minä en ainakaan sellaista syöpäpaskaa syö. Kysykää vaikka juho hirvelältä jossetta sen haittoihin usko.
valio vie yläasteelle transuhomotus bovaersyöpäjuustoa
4
156
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohon maniaan ei kyllä auta juusto jos ei leipäkään! Kaikki on vaarallista lääkkeetkin ja jokaikinen on kuolluvsöi leipää tai ei syö mitään niin samallalailla henki lähtee. Joten ei oteta Muailmanmurheita elämään vaan kokeillaa hönkiä tämä kusraitti (elämä) ilman turhia murheita. Jokainen joka on leipä syöny on tosiaanki kuollu Mutta bos ei syö kuolee varmasti
- Anonyymi
Pitäiskö sun mennä mielisairaalaan rauhottumaan..
- Anonyymi
Valion korruptio paskajussiko kommentoi joka käyttää bovaer syöpämyrkkyä?
- Anonyymi
Valion tiloilla käytetään ihan oikeasti bovaer myrkkyä. Se auttaa ilmastonmuutoksessa, etteivät lehmät enää piereksi.
Ainoastaan luomutuotteissa sitä ei saa käyttää.
Siksi käytänkin Valion luomutuotteita, Ahvenanmaan juustoa ja Maitokolmion tuotteita.
Tämä kyseinen myrkky tappaa esim. siittiöt.
Kyllä meidän pitää itse tutkia mitä mikin tuote sisältää ja mitä suuhunsa laittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29911616
- 1447136
- 1045952
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425289- 524371
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304239On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323601- 623598
- 833228
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223135