lauantaituoppi

..otetaan tänään stadissa.. aivan liian hyvä päivä jäädä kotiin.. oliskohan kirpputoreja jossain päin stadii? pitäis mennä vähän kattoo jos löytyisi silinteri ja vähän muutakin "mielenkiintoista"..

joka tapauksessa.. ylös, ulos ja terassille..

31

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarina

      kans tuntuu siltä et muutama keppana ei tekis pahaa!

      • ..virittäydyn tässä terassitunnelmaan kuuntelemalla aarne tenkasta.. ja kuka lähtis mukaan kirppikselle?


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..virittäydyn tässä terassitunnelmaan kuuntelemalla aarne tenkasta.. ja kuka lähtis mukaan kirppikselle?

        niin mielelläni, hyppäänkö seuraavaan Hesan junaan lennossa kun rata kulkee tosta melkein ikkunan alta?


      • eijarina kirjoitti:

        niin mielelläni, hyppäänkö seuraavaan Hesan junaan lennossa kun rata kulkee tosta melkein ikkunan alta?

        ..tulla vaan.. päiväni on ilman sen kummempia suunnitelmia..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..tulla vaan.. päiväni on ilman sen kummempia suunnitelmia..

        hyppään sit het seuraavaan junaan.


      • eijarina kirjoitti:

        hyppään sit het seuraavaan junaan.

        ..maksaa junalippu?.. kun on pakko kauas matkustaa pois jonnekin.. entisestä pois juna vieee..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..maksaa junalippu?.. kun on pakko kauas matkustaa pois jonnekin.. entisestä pois juna vieee..

        mä vaan tie mitä lippu maksaa, aattelin tulla "jäniksenä" jos tost parvekkeelt hyppäisin junan katolle, voi himpun verran jäädä vajaaks, tarvii keksii parempi keino. Hyvä vinkki taas imuroitavaks, annas lisää.


      • eijarina kirjoitti:

        mä vaan tie mitä lippu maksaa, aattelin tulla "jäniksenä" jos tost parvekkeelt hyppäisin junan katolle, voi himpun verran jäädä vajaaks, tarvii keksii parempi keino. Hyvä vinkki taas imuroitavaks, annas lisää.

        ..keksi joo parempi keino.. liian vaarallista tuo junan katolle hyppiminen... hmm postita itsesi paketissa stadiin.. mitäköhän maksaa 56 kilon paketti turusta stadiin?


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..keksi joo parempi keino.. liian vaarallista tuo junan katolle hyppiminen... hmm postita itsesi paketissa stadiin.. mitäköhän maksaa 56 kilon paketti turusta stadiin?

        tulla liian kuuma ja matka kestää turhan kauan, jäis tän päiväset keppanat väliin. Kai se on tyydyttävä tohon lähi kauppaan ja tissutella kotosalla yksikseen.


      • eijarina kirjoitti:

        tulla liian kuuma ja matka kestää turhan kauan, jäis tän päiväset keppanat väliin. Kai se on tyydyttävä tohon lähi kauppaan ja tissutella kotosalla yksikseen.

        ..olla sun.. matkustaminen on kyllä liian kallista..


      • LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

        tulla liian kuuma ja matka kestää turhan kauan, jäis tän päiväset keppanat väliin. Kai se on tyydyttävä tohon lähi kauppaan ja tissutella kotosalla yksikseen.

        Sinne sitten vaan! Tuli nukuttua aika pitkään! Postia olin lukemassa tossa taas ensin.


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..olla sun.. matkustaminen on kyllä liian kallista..

        kyl onkin.


      • eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

        Sinne sitten vaan! Tuli nukuttua aika pitkään! Postia olin lukemassa tossa taas ensin.

        Saa nyt nähdä. Ei se ole kivaa yksin.


      • sinulla ole
        eijarina kirjoitti:

        Saa nyt nähdä. Ei se ole kivaa yksin.

        kavereita oikeassa elämässä se on kyllä harmi


      • eijarina
        sinulla ole kirjoitti:

        kavereita oikeassa elämässä se on kyllä harmi

        ole.


      • LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

        Saa nyt nähdä. Ei se ole kivaa yksin.

        On se aika hankala tilanne sitten


      • eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

        On se aika hankala tilanne sitten

        meni vähän aikaa kun käväsin tuol privaatti puolel. Hankalahan se.


      • LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

        meni vähän aikaa kun käväsin tuol privaatti puolel. Hankalahan se.

        Olit pirteämmällä päällä. Minä menin vasta nukkumaan vähän ennen niitä.


      • eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

        Olit pirteämmällä päällä. Minä menin vasta nukkumaan vähän ennen niitä.

        on hyvä tekstissä ainakin hyvä näyttelemään "iloista naamaa". Kun ei ole näkö yhteyttä...


      • LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

        on hyvä tekstissä ainakin hyvä näyttelemään "iloista naamaa". Kun ei ole näkö yhteyttä...

        ...näyttämään surullista naamaa teksteissään, pelkäämällä ettei vain saisi ilonpilaajan mainetta ja menettäisi sitäkin pientä kontaktimahdollisuutta.


      • eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

        ...näyttämään surullista naamaa teksteissään, pelkäämällä ettei vain saisi ilonpilaajan mainetta ja menettäisi sitäkin pientä kontaktimahdollisuutta.

        se on. Helppompaa näyttää "iloista naamaa" kun porata kurjuuttaan.


      • LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

        se on. Helppompaa näyttää "iloista naamaa" kun porata kurjuuttaan.

        On joskus tunnettu yksinoloa täälläkin


        -Lonesomeman



        27.10.2004


    • mennä

      minä ainakin menen tule perässä

    • eijarina

      tuskin kohentaa mieltä muuta kun väliaikaiseati.

    • eijarina

      toi osu kyl aika lujaa.

      • LonesomeMan

        En heti huomannu että hierarkia tuli vastaan

        "Tää kaikki sattui liian lujaa pineen enkeliin,
        joka kaiken turhaa antaneena särkyi asfalttiin,
        nyt hän yksin valvoo ja laiturilla odottaa että laiva saapuu
        ja silpaleet pois kuljettaa "
        -Yö


      • eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

        En heti huomannu että hierarkia tuli vastaan

        "Tää kaikki sattui liian lujaa pineen enkeliin,
        joka kaiken turhaa antaneena särkyi asfalttiin,
        nyt hän yksin valvoo ja laiturilla odottaa että laiva saapuu
        ja silpaleet pois kuljettaa "
        -Yö

        ollakkaan, kuuntelin sitä just äsken. Nyt hiukset ponnarille, fillari esiin ja kauppaan, ainakin kahvimaitoo taas jälleen kerran hakemaan Tie vaiks törmäisin tietämättä äitiis.


      • LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

        ollakkaan, kuuntelin sitä just äsken. Nyt hiukset ponnarille, fillari esiin ja kauppaan, ainakin kahvimaitoo taas jälleen kerran hakemaan Tie vaiks törmäisin tietämättä äitiis.

        Sitä voi muutama pannu tänään mennä. Osta pari purkkia ainakin. =)
        Koitetaan taas törmäillä!


      • eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

        Sitä voi muutama pannu tänään mennä. Osta pari purkkia ainakin. =)
        Koitetaan taas törmäillä!

        käväsen tuol privaatti puolel ekana.


      • LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

        käväsen tuol privaatti puolel ekana.

        Minä just tulin sieltä =)


    • masokisti?

      Kysynpä vaan, että aikooko Pervokki kiduttaa itseään lipittämällä terasseilla suomalaista myrkkyolutta? Mahdollinen vastaus huomenna, kiitos, silloin tunnet luissa ja ytimissä, mitä kysymykselläni tarkoitan.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe