munkin puolesta...... ihana ilma ja niinpäinpois...... eikä edes kankkunen vaivaa..... :))))))) tänään vaan rannalle ja jos sitä sinne terassille lähtis.....:))
huomenta.......
8
277
Vastaukset
..ei saa jäädä kotiin hautumaan..
BBrunetti kirjoitti:
tän aamun haudotan itseäni........ koneen edessä.....:)))))
..oon kuuma tai siis on kuuma ja ajattelin hauduttamisen sijaan viilentää itseni suihkussa..
pervokki kirjoitti:
..oon kuuma tai siis on kuuma ja ajattelin hauduttamisen sijaan viilentää itseni suihkussa..
kovasti kuuma..... suihku silloin hmm.... tekis ehkä hyvää.... kylmä sellainen....;)
BBrunetti kirjoitti:
kovasti kuuma..... suihku silloin hmm.... tekis ehkä hyvää.... kylmä sellainen....;)
..hrrrr jäähileinen suihku..
pervokki kirjoitti:
..hrrrr jäähileinen suihku..
no piristikö suihku.......tekikö kylmyys tepposet......;)
BBrunetti kirjoitti:
no piristikö suihku.......tekikö kylmyys tepposet......;)
..kuvittelin ja haaveilin vaan.. kohta toteutuu..
pervokki kirjoitti:
..kuvittelin ja haaveilin vaan.. kohta toteutuu..
suihkuun..... tai ehkä kerkesit käydä..... mäki jäin haaveilemaan sukkakorin kimppuun ku pareja etsin.... näitkö kärpästä katossa..... :)) toivottavasti et huuhdellut sitä viemäriin;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671