munkin puolesta...... ihana ilma ja niinpäinpois...... eikä edes kankkunen vaivaa..... :))))))) tänään vaan rannalle ja jos sitä sinne terassille lähtis.....:))
huomenta.......
8
274
Vastaukset
..ei saa jäädä kotiin hautumaan..
BBrunetti kirjoitti:
tän aamun haudotan itseäni........ koneen edessä.....:)))))
..oon kuuma tai siis on kuuma ja ajattelin hauduttamisen sijaan viilentää itseni suihkussa..
pervokki kirjoitti:
..oon kuuma tai siis on kuuma ja ajattelin hauduttamisen sijaan viilentää itseni suihkussa..
kovasti kuuma..... suihku silloin hmm.... tekis ehkä hyvää.... kylmä sellainen....;)
BBrunetti kirjoitti:
kovasti kuuma..... suihku silloin hmm.... tekis ehkä hyvää.... kylmä sellainen....;)
..hrrrr jäähileinen suihku..
pervokki kirjoitti:
..hrrrr jäähileinen suihku..
no piristikö suihku.......tekikö kylmyys tepposet......;)
BBrunetti kirjoitti:
no piristikö suihku.......tekikö kylmyys tepposet......;)
..kuvittelin ja haaveilin vaan.. kohta toteutuu..
pervokki kirjoitti:
..kuvittelin ja haaveilin vaan.. kohta toteutuu..
suihkuun..... tai ehkä kerkesit käydä..... mäki jäin haaveilemaan sukkakorin kimppuun ku pareja etsin.... näitkö kärpästä katossa..... :)) toivottavasti et huuhdellut sitä viemäriin;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241856Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294- 1341167
- 81986
- 90904
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118824- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746