”Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.”
Matt 12:36
JOKAISESTA TURHASTA SANASTA
28
132
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset puhuvat, pitää heidän luvun tekemän tuomiopäivänä;
- Anonyymi
Men jag säger eder, att för vart fåfängligt ord som människorna tala skola de göra räkenskap på domens dag.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Men jag säger eder, att för vart fåfängligt ord som människorna tala skola de göra räkenskap på domens dag.
But I say unto you, That every idle word that men shall speak, they shall give account thereof in the day of judgment.
- Anonyymi
”Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa.”
Saarnaaja 12:14 - Anonyymi
”Mutta heidän on tehtävä tili hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.”
1 Piet 4:5- Anonyymi
Niiden pitää luvun tekemän hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden pitää luvun tekemän hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.
Men de skola göra räkenskap inför honom som är redo att döma levande och döda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Men de skola göra räkenskap inför honom som är redo att döma levande och döda.
Who shall give account to him that is ready to judge the quick and the dead.
- Anonyymi
Että, jotta, kun, kunnes, jos, vaikka, jesu tulla tupsahtaisi.
- Anonyymi
Siispä, että tuota jotta, tuskin tulonsa on totta.
- Anonyymi
Se koira älähtää, johonka kalikka kolahtaa.
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.- Anonyymi
Tee siis parannus vielä kun armon aikaa on! Miksi menisit kadotukseen???
- Anonyymi
Aloittaja herjaa edesmennettä Jumalanmiestä.
Yrittää sitten irtojakeiden massapostituksella rauhoitella sieluansa.- Anonyymi
Kiehuu omassa liemessään, katkeruutensa ja vihansa edesmennyttä kohtaan on saanut aikaan uskomattoman herjaus ja valehtelu kampanjan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiehuu omassa liemessään, katkeruutensa ja vihansa edesmennyttä kohtaan on saanut aikaan uskomattoman herjaus ja valehtelu kampanjan.
Minusta aloittaja puhuu pelkästään asiaa, Jumalan asiaa ja hän haluaa herätellä teitä jumalattomia synnistä ja estää teitä menemästä suinpäin kadotukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta aloittaja puhuu pelkästään asiaa, Jumalan asiaa ja hän haluaa herätellä teitä jumalattomia synnistä ja estää teitä menemästä suinpäin kadotukseen.
Kunhan huolehtisi omista synneistään, ja jättäisi kunnon ihmiset rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lurps lurps, eikö tunnu ikävältä nuoleskella omaa aloitustaan?
- Anonyymi
Jumalan tuomiota ei kukaan pääse pakoon.
MUTTA, onko ihmisellä Puolustaja vierellään sinä hetkenä? Se on iso kysymys!- Anonyymi
Rehellinen ihminen ei tarvitse mitään puolustus asianajajaa vääntelemään asioita!
- Anonyymi
Karmaa ei kukaan pääse pakoon. Mitä kylvää sitä niittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen ihminen ei tarvitse mitään puolustus asianajajaa vääntelemään asioita!
Puhut noin, koska et valitettavasti ymmärrä näitä Jumalan totuuksia.
Toivotaan, että saat vielä ns. etsikkoajan, jolloin Jumala pääsee kutsumaan sinua pelastukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan, että saat vielä ns. etsikkoajan, jolloin Jumala pääsee kutsumaan sinua pelastukseen.Minä taas toivon, etten sorru vanhemmitenkaan älyttömiin uskonhoureisiin, tunnen muutaman tällaisen valitettavan tapauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan, että saat vielä ns. etsikkoajan, jolloin Jumala pääsee kutsumaan sinua pelastukseen.Jumalahan saattaa pysäyttää auringon ja kuun, kun sille päälle sattuu.
Sillä on niitä kikka kakkosia takataskussaan.
- Anonyymi
Kyllä jokainen turha herja tulee ihmisen eteen.
- Anonyymi
Uskonnollinen agitaatio on kaikki turhia sanoja täynnä. Valehtelua !
- Anonyymi
Tuomiopäivä on se kun tänne synnytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomiopäivä on se kun tänne synnytään.
Hihhulit heitetään tuliseen järveen.
- Anonyymi
VOI HEITÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201869- 861632