
Veronpalautuksilla on järkevää vaikka viettää syyslomaa jossakin mökissä, mitä on vapaana ympäri Itä-Suomea. Lappiin on ihan turhaa lähteä, sillä se on nähty jo
niin moneen kertaa, Lappiin ajo on bensan tuhlausta eli menee 4 tankillista
siinä reissussa kun itäisen matkan heittää yhdellä tankillisella ja jää
monta sataa käytettäväksi muihin rientoihin.- Anonyymi
Helvettiä mitään itä-suomea huh tuohan just on sitä tuhlausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvettiä mitään itä-suomea huh tuohan just on sitä tuhlausta.
Itä-Suomessa on edullisia mökkejä vuokralla, joten sellainen kannattaa vuokrata.
Lapin ylimainostetut ruskaretket ovat humpuukkia, sillä Kolilla on paljon
komiammat maisemat katsella. Ja edullisia lomakyliä löytyy.
- Anonyymi
Jooei ole mitään haganah-suusta suuhun menetelmää siinä.
- Anonyymi
Eihän ollut tuhlausta, vaan hyödyllistä.
- Anonyymi
Eihän se mitään tuhlausta ole jos maksaa laskuja ja hommaa tarpeellista mikä jääny roikkuun.Itse tilasin kännyn.
- Anonyymi
Ruhtinaalliset 40€ tuli ja niillä ostin kahdet pj kengät tarjouksesta. Nyt on moneksi vuodeksi kesälle hyvät kngät taas tallustaa.
- Anonyymi
Ansaitsin tyhjillä tölkeillä jotka löysin (lattialta) nin 11 euroo.
Menin ansaan eli könysin raahaamaan lisää keskitöhkyrä tölkkejä kaupasta.
Olen taas täällä lattialla voiton merkeissä.- Anonyymi
Nyt vaikuttaa siltä, että teit huonot kaupat. 11€ summalla tyhjiä tölkkejä ei saa saman verran täysiä. Eli hävisit usean euron verran lihapiirakoissa.
- Anonyymi
Voitin pitkävedosta 684 euroa tuossa viikko sitten. Sain veronpalautusta 369 euroa. 400 euroa meni uuteen telkkariin koska vanha hajosi. Ostin myös kalaverkkoja puuilosta koska siellä oli 9.99 euroa kalaverkot, ostin 5 verkkoa 50 eurolla, normaalisti ne maksaa 14.99 joten säästin rahaa ja kalaverkoilla saan kalaa joten ne maksaa itsensä takas muutamassa viikossa. Bensaa ostin veneeseen 10 litraa myös, sillä ajelee pari viikkoa koska en käy kovin kaukana laskemassa verkkoja. Pitää kuitenkin säästääkin rahaa ensi vuoden kesää varten mutta ihan hyvin mennyt tääkin kesä.
- Anonyymi
Tuo jemmarahan säästäminen onkin tärkeä asia. Talvella rahaa jemmaan ja sitten
voi kesällä heittää sopivaksi katsomansa lomareissun mieleiseen kohteeseen.
Ei niitä veronpalautuksiakaan kannata heti tuhlata vaan säästään tuleviin,
mieleisiin kohteisiin. Mullakin on jo viikon mökin vuokrarahat jemmassa ja
lisää tulee vielä lomakassaan ennen syyskuuta.
Syksyllä on rauhaisaa matkustella ja edullista majoittua . Suosittelen.
- Anonyymi
Telkkarin ostin alkuvuodesta ja tänään kännyn,
- Anonyymi
Well, siksihän "köyhä" on köyhä. Viisaat ja valveutuneet eivät tuhlaa turhuuksiin.
- Anonyymi
Alottaja osti tarpeeseensa, ei tuhlannut ja jäikin vielä.
Kelpo ostot voittorahoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alottaja osti tarpeeseensa, ei tuhlannut ja jäikin vielä.
Kelpo ostot voittorahoilla.Pelit, Cocis ja kebab eivät ole tarpeellisia tarpeita. Niille on olemassa terveellisemmät vaihtoehdot.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pelit, Cocis ja kebab eivät ole tarpeellisia tarpeita. Niille on olemassa terveellisemmät vaihtoehdot.
Pysyykö nipottamalla terveenä ?
Olen syönyt valtavia määriä lihapiirakoita ja juonut muutaman kuution
Colaa, mutta silti olen vanttera ja terve ja työkykyinen vaikka olen
ollut jo 15 vuotta eläkkeellä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pysyykö nipottamalla terveenä ?
Olen syönyt valtavia määriä lihapiirakoita ja juonut muutaman kuution
Colaa, mutta silti olen vanttera ja terve ja työkykyinen vaikka olen
ollut jo 15 vuotta eläkkeellä.Yeap, niillä ei jaksa tehdä työtä. Eikä pysy terveenäkään pidemmän päälle.
- Anonyymi
Mitä veronpalautuksia mukamas kelan päivärahoilla notkuvat saa niin vähennetään sitten toimeentulotuesta.Itsellä mennyt monta vuotta verotus plus miinus 0.
- Anonyymi
Minkä kebabin otit? Oliko juomana cola, fanta vai sprite? Oliko pöydällä tabascos maustetta tai muita chilikastikkeita. Monissa kebab paikoissa mausteet eivät ole enää nykyajan köyhien vaatimustason mukaiset.
- Anonyymi
Meni ulosottoon,mutta onneksi sai TT tuessa ne huomioon.
- Anonyymi
Ei ole mennyt ulosottoon kuin joku pysäköintivirhemaksu, mutta se on aika
kevyttä hoitaa eikä häiritse muuta kuukausibudjettia lainkaan.
- Anonyymi
Laiturimaalitkin maksoivat maltaita.
- Anonyymi
Jos ylipäätänsä veronpalautuksia saa niin aivan sama mihin ihmiset niitä käyttää kun omia rahoja kuitenkin .mutta ei köyhät mitään veronpalautuksia saa.
- Anonyymi
Höpön löpön.
- AnonyymiUUSI
Vaikka veronpalautukset tuhlaisikin, niin Keva lähettä tilalle joka kuukausi
lisää niitä toimintatonneja joista jää aina jotakin sinne jemmarahavarastoon. - AnonyymiUUSI
Niimpä ja veronpalautukset on omia rahoja,jotkut tietenki tuhlaa.Jemmaraha on kyllä hyvä olla ettei sitten kun esim, pesukone sanoo sopimuksen irti heti kusessa mistä rahat.
- AnonyymiUUSI
Minun säästöt hupeni noin vaan koska kodinkoneet hajosi piti ostaa uusi ja uusia vaatteita. Nyt pitää säästää ensi kesäksi 1500 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402726Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201969- 621934
- 881701