Jos keskivertohelluntalaiseen kiinnitettäisiin laite, jolla ihmisen saa pakotettua puhumaan totta ja ainoastaan totta, ja tuolta helluntailaiselta kysyttäisiin, kuinka hän tiivistäisi uskonsa ja oppinsa, jos Jeesus sitä häneltä kysyisi, hän sanoisi:
"Et Sinä valinnut minua, vaan minä valitsin sinut."
Helluntailaisuus pähkinänkuoressa
10
97
Vastaukset
- Anonyymi
2Piet 2:19:
"Ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on."
Villit ja vapaat suuntaukset (lahkot).
1Joh 1:8:
"Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä."
Synti on LAITTOMUUS.- Anonyymi
Kommentisi on samanveroinen kuin jos sorsanpyynnissä heilautat piippua kun ammut parveen!
Eli mitään lookisuutta ei ole.
- Anonyymi
Mitään ymmärrystä ei alottajalla ole aiheesta.
Miten voikon olla niin vähän se on ihme, kun jo pienoisevankeliumi kertoo että jeesus valitsi golgatalla kaikki omalta osaltaan, oliko ze vaikeaa käsittää oliko ?- Anonyymi
Amispetteri intoutui teologiksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amispetteri intoutui teologiksi!
Sellaisia ne luterilaiset palstahäiriköt ovat.
- Anonyymi
Ne ovat valittuja Kristuksessa jotka ovat uskoneet evankeliumin ja ojentautuvat Hänen Sanansa mukaan kääntyen pois entisestä synti elämästään.
”Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella
Kristuksessa, niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa, edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta,
hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan, sen armonsa kirkkauden kiitokseksi, minkä hän on lahjoittanut meille siinä rakastetussa, jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.”
Efesolaiskirje 1:3-7 FB38
Jumala määräsi ihmiselle tien yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta .Ihmiseen katsomatta jokaisen on mahdollista pelastua joka uskoo evankeliumin ja ojentautuu Jumalan Sanan mukaan kääntyen pois synti elämästään.
”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Johannes 14:5-6 FB38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat valittuja Kristuksessa jotka ovat uskoneet evankeliumin ja ojentautuvat Hänen Sanansa mukaan kääntyen pois entisestä synti elämästään.
”Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella
Kristuksessa, niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa, edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta,
hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan, sen armonsa kirkkauden kiitokseksi, minkä hän on lahjoittanut meille siinä rakastetussa, jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.”
Efesolaiskirje 1:3-7 FB38
Jumala määräsi ihmiselle tien yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta .Ihmiseen katsomatta jokaisen on mahdollista pelastua joka uskoo evankeliumin ja ojentautuu Jumalan Sanan mukaan kääntyen pois synti elämästään.
”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Johannes 14:5-6 FB38”Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se! Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?
Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut, ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi! Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden.
Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen. Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.
Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Roomalaiskirje 6:15-23 FB38
- Anonyymi
Vai sopii helluntalaisuus pähkinän kuoreen?
- Anonyymi
Ei ainakaan pidä siinä pähkinänkuoressa kannattaa tappamista.
- Anonyymi
Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702209Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191763- 861622