1) Logos on sinapinsiemenen kaltainen, jonka mies otti ja kylvi peltoonsa. Se on kaikista siemenistä pienin, mutta kun se on kasvanut, on se suurin vihanneskasveista ja tulee puuksi, niin että taivaan linnut tulevat ja tekevät pesänsä sen oksille.
2) Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen logoseni ja ne tuntevat minut, niin kuin Isä tuntee minut ja minä Isän. Minä panen henkeni alttiiksi logosten puolesta.
3) Mies lähti kylvämään logosta. Kun hän kylvi, osa logosista putosi tien laitaan. Siinä jyvät tallautuivat, ja taivaan linnut söivät ne. Osa putosi kalliolle ja lähti kasvuun, mutta oraat kuivettuivat, koska eivät saaneet maasta kosteutta. Osa putosi keskelle ohdakkeita, ja kun oras kasvoi, kasvoivat ohdakkeetkin ja tukahduttivat sen. Mutta osa putosi hyvään maahan, kasvoi ja tuotti satakertaisen sadon.
4) Mitä te teitte näille vähäisimmille logosille, sen te teitte minulle.
Hieman Raamattua muùtellen saatiin yllä esitetty kokonaisuus.
logos = Logos
Siemen on Jumalan sana on Logos?
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
'Laitan HENKENI ALTTIIKSI?!' Kuka laittaa henkensä alttiiksi ja MIKSI?
- AnonyymiUUSI
Lisäystä - mitä helvettiä sinä höliset?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäystä - mitä helvettiä sinä höliset?!
Oletko keksinyt taas jonkun nerokkaan uskovaisidean, että miksi Jeesus on kidutettava kuoliaaksi Baal-jumalalle uhrilahjaksi opettamanaan taivasten valtakunnan isä Jumalana, että pelastutte yksin armosta helvettiin?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko keksinyt taas jonkun nerokkaan uskovaisidean, että miksi Jeesus on kidutettava kuoliaaksi Baal-jumalalle uhrilahjaksi opettamanaan taivasten valtakunnan isä Jumalana, että pelastutte yksin armosta helvettiin?!
Anteeksi lisäys - Saatanan hullut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491787
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121641Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301232Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 741001
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50796