Katselepa siitä, kuinka saarnamies täynnä pyhää vihaa todistaa selkeäsanaisesti itseltään JUMALALTA saamansa tiedon siitä, että pedon merkki ei ole mikrosiru vaan saatanallinen elämäntapa! Tätä älä epäile, hän on saanut tämän totuuden Jumalalta!
https://youtube.com/watch?v=9WE6rSB3LOE
Markku Veilo RAIVOAA: Mikrosiru EI OLE pedon merkki!
29
245
Vastaukset
- Anonyymi
Veilo huutaa, että kun sinä olet ottanut tatuointeja, olet ottanut pedon merkin, tai kun sinä homoilet, se on pedon merkki. Muitakin syntejä hän nostaa esiin pedon merkkinä. Merkki on syntisen elämäntavan omaksuminen, ei mikrosiru. Ap.
- Anonyymi
Adventisti ylifariseus_1:sen kirjoituksesta.
ILMESTYSKIRJAN PETO TUNNISTETTU.
Pedon muuttama lepopäivä "SUNNUNTAI" on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen, kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli vuodesta 321 jKr. lähtien.
Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.
1234567--- - Anonyymi
No mä nyt ajattelen tämänkin asian ihan ruohojuuritasolla käytännössä.
Nostaa sieltä pankinseinästä, kaupanseinästä tai käytävältä sitä oikeaa konkreettista rahaa käytettäväksi, jopa viikkobudjetin verran, mitä menee esimerkiksi ruokaan, niin pienikin talous on paremmin hallittavissa ja ennakoitavissa. Ja sitten välillä vaikka "höylää korttia", oli se sitten minkävärinen tahansa.
Kas, tiliotteet eivät ole niin pitkiä, kun vertaa siihen, että kortilla ostaa euron, parin ostoksia tai vitosen, kympin alvariinsa.
Sillä isokin talous voi kaatua, jos se ei ole hallinnassa. Ja on vaan velalla, ja osamaksulla ostettu kaikkea. Kas, se on sellainen psyykenhomma sekin, kun sitä rahaa ei näe. Mieluummin säästää johonkin hankintaan, edes käsirahan.
Ja kehoittihan entinen Presidenttimme S. Niinistökin varautumaan. Kaiken varalle.
Ei ole kauaa aikaa sitten. Agou. - Anonyymi
Miten se esim kaupassi tunnistetaan onko elänyt syntisesti, vai eikö. Joku merkki sen täysyy olla, josta sen tunnistaa ja jota näyttämällä voi käydä kauppaa. ja ostaa
- Anonyymi
Sinun pitää kysyä sitä Veilolta. Katso video. Ap.
- Anonyymi
Peton merkki on vyysinen. Markku voisi tutkija Raamatuksessa käytetyn sanan "merkki " kuvaten kenenkä merkkisyyvessä että se ei olla voi muullainen kuin vyysinen, kosketeltava, nähtävyys silmäksisillä, mutta voi olla ihon alla tai ihollisellisen päällällällänläälällänläällisellä.
Mulle, kaksinkertaiselle, on aivan selvällisyys, peton merkki vyysinen on. Se on olentaisesti kaupankäyntiväline ja kaupankäyntivälineeksi nykyaikana soveltuvija ovat erillaiset sirullaiset, joihin voi laittaa rahasaltonsa ynnä muut tiejotnsa.
"Se saa KAIKKI, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin, niin ettei kukaan voi ostaa eikä myydä paitsi se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku."
1. Kaikki tarkoittaa 100 pros , mutta onko poikkeuksellisija, jotka eivät ota kaupankäyntissä pakollista peton merkkijä, ostoja ja myyntejä antikristuksen valta-ajassa mahjollistavan merkillisen. Minä en peton merkkiä ota vapaaehjoisesti.
2.Jos ylöstenpaus on ennen petonmerkintää niin silloin on jäljellä jäävyyksellisyys helppollisempi peton merkitä, siruttaa. Peton merkitsemä ihminen ei voi pelastua millään uskolla vaan hänen ikuisuusosansa helvettiin tulee Jumalan varmasti lukituksi Raamatun ilmoituksen mukaan.Ajanmerkkejä seuraamalla huomaa ja tietää sirumaksamisen olevan mahtollista jo nyt.
Pahoihin paiseseikkailuihin kohtillisesti tai ylösottolaisuuteen menolaisuutta niin vuohille kuin lanpaksille.
Iloisellisesti,
Selef Urge
https://www.youtube.com/watch?v=5-KJzBSwD8g - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peton merkki on vyysinen. Markku voisi tutkija Raamatuksessa käytetyn sanan "merkki " kuvaten kenenkä merkkisyyvessä että se ei olla voi muullainen kuin vyysinen, kosketeltava, nähtävyys silmäksisillä, mutta voi olla ihon alla tai ihollisellisen päällällällänläälällänläällisellä.
Mulle, kaksinkertaiselle, on aivan selvällisyys, peton merkki vyysinen on. Se on olentaisesti kaupankäyntiväline ja kaupankäyntivälineeksi nykyaikana soveltuvija ovat erillaiset sirullaiset, joihin voi laittaa rahasaltonsa ynnä muut tiejotnsa.
"Se saa KAIKKI, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin, niin ettei kukaan voi ostaa eikä myydä paitsi se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku."
1. Kaikki tarkoittaa 100 pros , mutta onko poikkeuksellisija, jotka eivät ota kaupankäyntissä pakollista peton merkkijä, ostoja ja myyntejä antikristuksen valta-ajassa mahjollistavan merkillisen. Minä en peton merkkiä ota vapaaehjoisesti.
2.Jos ylöstenpaus on ennen petonmerkintää niin silloin on jäljellä jäävyyksellisyys helppollisempi peton merkitä, siruttaa. Peton merkitsemä ihminen ei voi pelastua millään uskolla vaan hänen ikuisuusosansa helvettiin tulee Jumalan varmasti lukituksi Raamatun ilmoituksen mukaan.Ajanmerkkejä seuraamalla huomaa ja tietää sirumaksamisen olevan mahtollista jo nyt.
Pahoihin paiseseikkailuihin kohtillisesti tai ylösottolaisuuteen menolaisuutta niin vuohille kuin lanpaksille.
Iloisellisesti,
Selef Urge
https://www.youtube.com/watch?v=5-KJzBSwD8gJäi sanomatta että paksukoitu sana KAIKKI tarkoittaa kaupankävijöitä, jotka ovat ostajina tai myyjinä. Pijän otena sitä että kaikki eivät pejonmerkkiä ota, sillä pejonmerkkiantikristusajasta, suuresta ahjistuksesta tulee Raamatun ilmoituksen mukaan pelastuksekkaita, joilla ikuisuusosoitteena uusi maa.
Jesus christ airlanes, ylösottomainen vijeo jossain määrin alleköörisesti.
https://www.youtube.com/watch?v=Oqd9lzMP1V8&list=RDOqd9lzMP1V8&start_radio=1
Hallen luja, meno henkellisesti rajun sopivan kova. Herran Henki sopeuttaa ahtistuksellisuuksiis niin että sinetöijyn on hyvä silloinkin kun hän itkeellisöi erinlais pahallisuuksis .
Matkallelähjönjännityksessä,
Selef Urge
- Anonyymi
Koska Jumalan merkki on hengellinen, niin eikö myös pedon merkki voisi olla hengellinen?
5.Mooseksen kirja:
6:4 Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi.
6:5 Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.
6:6 Nämä sanat, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, painukoot sydämeesi.
6:7 Ja teroita niitä lastesi mieleen ja puhu niistä kotona istuessasi ja tietä käydessäsi, maata pannessasi ja ylös noustessasi.
6:8 Ja sido ne merkiksi käteesi, ja ne olkoot muistolauseena sinun otsallasi.
6:9 Ja kirjoita ne talosi pihtipieliin ja portteihisi.
Jumalan laki on kirjoitettu Jumalan lasten sydämiin Pyhällä Hengellä. - Anonyymi
Pedon merkki laitetaan joko oikeaan käteen tai otsaan. Ilman merkkiä ei voi ostaa eikä myydä. Pedon merkin ottaminen estää pelastumisen. Ehkä merkkiin liitetään epäjumalan kumartaminen; antikristus, allah. Siihen voi myös liittää ajatusten valvontaa, jottei voisi harjoittaa kristinuskoa. Merkki voi ensalkuun vaikuttaa viattomalta ja toimivalta, pelkältä "pankkilortilta". Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö
Lue Raamattu uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue Raamattu uudestaan.
Ei hän ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Kyllä tuo porukka on SE-KAI-SIN!!!
- Anonyymi
äly puhelin on maksu välineenä ,, koska se yksi tapa,nano siruja voi laittaa neulalla ihon alle,
- Anonyymi
Siru on turvallinen ja käytännöllinen.
- Anonyymi
ja saatanallinen. terveellinen se ei ole ihmiselle, sillä heihin tulee pahoja paiseita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja saatanallinen. terveellinen se ei ole ihmiselle, sillä heihin tulee pahoja paiseita.
Siruja on asennettu ensin lemmikkien ihon alle ja sitten myös ihmisiin eikä kukaan ole saanut ilkeitä pahoja paiseita. Pieni tulehdus on mahdollista heti asennuksen jälkeen, mutta siinäpä ne haitat sitten ovatkin. Hyötyjä ovat käytännöllisyys ja turvallisuus.
- Anonyymi
Se on iso riski tietoturvalle. Kuka tahansa ohikulkija voi lukea niiden tiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on iso riski tietoturvalle. Kuka tahansa ohikulkija voi lukea niiden tiedot.
Siihen tarvitaan skanneri, joka asetetaan sirun päälle korkeintaan parin senttimetrin päähän. Suuren summan siirtoon käytetään edelleen tunnuslukua. Lähimaksu ei varkaalta onnistu niin kuin nyt tapahtuu. On turvallista.
- Anonyymi
Markku Veilo jättää puheessaan kokonaan huomioimatta, että pedon merkki mahdollistaa ostamisen ja myymisen. Sen täytyy siis olla yhteydessä rahaan ja pankkiin. Mikrosiru on täten selkein ehdokas pedon merkiksi. Miksi Veilo on niin kiihkeästi tätä asiaa vastaan?
- Anonyymi
Muslimit estivät kristittyjä ostamasta ja myymästä, koska nämä eivät tunnustaneet islamin uskoa shahadan mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muslimit estivät kristittyjä ostamasta ja myymästä, koska nämä eivät tunnustaneet islamin uskoa shahadan mukaan.
Valehtelu kuuluu islamiin keskeisesti ja murhaamiset?
- Anonyymi
Israelin kansakaan ei ymmärtänyt profetioita oikein ja siksi eivät ottaneet Jeesusta vastaan messiaana.
Liiallinen tulkinta vie helposti harhaan.- Anonyymi
Älä turhaan arvostele niitä, joilta olette ITSE kirjat varastaneet. Jos jompikumpi teistä on väärässä, se olette te.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä turhaan arvostele niitä, joilta olette ITSE kirjat varastaneet. Jos jompikumpi teistä on väärässä, se olette te.
Valheellinen syytös. Olet väärässä itse ja tuomiopäivä lähenee: Yksikään valehtelija ei pelastu. Saastaisella valheella on aina seurauksensa sillä valhe on syntiä ja valehtelijat eivät pelastu jos eivät tee parannusta uskossa Herraan Jeesukseen.
Kuvotat mua , tee parannus valehtelusta tai joudut, tiedät kyllä minne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En arvostellut, vaan kerroin kuten Raamatussa lukee!
LOPETA JO TUO LAPSELLINEN KIUKKUAMINEN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheellinen syytös. Olet väärässä itse ja tuomiopäivä lähenee: Yksikään valehtelija ei pelastu. Saastaisella valheella on aina seurauksensa sillä valhe on syntiä ja valehtelijat eivät pelastu jos eivät tee parannusta uskossa Herraan Jeesukseen.
Kuvotat mua , tee parannus valehtelusta tai joudut, tiedät kyllä minne.Julistus ikuisen piinan tuskasta tulimeressä pelastumattomille, on valhetta.
1234567---
- Anonyymi
Kännyköissä on, pankkikorteissa on, lemmikkieläimillä on. Toistaiseksi ei ole mörkö vienyt näistä mitään.
- Anonyymi
Veilo osuu oikeaan näinkin pikkiriikkisessä asiassa. Hienoa muistaa mikä tekee ihmisestä pahan ja tutkia raamattuaan.
-repent-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101386- 961256
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2950Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85862Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14812- 32800
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57786T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37738Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44724