Kun eilen vielä hiukan nautin väkeviä, joko maanantai aamuna verinäyte on puhdas?
Kuinka kauan veren alkoholipitoisuus näkyy ottamisen jälkeen?
15
130
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin kiinnostava kysymys, kun tänään on lauantai. Olen itse myös kiinnostunut asiasta. Toivottavasti tulee vastauksia asiaa tuntevilta!
- Anonyymi
Toivotaan, että tietävät jeesaavat.
- Anonyymi
No, jos perjantaina on lopettanut juomisen, niin liekö sitä lähes kolmenpäivän, kuitenkin vähintään yli 100tunnin jälkeen vielä veressä? Itse en tiedä kyllä oikeaa vastausta tuohon.
- Anonyymi
Terve maksa miehellä polttaa alkoholi siis 100% alkoholi 8 grammaa tunnissa, eli sitten vaan laskemaan?
- Anonyymi
Pitoisuuden nousu suurkulutuksen raja-arvoon edellyttää pitkäaikaista, noin 2-3 viikkoa kestävää runsasta alkoholinkäyttöä. Alkoholin satunnaisella ja kohtuullisella käytöllä ei juurikaan ole merkitystä arvoon.
PEth voi olla havaittavissa verenkierrossa 2–4 viikon ajan alkoholin käytön lopettamisen jälkeen, riippuen henkilön käyttämästä alkoholimäärästä ja käytön kestosta.
Alkoholi näkyy veressä yleensä 6-24 tuntia nauttimisen jälkeen. Tarkka aika riippuu monista tekijöistä, kuten juodun alkoholin määrästä, henkilön aineenvaihdunnasta ja yleisestä terveydentilasta. - Anonyymi
24h eli vuorokausi. Aloittaja voi olla huoleton sen suhteen siis.
- Anonyymi
Mutta, jos maksan toiminta on heikenny, niin tiedä häntä?
- Anonyymi
Miksi muuten pitää mitata veren alkoholipitoisuus jos ei ole alkoholiongelmaa? Minulla ei ole ikinä mitattu veren alkoholipitoisuutta . Pakko kysyä miksi se mitataan jos kerta ei ole syytä epäillä alkoholin liikakäyttöä?
- Anonyymi
Kiitän ohjeista + neuvoista. Aloittaja ap. Kaitatie jenkkaa soittelen täst'lähin.
- Anonyymi
On otettava lisää jos verta näkyy alkoholeissa. Ei tässä mitään veriholisteja olla....
- Anonyymi
Jos on lauantaina juonut, ei se enää maanantaina verestä ainakaan mitään promilleja näytä.
- Anonyymi
Edelleenkään ei vastattu miksi veren alkoholipitoisuus mitataan jos ei ole alkoholisti ,koska ei tuota testiä teetetä jos ei ole alkoholiongelmaa .
- Anonyymi
Kun aikanaan käytin alkoholia, ostin alkometrin uteliaisuuttani miten on aamun laita. Kun otin viisi ravintolapaukkua (4cl 40%sta brändiä veteen sekoitettuna) töiden jälkeen illalla, aamulla mittari näytti nollaa.
Jos otin vaikka 7, aamulla arvo oli jopa 0,3. Näin jätin isommat otot perjantaihin.
Kävin töissä julkisella liikenteellä.
Korona-aikana jätin koko liemen kun ei ollut ryyppyseuraa, väki känysi kotonaan tai ryyppäsi ja känysi, mitä se mulle kuului.- Anonyymi
Taitaa tuo sana olla könysi. Että pitikin ruveta käyttämään kylmiltään muka vitsikästä slangisanaa.
- Anonyymi
Näiden puhallusten kanssa kuljettajan on oltava tarkkana. Tuntee sen itsekin milloin viisari saattaa värähtää. Matkustaja voi olla pienesti hönössä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706774
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323688- 613057
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271636- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest481366