Et saa pitää polleasi enää yksin, vaan tarvitset sille seuralaiseksi lajitoverin, kuten aasin.
Tiedoksi aasin omistajille; aasille ei kelpaa kaveriksi kuin aasi.
https://yle.fi/a/74-20176682
Kyösti hoi! Hevosten pitoa koskevat säännöt muuttuvat
11
209
Vastaukset
- Anonyymi
Laumaeläimet kärsivät ilman lajitovereiden seuraa.
Ihminen saattaa olla eläimelle huono kaveri.- Anonyymi
Olen joskus lukenut vanhoja kirjoja ja Pentti Haanpäällä on kertomus, jossa uupunut mies palaa sodasta. Kävellessään tietä myöten kotiin hän näkee eräällä pellolla lyhyeen liekaan sidotun hevosen. Hevonen on luiseva ja laiha ja on syönyt kaiken mihin on ylettynyt maata myöten. Mies pysähtyy ja lähtee neuvottelemaan talon isännän kanssa, että hän haluaa ostaa sen hevosen. Isäntä vähän jurottelee, että se on vaivainen kaakki mutta tekee kaupat.
Hevonen on nyt sotilaan omaisuutta. Hän ottaa aseen ja ampuu sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen joskus lukenut vanhoja kirjoja ja Pentti Haanpäällä on kertomus, jossa uupunut mies palaa sodasta. Kävellessään tietä myöten kotiin hän näkee eräällä pellolla lyhyeen liekaan sidotun hevosen. Hevonen on luiseva ja laiha ja on syönyt kaiken mihin on ylettynyt maata myöten. Mies pysähtyy ja lähtee neuvottelemaan talon isännän kanssa, että hän haluaa ostaa sen hevosen. Isäntä vähän jurottelee, että se on vaivainen kaakki mutta tekee kaupat.
Hevonen on nyt sotilaan omaisuutta. Hän ottaa aseen ja ampuu sen.Kävi vielä ampumassa sen isännän ja varasti rahat takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävi vielä ampumassa sen isännän ja varasti rahat takaisin
Ei se niin tehnyt kun se oli humaani ihminen.
- Anonyymi
Konimus kaakkimus...
- Anonyymi
shakissakin on se oris
- Anonyymi
Takuulla on erakkoluonteisia heppojakin, jotka eivät viihdy muiden seurassa.
Tuo asia pitäisi aina tarkastaa, ennen kuin aletaan kommuunia tekemään.- Anonyymi
Kieltäisin ravit. Ravatkoon ihmiset, jos haluavat pelata voittajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltäisin ravit. Ravatkoon ihmiset, jos haluavat pelata voittajaa.
Ihmiset kuuntelevat raveissa teknomusiikkia.
- Anonyymi
Ei koske kyöstiä !
- Anonyymi
Viekää Orpo hevoselle seuraksi kyllä se on niin aasi että kelpaa.
Stubbi menis hevosesta täysin. Hirnuu ja näyttelee purukalustoaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247