Miten sorruimme ahneiden fossiilikapitalistien juoksupojiksi?
Miksi uskoimme että aina pitää kuluttaa enemmän ja enemmän?
Mihin olemme tulleet?
Isot ahneet pojat, pikku eliitti, pullistelee, varastaa, sortaa, tappaa ja syrjii ihmisiä milloin mistäkin syystä!
Kaikki maailman kansat haluaa rauhaa!
35
169
Vastaukset
- Anonyymi
Kai meitä kusetettiin silloinkin.
Bolsevikkien iskulause oli 'Rauhaa ja leipää'.
Kumpaakaan ei tullut.
PS huusi 'Halpaa bensaa, halvat elinkustannukset'
Autoa mulla ei ole, mutta muu eläminen on kallistunut paljon.
Kaljaa en ole juonut koskaan. En taida kuulua siihen heidän 'kantasuomalaisten' joukkoon, joiden etuja he ajavat!
Ai niin, en ole osakesäästäjä.- Anonyymi
ILMESTYSKIRJAN PEDOT JOHTAA MAAILMAN SOTAAN, JOKA LOPETTAA KAIKKI SODAT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ILMESTYSKIRJAN PEDOT JOHTAA MAAILMAN SOTAAN, JOKA LOPETTAA KAIKKI SODAT.
Monopolin pelaajat ja Euroopan kuninkaat ja yks666.
- Anonyymi
Disukka oli halpaa, Tänäänkin!
Tiet on hyvässä kunnossa!
Haittaihmisiä palautetaaan, rikoksienrangaistuksia kovennetaan!
En käytä päihteitä , eivaikuta niiden tai tupakkatuotteiden hinnat minun elämään.
Hallitus on toiminut hyvin, ja lupauksensa pitänyt.
En ole varma, kumpaa kok/ ps äänestän seuraavaksi,,
Kiitollinen olen kaikesta!
- Anonyymi
Kun katsoo maailman mahtavia, eivät ole sivistyksellä eivätkä oikein älylläkään pilattuja.
Mutta jos raha on mitta, ovat kyenneet kaikilla vilunkikonsteilla sitä haalimaan.- Anonyymi
Maailmasta viis, suomen johtajat ja päättäjät on pahin rosvokopla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmasta viis, suomen johtajat ja päättäjät on pahin rosvokopla.
Mitä sult veivät?
- Anonyymi
Venäjä ei halua rauhaa.
Venäjä jatkuvasti uhkailee Ydinaseillaan
Venäjä voisi aluksi palauttaa varastamansa maa-alueet Suomelle.
Venäjä voisi aluksi maksaa Suomelle takaisin sotakorvaukset korkoineen.
Kiina uhkailee jatkuvasti Taiwania- Anonyymi
Aina se on "whaatabout venäjä." Kyllä jenkki ja moni muu tekee aivan samaa, jopa enenmmän.
- Anonyymi
Palauttaakko Suomi Suomen sitten Venäjälle, vai Ruotsille?
Mihin vuoslukuun asti palautellaan?
Suomihan ollut niiden😅
Media päättää mitä julkaiser, ja missä valossa. Tarkootushakuista tietysti
Sinuun uponnu, kun kus lumeen🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina se on "whaatabout venäjä." Kyllä jenkki ja moni muu tekee aivan samaa, jopa enenmmän.
Minkäs valtion maa-alueita jenkit ovat viimeksi vallanneet ja liittäneet Jenkkilään?
Vain Venäjä käy täällä tyylipuhdasta imperialistista valloitussotaa valloittaakseen itsenäisen naapurivaltion maat itselleen. Mihin sotarikokseen sillä roistovaltiolla ei tietenkään ole minkäänlaista oikeutta. Ei mitään oikeutta.
- Anonyymi
Isot pojat,eliitti, varkaat ja rikolliset. Totta.
Kysy tuvalaispojan äidiltä, joka laittoi työttömän poikansa Ukrainaan antamaan veriuhrin isänmaalleen viidetä kilosta pakastettua kalaa? - Anonyymi
Me ihmiset haluamme rauhaa. Sillai elämä on onnellisinta.
- Anonyymi
Mulla oli aikoinaan mielenosoituksessa kyltti 'työtä ja leipää'. Kannoin sitä silloin 90-luvun laman aikana, kun työttömyys oli tapissa. Vaikka mulla oli kumpaakin.Tiesin, että monella ei ollut. Sitä kai kutsutaan solidaarisuudeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan mielenosoituksessa kyltti 'työtä ja leipää'. Kannoin sitä silloin 90-luvun laman aikana, kun työttömyys oli tapissa. Vaikka mulla oli kumpaakin.Tiesin, että monella ei ollut. Sitä kai kutsutaan solidaarisuudeksi?
Ei työtä eikä leipää tarvita tarvetta enempää ja tämän myöntäminen on monelle ylivoimaisen vaikea asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei työtä eikä leipää tarvita tarvetta enempää ja tämän myöntäminen on monelle ylivoimaisen vaikea asia.
Niin, kohtuus kaikessa. Toisesta seuraa toinen. Työstä leipä. Ja oravanpyörään lähteminen oli oma valinta.
- Anonyymi
Kun politiilkaa seuraa, vsen laita lirtsoo vihaa, ei rauhaa.
Saa sivulliset osansa kun johtajat haluu sotansa.
- Anonyymi
Hyvä riimi!
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä riimi!
Se on Raappanan biisistä Vääryydet jos muistan oikein. Tuli tässä aikoinaan mieleen kun maailman tilannetta seuraa.
- Anonyymi
Venäjä on kaunis, iso maa. Rikollisuuden ja korruption emämaa maailmassa. aina on ollut kaksi todellisuutta. Valtion propaganda ja kauppojen tyhjät hyllyt. Tai oli suolakurkkuja purkeissa. Käy hyvin vodkan kanssa.
Miksi Putin aloitti sodan Ukrainaa vastaan? Suurin osa sen henk.koht. omaisuudesta on muualla kuin Venäjällä. Samoin oligarkkikavereidenkin. Turvallisilla tileillä suurin osa varastetusta kansallisvarannosta. Länsimaissa. Eliitille kelpaa kaikki ökyrikkaus lännestä, mutta silti tapetaan???
Ja uskotellaan venäläisille, joilla 40% ei ole edes sisävessaa, että HE ovat isänmaalle tärkeitä ja isämaa odottaa heidän veriuhriaan. Putin sanoi , että yhdessä kuolemakin on kaunis. Uskon, että kun kuolee, ona ihan yksin! - Anonyymi
Paitsi venäläiset,
ja ihan tutkitusti.- Anonyymi
Venäläiset haluavat vain sotaa ja naapurivaltioiden valtaamista.
Eivät todellakaan halua rauhaa vaan jatkuvaa sotaa.
- Anonyymi
Suomessa oli aika, kun työläisistä tuli herroja. Demareissa oli joitakin , jotka pyrkivät Herrahissiin.
Yks erityinen esimerkki on raiskaussyytteen saanut demareista eronnut PS-työmies-eläkeläinen Matti Putkonen. Ihan perus amislainen.- Anonyymi
Yhtä putkosta kohden on miljoona muhamedia. Eikä ne ole edes amislaisia. Epäilemättä haaveksivat herruudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä putkosta kohden on miljoona muhamedia. Eikä ne ole edes amislaisia. Epäilemättä haaveksivat herruudesta.
Uhreja on liikas.
Miksei media uutisoi, kuule uhrien ääntä.
Puhutaan vain rikoksista, niinkuin olisi vain teot, ilman uhreja.
- Anonyymi
Fossiilikapitalistit on öljyvaltioissa. Jos kauppa käy ei ne sodi. Rauha on riippuvainen muista tekijöistä . Tärähtäneet diktaattorit kuten Stalin, Mao, Hitler, Putin ym. aloittaa sotia, eikä kansa aina pane vastaan, jos osaa puhua oikealla tavalla ja on etua tiedossa. Kohta nähdään oikeita resurssisotia kun ylenmääräiselle väestölle ei riitä elintilaa. Silloin sodan alkusyy on housuissa.
- Anonyymi
Eli sinäkin olet samaa mieltä.? Kun saadaan haittamatut pois Suomesta tulee rauhallisempaa ja turvsllisempaa?
- Anonyymi
Yksi venäläinen pommi Ukrainaan tuplaa tukisummat. Rauha on niin arvokasta.
- Anonyymi
Meille myydään sutta, ja sekundaa.
Kaikki hajoaa, joudut ostamaan uden, joka hajoaa jne - Anonyymi
Uhreja on Suomessa jo liikaa!
Miksei media uutisoi, kuule uhrien ääntä.
Puhutaan vain rikoksista, niinkuin olisi vain teot, ilman uhreja.
Esim henkilö hyökännyt 30 naisen kimppuun, väkivaltaisesti, ja kulkee yhä... vapaana🥺 - Anonyymi
ukraina on musta aukko uusi koroona ja maailmanjärjestys eli sinne pitää virtaa
kaikkien rahat .
on outo sota kun yhtä pommitetaan ja ei ole kelvollinen pöytään missä lämpimikseen puhutaan rauhasta.
näkee että herroilla on ihan oma peli panoksia riittää niin kauan kun rahaa virtaa.
ovat kyllä täysiä tolloja kun uhraavat omat maat velkaa niin paljon kaikilla että ylös ei nousta..
maassamme yrittäjyys kyykkää tulevaisuutta ei ole sodan uhka leijuu ,kunhan
päivästä toiseen mennään. - Anonyymi
Venäjän kansa ei halua rauhaa vaan sotaa.
- Anonyymi
Totta. Kukaan Venäjällä ei vaadi rauhaa. Kaikki siellä haluavat vain sotaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090