Kaikki maailman kansat haluaa rauhaa!

Anonyymi-ap

Miten sorruimme ahneiden fossiilikapitalistien juoksupojiksi?
Miksi uskoimme että aina pitää kuluttaa enemmän ja enemmän?

Mihin olemme tulleet?
Isot ahneet pojat, pikku eliitti, pullistelee, varastaa, sortaa, tappaa ja syrjii ihmisiä milloin mistäkin syystä!

35

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai meitä kusetettiin silloinkin.
      Bolsevikkien iskulause oli 'Rauhaa ja leipää'.
      Kumpaakaan ei tullut.

PS huusi 'Halpaa bensaa, halvat elinkustannukset'
      Autoa mulla ei ole, mutta muu eläminen on kallistunut paljon.
      Kaljaa en ole juonut koskaan. En taida kuulua siihen heidän 'kantasuomalaisten' joukkoon, joiden etuja he ajavat!
      Ai niin, en ole osakesäästäjä.

• Anonyymi

ILMESTYSKIRJAN PEDOT JOHTAA MAAILMAN SOTAAN, JOKA LOPETTAA KAIKKI SODAT.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ILMESTYSKIRJAN PEDOT JOHTAA MAAILMAN SOTAAN, JOKA LOPETTAA KAIKKI SODAT.

Monopolin pelaajat ja Euroopan kuninkaat ja yks666.

• Anonyymi

Disukka oli halpaa, Tänäänkin!
        Tiet on hyvässä kunnossa!
        Haittaihmisiä palautetaaan, rikoksienrangaistuksia kovennetaan!
        En käytä päihteitä , eivaikuta niiden tai tupakkatuotteiden hinnat minun elämään.

Hallitus on toiminut hyvin, ja lupauksensa pitänyt.
        En ole varma, kumpaa kok/ ps äänestän seuraavaksi,,
        Kiitollinen olen kaikesta!

• Anonyymi

Kun katsoo maailman mahtavia, eivät ole sivistyksellä eivätkä oikein älylläkään pilattuja.

Mutta jos raha on mitta, ovat kyenneet kaikilla vilunkikonsteilla sitä haalimaan.

• Anonyymi

Maailmasta viis, suomen johtajat ja päättäjät on pahin rosvokopla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailmasta viis, suomen johtajat ja päättäjät on pahin rosvokopla.

Mitä sult veivät?

• Anonyymi

Venäjä ei halua rauhaa.
      Venäjä jatkuvasti uhkailee Ydinaseillaan

Venäjä voisi aluksi palauttaa varastamansa maa-alueet Suomelle.
      Venäjä voisi aluksi maksaa Suomelle takaisin sotakorvaukset korkoineen.

Kiina uhkailee jatkuvasti Taiwania

• Anonyymi

Aina se on "whaatabout venäjä." Kyllä jenkki ja moni muu tekee aivan samaa, jopa enenmmän.

• Anonyymi

Palauttaakko Suomi Suomen sitten Venäjälle, vai Ruotsille?
        Mihin vuoslukuun asti palautellaan?
        Suomihan ollut niiden😅

Media päättää mitä julkaiser, ja missä valossa. Tarkootushakuista tietysti
        Sinuun uponnu, kun kus lumeen🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina se on "whaatabout venäjä." Kyllä jenkki ja moni muu tekee aivan samaa, jopa enenmmän.

Minkäs valtion maa-alueita jenkit ovat viimeksi vallanneet ja liittäneet Jenkkilään?

Vain Venäjä käy täällä tyylipuhdasta imperialistista valloitussotaa valloittaakseen itsenäisen naapurivaltion maat itselleen. Mihin sotarikokseen sillä roistovaltiolla ei tietenkään ole minkäänlaista oikeutta. Ei mitään oikeutta.

• Anonyymi

Isot pojat,eliitti, varkaat ja rikolliset. Totta.

Kysy tuvalaispojan äidiltä, joka laittoi työttömän poikansa Ukrainaan antamaan veriuhrin isänmaalleen viidetä kilosta pakastettua kalaa?

• Anonyymi

Me ihmiset haluamme rauhaa. Sillai elämä on onnellisinta.

• Anonyymi

Mulla oli aikoinaan mielenosoituksessa kyltti 'työtä ja leipää'. Kannoin sitä silloin 90-luvun laman aikana, kun työttömyys oli tapissa. Vaikka mulla oli kumpaakin.Tiesin, että monella ei ollut. Sitä kai kutsutaan solidaarisuudeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan mielenosoituksessa kyltti 'työtä ja leipää'. Kannoin sitä silloin 90-luvun laman aikana, kun työttömyys oli tapissa. Vaikka mulla oli kumpaakin.Tiesin, että monella ei ollut. Sitä kai kutsutaan solidaarisuudeksi?

Ei työtä eikä leipää tarvita tarvetta enempää ja tämän myöntäminen on monelle ylivoimaisen vaikea asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei työtä eikä leipää tarvita tarvetta enempää ja tämän myöntäminen on monelle ylivoimaisen vaikea asia.

Niin, kohtuus kaikessa. Toisesta seuraa toinen. Työstä leipä. Ja oravanpyörään lähteminen oli oma valinta.

• Anonyymi

Kun politiilkaa seuraa, vsen laita lirtsoo vihaa, ei rauhaa.

• Saa sivulliset osansa kun johtajat haluu sotansa.

• Anonyymi

Hyvä riimi!

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä riimi!

Se on Raappanan biisistä Vääryydet jos muistan oikein. Tuli tässä aikoinaan mieleen kun maailman tilannetta seuraa.

• Anonyymi

Venäjä on kaunis, iso maa. Rikollisuuden ja korruption emämaa maailmassa. aina on ollut kaksi todellisuutta. Valtion propaganda ja kauppojen tyhjät hyllyt. Tai oli suolakurkkuja purkeissa. Käy hyvin vodkan kanssa.

Miksi Putin aloitti sodan Ukrainaa vastaan? Suurin osa sen henk.koht. omaisuudesta on muualla kuin Venäjällä. Samoin oligarkkikavereidenkin. Turvallisilla tileillä suurin osa varastetusta kansallisvarannosta. Länsimaissa. Eliitille kelpaa kaikki ökyrikkaus lännestä, mutta silti tapetaan???

Ja uskotellaan venäläisille, joilla 40% ei ole edes sisävessaa, että HE ovat isänmaalle tärkeitä ja isämaa odottaa heidän veriuhriaan. Putin sanoi , että yhdessä kuolemakin on kaunis. Uskon, että kun kuolee, ona ihan yksin!

• Anonyymi

Paitsi venäläiset,
      ja ihan tutkitusti.

• Anonyymi

Venäläiset haluavat vain sotaa ja naapurivaltioiden valtaamista.
        Eivät todellakaan halua rauhaa vaan jatkuvaa sotaa.

• Anonyymi

Suomessa oli aika, kun työläisistä tuli herroja. Demareissa oli joitakin , jotka pyrkivät Herrahissiin.

Yks erityinen esimerkki on raiskaussyytteen saanut demareista eronnut PS-työmies-eläkeläinen Matti Putkonen. Ihan perus amislainen.

• Anonyymi

Yhtä putkosta kohden on miljoona muhamedia. Eikä ne ole edes amislaisia. Epäilemättä haaveksivat herruudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä putkosta kohden on miljoona muhamedia. Eikä ne ole edes amislaisia. Epäilemättä haaveksivat herruudesta.

Uhreja on liikas.
        Miksei media uutisoi, kuule uhrien ääntä.

Puhutaan vain rikoksista, niinkuin olisi vain teot, ilman uhreja.

• Anonyymi

Fossiilikapitalistit on öljyvaltioissa. Jos kauppa käy ei ne sodi. Rauha on riippuvainen muista tekijöistä . Tärähtäneet diktaattorit kuten Stalin, Mao, Hitler, Putin ym. aloittaa sotia, eikä kansa aina pane vastaan, jos osaa puhua oikealla tavalla ja on etua tiedossa. Kohta nähdään oikeita resurssisotia kun ylenmääräiselle väestölle ei riitä elintilaa. Silloin sodan alkusyy on housuissa.

• Anonyymi

Eli sinäkin olet samaa mieltä.? Kun saadaan haittamatut pois Suomesta tulee rauhallisempaa ja turvsllisempaa?

• Anonyymi

Yksi venäläinen pommi Ukrainaan tuplaa tukisummat. Rauha on niin arvokasta.

• Anonyymi

Meille myydään sutta, ja sekundaa.
      Kaikki hajoaa, joudut ostamaan uden, joka hajoaa jne

• Anonyymi

Uhreja on Suomessa jo liikaa!
      Miksei media uutisoi, kuule uhrien ääntä.

Puhutaan vain rikoksista, niinkuin olisi vain teot, ilman uhreja.

Esim henkilö hyökännyt 30 naisen kimppuun, väkivaltaisesti, ja kulkee yhä... vapaana🥺

• Anonyymi

ukraina on musta aukko uusi koroona ja maailmanjärjestys eli sinne pitää virtaa
      kaikkien rahat .
      on outo sota kun yhtä pommitetaan ja ei ole kelvollinen pöytään missä lämpimikseen puhutaan rauhasta.
      näkee että herroilla on ihan oma peli panoksia riittää niin kauan kun rahaa virtaa.

ovat kyllä täysiä tolloja kun uhraavat omat maat velkaa niin paljon kaikilla että ylös ei nousta..
      maassamme yrittäjyys kyykkää tulevaisuutta ei ole sodan uhka leijuu ,kunhan
      päivästä toiseen mennään.

• Anonyymi

Venäjän kansa ei halua rauhaa vaan sotaa.

• Anonyymi

Totta. Kukaan Venäjällä ei vaadi rauhaa. Kaikki siellä haluavat vain sotaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3849
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3225
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2520
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2470
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe