70-luvulla vähän aikaa vaikuttaneen myllymäkeläisen proge-bändin Sherifs. Yhtyeen ura oli melko lyhyt, mutta sitäkin vaikuttavampi ja kauas kantoisempi.
Kaksi viikkoa perustamisen jälkeen jäsenet olivat saaneet koottua rahat ensimmäiseen äänityssessioon (C-kasetti) ja kokoontuivat studiolle (tyhjä navetta). Nauhoitettuaan ensimmäisen kappaleen (Kuntalaki, 45 min) jälkeen, kasettia käännettäessä, bändin laulaja-triangelisti ja soolotriangelisti riitaantuivat muiden jäsenten kanssa (kitaristi kesk, rumpali kesk ja basisti kesk). Seuraavana päivänä bändin soolotriangelisti ilmoitti koulussa bändin hajonneen taiteellisiin erimielisyyksiin.
Vieläkö muistatte?
12
340
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä pysty muistamaan,mutta jotain sairaan tuttua tuossa on🤔
- Anonyymi
En muista.
- Anonyymi
Myllymäellä ja sen lähistöllä on aina asunut kovanaamoja.
- Anonyymi
Soolotriangelin soittaja oli meidän tyttöjen mieleen❤️
- Anonyymi
Minä erehdyin impeyteni viimeisenä päivänä kohtaamaan bändin soolotriangelistin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä erehdyin impeyteni viimeisenä päivänä kohtaamaan bändin soolotriangelistin.
Hyvä kun sait isoa. Ennen kuin kohtasit miehesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Kyllä näin on. Hän käy minua vieläkin hoitelemassa täällä hoitokodissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että olen että olen mies, ei haittaa soolotriangelistia. Salasuhteemme tosiaan alkoi silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että olen että olen mies, ei haittaa soolotriangelistia. Salasuhteemme tosiaan alkoi silloin.
Itsekin olen mies ja kun ajattelen teitä alkaa paisua...
- Anonyymi
Muistan hyvin nämä 70-luvun alun tapahtumat. Silloin Ähtäri oli vielä luova sekä vireä, asukkailla oli uskoa tulevaisuuteen ja kaikki näytti valoisalta. Sitten kepulaiset löivät kuokan maahan, eivätkä viljelyä varten kuten olisi pitänyt. Vaan aloitettiin suuren ja mahtavat elukkapuiston rakentaminen, tuosta hetkestä lähtien Ähtäri on lasketellut alamäkeä, vauhtia on välillä jarruteltu veronkorotuksilla. Tosin kepulaisen talous matematiikan vastaisesti, reaalimaailmassa on vauhti alaspäin vain kiihtynyt. Onneksi mäki alkaa olla laskettu alas asti, notkossa odottaa toisen kunnan syli ja vakaampi elämä vailla zoon rasitteita.
- Anonyymi
Muut kunnat panostivat 70 luvulla teollisuutta paikkakunnalle , täällä Ähtärissä kaikki paukut pistettiin matkailuun ja lopputulos nähdään pian.
- Anonyymi
Asukaslukuun nähden esim. metalliteollisuutta on Ähtärissä todella paljon!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953809
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473185Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002817- 1342477
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080