Ja työttömänä. En kyllä vaihtaisi töissä olemiseen ellei palkka olisi jotain yli 1700 euroa nettona. Pärjään hyvin työttömänä , on harrastuksia ja pelit ja vehkeet kotona eikä ole juuri tylsää ollut. Odotan ensi toukokuuta kun tulee gta 6 peli ja sitten on hauskaa monta kuukautta. Tekemistä on riittänyt tässä monta vuotta jo. Kuntoilen, teen pikkuhommia ja käyn usein kalassa. Varsinkin keväällä käyn tuolla saaristossa siikaa onkimassa ja makkaraa paistamassa nuotiolla. Heräilen aamulla ennen kuutta jo ja käyn kalaverkot nostamassa. Kyllä tekemistä riittää työttömänäkin.
Elämä on tosi hyvä köyhänä.
13
187
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa kehno palkkavaatimus kun eläkkeelläkin saa yli 2 t€ kuukaudessa nettoa.
- Anonyymi
Sinä oletkin kääkkä joka tehnyt vuosikymmeniä töitä jotta wanhuksena saat tuon lääkerahan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oletkin kääkkä joka tehnyt vuosikymmeniä töitä jotta wanhuksena saat tuon lääkerahan
Kääkät jyrää, köyhät parkuu.
- Anonyymi
Mie olen myös työtön, mutta en ole köyhä, töihin ei ole mitään kiirettä. On aikaa harrastaa.
- Anonyymi
Itse en alle 3000 jeuro nettona käteen en suostu. Jos alle sen mene töihin niin köyhtyy.
- Anonyymi
Niin on vapaa aika on rikkautta eikä seteli ahneet miljonäärit ja monimiljönäärit kuka ei tule ikinä täynnä.
- Anonyymi
Heh ehtona joku euromäärä koska suostuu töitä tekeen ni ei teitä lusmuja kuka edes palkkaa.Ensin ylipäätänsä pienempi palkkainen työ ja on siinä niin tuon jälken jossain vaiheessa voi haaveilla parempi palkkaista työtä.Nuppi pehmenee jos vuodesta toiseen työttömänä paskan marjat sanon minä ku jotkut kehuu teen pimeitä hommia.
- Anonyymi
Sinähän nupin pehmeydestä tiedät koska päävian vuoksi pääsit eläkkeelle alle 4kybäsenä
- Anonyymi
Mullakin oli kavereita jotka "ei suostuneet töihin kuin palkalla xxxx € " .
Se johti siihen että nyt ne saavat eläkettä reilun tonnin kuussa .
Kannattiko asettaa kovia ehtoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän nupin pehmeydestä tiedät koska päävian vuoksi pääsit eläkkeelle alle 4kybäsenä
Taidat jauhopäänä yrittää eläkkeelle mutta tulee bumerangina takas hi hih hih nuppivikainen jauhopää.Kaljanvenkulat eivät itse huomaa kuinka pehmeä nuppi onkaan
- Anonyymi
Niin riittää tekemistä. Pientä taskurahaa voi saada monilla jutuilla.
- Anonyymi
Päivienrahat suhteellisen pieninä riittää juuri ja juuri suhteellisen pieniin menoihin näillä markkinoilla. Markkinassa kun on oltava vaikka väkisin. Laitoksilla on sellaiset rekisterit.
- Anonyymi
Onneksi Keva on kuitenkin niin antelias, että eläkkeelläkin voi viettää ihan samanlaista
elämää kuin aikanaan töissä ollessa. Eli asua omassa, autoilla ja matkustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833298
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352649- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732249Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201889- 861642