Profetia tähän aikaan perisynnin seurauksena.
Hurmoksiin joutuminen oman sydämen voimasta.
"Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja! Toisia sieluja te pyydystätte minun kansaltani pois, toisten sielujen annatte elää omaksi eduksenne. Ja te häpäisette minut kansani edessä muutamista ohrakourallisista ja leipäpalasista, kun kuoletatte sieluja, joiden ei olisi kuoltava, ja annatte elää sielujen, jotka eivät saisi elää; kun valhettelette minun kansalleni, joka kuuntelee valhetta. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut."
Miksi Eeva eksytti Aadamin ?
30
204
Vastaukset
- Anonyymi
Koska raamatun kirjoittajat olivat incell-henkilöitä ja syyttivät naista omasta saamattomuudestaan.
Lightning - Anonyymi
Naiset ovat alttiimpia hurmoshengille ?
- Anonyymi
Honkongin yöelämää seuratessa kysymys on edelleen ajankohtainen!
Mitä nainen haluaa, se ei ole selvinnyt näiden vuosituhansien aikana.
Ei selvinnyt itsellenikään. - Anonyymi
Hes 16:11-15: "Minä koristin sinut koruilla, panin rannerenkaat käsiisi ja käädyt kaulaasi, panin nenärenkaan nenääsi, korvarenkaat korviisi ja päähäsi kauniin kruunun. Niin koristettiin sinut kullalla ja hopealla, sinun pukusi oli hienoa pellavaa, silkkiä ja kirjaeltua vaatetta, ja sinä sait syödä lestyjä jauhoja, hunajata ja öljyä. Sinusta tuli ylenmäärin kaunis, ja sinä kelpasit kuninkaalliseen arvoon. Ja sinun maineesi kulki pakanakansoihin kauneutesi tähden, sillä se oli täydellinen niiden kaunistusten takia, jotka minä sinun yllesi panin; sanoo Herra, Herra. Mutta sinä luotit kauneuteesi ja harjoitit haureutta maineesi nojalla ja vuodatit haureuttasi jokaiselle ohikulkijalle: 'Saakoon tuokin!'"
- Anonyymi
Onlyfansitus on hyvinkin vanhaa perua !
- Anonyymi
Mitä tuo liittyy aloituksesi?
- Anonyymi
1Tim 2:14:
"Eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen." - Anonyymi
Sananl 7:21:
"Hän taivutti hänet paljolla houkuttelullaan, vietteli liukkailla huulillansa:" - Anonyymi
1Moos.3:7 Silloin aukenivat molempain heidän silmänsä, ja äkkäsivät, että olivat alasti; ja sitoivat yhteen fikunalehtiä, ja tekivät heillensä peitteitä. Biblia (1776)
- Anonyymi
1Moos.3:9 Ja Herra Jumala kutsui Adamin, ja sanoi hänelle: Kussas olet? Biblia (1776)
- Anonyymi
Heikompi astia oli helpompi pettää. Siksi.
- Anonyymi
Paratiisi nkielletty hedelmä oli tietystikin seksi.
- Anonyymi
Jumala käski Aatamin yhtyä Eevan lisääntyäkseen mutta Aatami kieltäytyi yhtymästä Eevaan.
Herran avulla Eeva sitten vasta Paratiisista karkoituksen jälkeen tuli raskaaksi.
LUKEKAA RAAMATTUA!!!
Aatami ehkä oli homo ja ainakin eläimiin sekaantuja hän oli.
Naisesta Aatami ei välittänyt. - Anonyymi
1Moos.3:21 Ja Herra Jumala teki Adamille ja hänen emännällensä nahoista hameet, ja puetti heidän yllensä. 1Moos.37:31 Niin he ottivat Josephin hameen ja tappoivat kauriin, ja tahrasivat hameen vereen. Biblia (1776)w
- Anonyymi
Ei kukaan ole ollut täällä hurmahengessä, mutta herjahengessä kyllä.
- Anonyymi
>>Miksi Eeva eksytti Aadamin ?<<
Ai tässäkin hellarit opettavat toisin kuin kristityt, jotka sanovat: "Eeva eksytettiin, mutta Adam teki tietoisen valinnan".
Onko se hellariopeissa siis päinvastoin, tämäkin?- Anonyymi
Nuo päinvastaisuudet kristinoppiin nähden ovat hellareilla kaikki tietoista valintaa.
- Anonyymi
Jumala ei ole asettanut yhtä ainoaa luterilaista Sanan opettajaksi. Jeesuksen todistuksen mukaan luterilaiset ovat raatelevia susia, varkaita ja rosvoja.
Luterilaisen opin ja luterilaisen kirkkolaitoksen perusta on ns. kasteen kautta astuminen taivasten valtakuntaan. Mutta mitä Sana sanookin: Minä olen (Jeesus) ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
Jumala tykö on vain yksi ja ainoa ovi, Jeesus. Näin ollen minkään moinen vesikaste ei ole ovi, vaan päinvastoin Jeesus varoittaa:
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
Kastemaljojen ääreltä Jumalan valtakuntaan nousseet ovat varkaita ja ryöväreitä.- Anonyymi
Tuo, että opetatte Adamin joutuneen Eevan eksyttämäksi, vaikka todistetusti näin ei ole, selittää nyt myös synnittömyysoppinne. Se mm. ikäänkuin "puhdistaa" herranne, "vanhan aatunne" tekoa.
Hänhän onkin teille eräänlainen oppi-isä, jota leikkisästi olette jo vuosikymmeniä kutsuneet ja kutsutte "vanhaksi aatuksi". Hänen tekonsa on teille vain vitsailua, ei vakavasti otettava varoitus, kuten kristityille on. Te korotatte teoissnne aina henkilöä, ihmistä, ette tekoa. Tekoon ja seuraukseen te ette opetuksissanne niinkään tartu. Lankeemuksen seuraus: perisynti (tästä kristinopista teillä on ihan omat valheenne, esim. että se kristityillä muka tarkoittaisi esim. vastuuta esivanhempien synneistä, ym. mitä käärmeenne hengessä olette nauraen ja "viisaasti" pilkkavalheita kehitelleet.)
Adam varmasti näki kuinka Eevan kävi, Käärmeen eksytettyä tämän ja hänellä oli aikaa ajatella asiaa. Ei hän heti sitä hedelmää haukannut. Aika ajatella tekee teosta harkitun. Samoin kuin on esim. tapon ja murhankin välillä. Harkinta-aika, lyhytkin, tekee valinnasta tarkoituksellisen.
Adam oli hän, jonka olisi edelleen pitänyt pitää kiinni Jumalan sanasta. Mutta hän itse, vaikka jo näki Eevan synnin, itse tietoisesti valitsi saman. Hän, tahtoessaan, olisi voinut pysyä Jumalan sanassa ja ehkä jollain tavoin saada vielä Eevallekin armon päästä takaisin pelastukseen.
Kaiken tämän sinä, kuten koko lahkosi opetus, selvin sanoin ja tietoisen valinnan kautta kiellätte.
Raamattu puhuu Adamin lankeemuksesta. Tämä on koko Raamatun pelastushistorian ydin ja nk. punainen lanka. alkusyy Jeesuksen sovitustyölle. Tosin teillähän on tästäkin ihan omat "sovitus"-oppinne, muut kuin kristityillä (luettavissa mm. tälläkin foorumilla).
Eksytykseen joutuminen ei vielä ole lankeemus vaan väärinkäsitys, mutta harkittu teko taas on lankeemus. Te / sinä tässäkin selvin sanoin kiistät itse Jumalan sanan.
On aivan sama menettekö itse harhaoppeinenne Kadotukseen, mutta rikos on siinä, että tietoisesti johdatatte ja yritätte johdattaa myös joitain, teitä hölmöyksissään kuuntelevia kristittyjä samaan.
Jaak. 3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=1.+Moos.+3:1&rnd=1754734812042 :
1. Moos. 3: 8-13
8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
9 Mutta Herra Jumala huusi MIESTÄ ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
10 Hän vastasi: "MINÄ kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin".
11 Ja hän sanoi: "Kuka SINULLE ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin SINUA syömästä?"
12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin".
13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme PETTI MINUT, ja minä söin".
Raamatunkäännös KR 33/38, jonka te olette jo vuosia kieltäneet. Teidän omissa "käännöksissänne" varmaankin lukee jotain muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo, että opetatte Adamin joutuneen Eevan eksyttämäksi, vaikka todistetusti näin ei ole, selittää nyt myös synnittömyysoppinne. Se mm. ikäänkuin "puhdistaa" herranne, "vanhan aatunne" tekoa.
Hänhän onkin teille eräänlainen oppi-isä, jota leikkisästi olette jo vuosikymmeniä kutsuneet ja kutsutte "vanhaksi aatuksi". Hänen tekonsa on teille vain vitsailua, ei vakavasti otettava varoitus, kuten kristityille on. Te korotatte teoissnne aina henkilöä, ihmistä, ette tekoa. Tekoon ja seuraukseen te ette opetuksissanne niinkään tartu. Lankeemuksen seuraus: perisynti (tästä kristinopista teillä on ihan omat valheenne, esim. että se kristityillä muka tarkoittaisi esim. vastuuta esivanhempien synneistä, ym. mitä käärmeenne hengessä olette nauraen ja "viisaasti" pilkkavalheita kehitelleet.)
Adam varmasti näki kuinka Eevan kävi, Käärmeen eksytettyä tämän ja hänellä oli aikaa ajatella asiaa. Ei hän heti sitä hedelmää haukannut. Aika ajatella tekee teosta harkitun. Samoin kuin on esim. tapon ja murhankin välillä. Harkinta-aika, lyhytkin, tekee valinnasta tarkoituksellisen.
Adam oli hän, jonka olisi edelleen pitänyt pitää kiinni Jumalan sanasta. Mutta hän itse, vaikka jo näki Eevan synnin, itse tietoisesti valitsi saman. Hän, tahtoessaan, olisi voinut pysyä Jumalan sanassa ja ehkä jollain tavoin saada vielä Eevallekin armon päästä takaisin pelastukseen.
Kaiken tämän sinä, kuten koko lahkosi opetus, selvin sanoin ja tietoisen valinnan kautta kiellätte.
Raamattu puhuu Adamin lankeemuksesta. Tämä on koko Raamatun pelastushistorian ydin ja nk. punainen lanka. alkusyy Jeesuksen sovitustyölle. Tosin teillähän on tästäkin ihan omat "sovitus"-oppinne, muut kuin kristityillä (luettavissa mm. tälläkin foorumilla).
Eksytykseen joutuminen ei vielä ole lankeemus vaan väärinkäsitys, mutta harkittu teko taas on lankeemus. Te / sinä tässäkin selvin sanoin kiistät itse Jumalan sanan.
On aivan sama menettekö itse harhaoppeinenne Kadotukseen, mutta rikos on siinä, että tietoisesti johdatatte ja yritätte johdattaa myös joitain, teitä hölmöyksissään kuuntelevia kristittyjä samaan.
Jaak. 3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=1. Moos. 3:1&rnd=1754734812042 :
8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
10 Hän vastasi: "MINÄ kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin".
11 Ja hän sanoi: "Kuka SINULLE ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin SINUA syömästä?"
12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin".
13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme PETTI MINUT, ja minä söin".
Raamatunkäännös KR 33/38, jonka te olette jo vuosia kieltäneet. Teidän omissa "käännöksissänne" varmaankin lukee jotain muuta."Mutta Herra Jumala huusi MIESTÄ ja sanoi hänelle: "Missä olet?""
Ahaa! Kaikkivaltiasta Luojaa siis voi piiloitella, eikä Tämä piiloittelijaa löydä?! 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta Herra Jumala huusi MIESTÄ ja sanoi hänelle: "Missä olet?""
Ahaa! Kaikkivaltiasta Luojaa siis voi piiloitella, eikä Tämä piiloittelijaa löydä?! 🤔Tietenkin Jumala Itse tiesi missä Adam oli, mutta salli tämän piileskellä ja kutsuttaessa mahd. vapaaehtoisesti tulla esiin.
Samoin Jumala edelleen kutsuu ihmisiä. Halu vastata Jumalalle "kyllä" tai "ei" on syntiinlankeemuksen jälkeen ollut ihmisen ainoa vapaa ratkaisuvalta. Muuta, vapaata, hengellistä ratkaisuvaltaa ei ihmisellä enää ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin Jumala Itse tiesi missä Adam oli, mutta salli tämän piileskellä ja kutsuttaessa mahd. vapaaehtoisesti tulla esiin.
Samoin Jumala edelleen kutsuu ihmisiä. Halu vastata Jumalalle "kyllä" tai "ei" on syntiinlankeemuksen jälkeen ollut ihmisen ainoa vapaa ratkaisuvalta. Muuta, vapaata, hengellistä ratkaisuvaltaa ei ihmisellä enää ole.Kiitos!
Jae löytyi:
1. Moos. 3:0
Tietenkin Jumala Itse tiesi missä Adam oli, mutta salli tämän piileskellä ja kutsuttaessa mahd. vapaaehtoisesti tulla esiin.
Totta puhuit! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=1. Moos. 3:1&rnd=1754734812042 :
Raamatunkäännös KR 33/38, jonka te olette jo vuosia kieltäneet. Teidän omissa "käännöksissänne" varmaankin lukee jotain muuta.1Ti 2:13 Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;
1Ti 2:14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1Ti 2:13 Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;
1Ti 2:14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.Just näin. Käärme huijasi / eksytti / petti Eevan.
Mutta Adam teki tietoisen valinnan.
- Anonyymi
Ei kukaan tosiaan ollut hurmoksessa, vaan tappamishuumassa tai herjaushengessä.
- Anonyymi
Jumala käski Aatamin harrastaa seksiä Eevan kanssa!
Jumala käski Aatamin rakastella Eevan kanssa!!!
Jumala käski Aatamin ja Eevan paneskella keskenään!!!
"Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää'!!!
1.Mooseksen kirja:
1:27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
1:28 Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet".
1.Mooseksen kirja:
2:23 Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu".
2:24 Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi.
1.Mooseksen kirja:
4:1 Ja mies yhtyi vaimoonsa Eevaan; ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti Kainin ja sanoi: "Minä olen saanut pojan Herran avulla".
........
1.Mooseksen kirja:
9:1 Ja Jumala siunasi Nooan ja hänen poikansa ja sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa.
9:7 Ja te olkaa hedelmälliset ja lisääntykää, enentykää maassa ja lisääntykää siinä."
2.Mooseksen kirja:
1:7 Mutta israelilaiset olivat hedelmälliset ja sikisivät, lisääntyivät ja enenivät hyvin suurilukuisiksi, niin että maa tuli heitä täyteen.
.......
Ihmisnainen sen piti olla, eikä mikään naaraseläin!!!
1.Mooseksen kirja:
2:18 Ja Herra Jumala sanoi: "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva".
2:19 Ja Herra Jumala teki maasta kaikki metsän eläimet ja kaikki taivaan linnut ja toi ne ihmisen eteen nähdäkseen, kuinka hän ne nimittäisi; ja niinkuin ihminen nimitti kunkin elävän olennon, niin oli sen nimi oleva.
2:20 Ja ihminen antoi nimet kaikille karjaeläimille ja taivaan linnuille ja kaikille metsän eläimille. Mutta Aadamille ei löytynyt apua, joka olisi hänelle sopinut.
2:21 Niin Herra Jumala vaivutti ihmisen raskaaseen uneen, ja kun hän nukkui, otti hän yhden hänen kylkiluistaan ja täytti sen paikan lihalla.
2:22 Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.
2:23 Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu".
2:24 Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi.
2:25 Ja he olivat molemmat, mies ja hänen vaimonsa, alasti eivätkä hävenneet toisiansa. - Anonyymi
Mutta mitä ihmettä käärme luuli saavuttavansa täysin turhalla eksytyskiukkuilullaan? Siinähän kävi lopulta aika kehnosti..
- Anonyymi
No, saavuttihan tuo. Hänhän oli jo valmiiksi kadotettu. Halusi anastaa viattomia Jumalan lapsia mukanaan Helvettiin. Kosti näin Jumalalle, kun oli hävinnyt Henelle valtataistelun Taivaissa.
- Anonyymi
Herra Sebaot loi epätäydellisen ihmisen, vaikka kaikkitietävänä tiesi tarkkaan kuinka tulee käymään.
Vastuu on siten vain ja ainoastaan Herra Sebaotin.- Anonyymi
Jatka vain nukkumista, ze on parhaaksesi !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81408- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51933Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623