Tuttuni kävi kokouksessa. Hän sanoi, että ei ymmärtänyt mitään siitä. Ei mikään ihme.
Tuttuni kävi kokouksessa
14
429
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkään en ymmärrä mitään Vartiotornista.
- Anonyymi
Eikä kokouksessa käyminen ole terveellistä.
Mutta miten onnellisia me oikeasti olimme?
Jo vuosia kiinnitin useammassa seurakunnassa huomiota siihen, että monet tuntemamme sisaret napsivat mielialalääkkeitä ja veljillä rankempikin ryyppääminen oli yleistä -nimim. Syväkurkku
Mielenterveysongelmista ammattilaisten, psykiatrien tutkimuksia:
https://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=9376 - Anonyymi
Se ei ole mikään ongelma. Jehovat auttavat sinua mielellään ymmärtämään ja parempi onkin ettet ole liian hyvin asioista kärryillä.
- Anonyymi
Ei tarvitse ymmärtää. Riittää, kun tottelee hallintoelintä.
- Anonyymi
Kävin niissä kokouksissa vuodesta 1960 aina vuoteen 1996 ja tulos; huuhaata koko touhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin niissä kokouksissa vuodesta 1960 aina vuoteen 1996 ja tulos; huuhaata koko touhu.
Tuliko kalliiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko kalliiksi?
Kiitos lahjoituksistasi raha meni hyvään tarkoitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko kalliiksi?
En kovinkaanmonta kolikkoasinne laittanut. Ehkä max. 100 markkaa joten;ei tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko kalliiksi?
Mikä sai lähtemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sai lähtemään.
Tulin järkiini.
- Anonyymi
Parempi niin, säästyy mielenterveys ja rahat
- Anonyymi
Lääkitys voisi auttaa!
- Anonyymi
Autuaita ovat yksinkertaiset. Tieto luo tuskaa. Teologia on syntiä kuten kaikki turhat sanat. - Ei ole mitään jehovia, lestoja eikä muitakaan. On vain jokainen päivä ja uudet asiat ja asiat uusina. Kysehän on siitä, miten osaamme suhtautua elämään ja ihmisiin.
- Anonyymi
Anonyymi 2025-08-12 10:49:17
"Kävin niissä kokouksissa vuodesta 1960 aina vuoteen 1996 ja tulos; huuhaata koko touhu."
-Suorastaan rikollista.
Kuten Raamatun väärentäminen.
Pedofilien uhrien jättäminen oman onnensa nojaan, kun itse pedofiilit ovat määrätyt suojeltaviksi viranomaisilta.
Tiesitkö, että jt:t laativat ovella utelemistaan tiedoista koostetta, josta muodostuu lainvastainen henkilörekisteri ?
Laillinen se olisi, jos ovella kysyttäisiin lupa.
Helsinkiläinen Jimi teki pöyristyttävän löydön rappukäytävästä - IL esittelee Jehovan todistajien salaiset merkinnät
Jehovan todistajien ovelta ovelle kiertävät saarnaajat kirjaavat muistiin osoitteiden, nimien ja käyntitietojen lisäksi puhelinnumeroita, äidinkieliä, seksuaalisia suuntautumisia, uskontoja ja terveystietoja.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201807272201098602
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945462
- 564191
- 342399
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282218Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331332Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048