Onko tämä apulaissheriffi ihan "normaali", kun hän niin kovasti iloitsee Ähtärin ahdingosta.
Hyvä tyyppi?
18
860
Vastaukset
- Anonyymi
Katsopa aloittaja-kepuli peiliin. Työnnä kielesi ulos. Näkyykö ruskeaa?
- Anonyymi
Elä nyt apulaissheriffi hermostu.
- Anonyymi
Kepulaiset näkee joka puolella Apulaissheriffin , on selvästi päässyt heidän ihon alle kuten sanotaan. Ei voi kuin nauraa HUUTO NAURUA !
- Anonyymi
Molemmat Sheriffit ovat haastatteluissa kertoneet kuinka surullisia he ovat kun päättäjät Ähtärissä ovat niin surkeita ja ottivat valtavan riskin Panda touhotuksella Zoolle ja koko kunnalle.
- Anonyymi
joo monessa median jutussa tuo toistuu, miksi meitä Ähtäriläisiä rangaistaan tyhmillä päättäjillä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo monessa median jutussa tuo toistuu, miksi meitä Ähtäriläisiä rangaistaan tyhmillä päättäjillä ?
Joo. Ovat aivan hirveän iloisia Tokmannin tulosta ahteriin.
- Anonyymi
Molemmat ovat aivan huipputyyppejä. Todella älykkäitä, sanavalmiita ja edustavia herroja.
- Anonyymi
Seppo ja Olli he tekevät loistavaa työtä Ähtäriläisen veronmaksajan eduksi. 50 vuoteen ei ole tuota työtä päättäjät tehneet, ei ihme että kunnalla vähän väliä perse auki ja kriisiä pukkaa, nyt oikein kunnolla juuri ennen täydellistä tuhoa.
- Anonyymi
Toisaalta meidän täytyisi yrittää ymmärtää apulaissheriffiä. Miehen viime vuodet ovat olleet vähän kuin jeesuksen pääsiäinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta meidän täytyisi yrittää ymmärtää apulaissheriffiä. Miehen viime vuodet ovat olleet vähän kuin jeesuksen pääsiäinen.
Kyllä. Ja muutkin Ähtäriläiset nousevat taivaaseen kun päästään kepulaisista päättäjistä eroon.
- AnonyymiUUSI
Mokomat pönttöpäät, tyypillisiä jurrikoita. Vihaavat eläimiä ja haluavat eläinpuiston lopettamaan, Naama on sellainen, että näkee heti että inhottavaa porukkaa.
- Anonyymi
Taitaa ahdinko ja etenki sen aiheuttamine ja niistä nauttimine kuulua perusähtäriläisyytee
- Anonyymi
Kyllä se on juuri näin. Tärkeintä on estää tuet. Heti jos jotain olisi luvassa, niin isoon ääneen pitää julistaa, että valitus lähtee sitten heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on juuri näin. Tärkeintä on estää tuet. Heti jos jotain olisi luvassa, niin isoon ääneen pitää julistaa, että valitus lähtee sitten heti.
Tuo on ollut hyvin toimiva keino. Kiitos heille siitå.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tukea Ähtäri olisi saanut, kerro ihmeessä siis laillisesti ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tukea Ähtäri olisi saanut, kerro ihmeessä siis laillisesti ?
Sheriffeillä on lännen lak-
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sheriffeillä on lännen lak-
Lak, lak!
- AnonyymiUUSI
aslupsid shefii kuin ylikonstaapeli.
pitää olla colt Peacemaker, rahantekijäå luoti tekee rauhan kun ampuu poliisin ylikomisariokakin kallon hajalle hhehe
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080