Joko hoidatte dementiavanhukset kotonanne?

Anonyymi-ap

Kyllä pitäisi, lapset ja selitykset työssäkäynnistä eivät estä vanhempanne hoitoa ja vaipan vaihtoa.

13

507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mites kun vanhuksella ei ole lapsia

• Anonyymi

Aloittaja on joko provo tai sitten melkoisen tyhmä.

• Anonyymi

Ehkä itse olet? Oletko lainkaan perillä hallituksen suunnitelmista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä itse olet? Oletko lainkaan perillä hallituksen suunnitelmista?

Foliohattu sumentaa ajattelukyvyn.

• Anonyymi

Nyt leikataan tukiaisia pois jotta omaishoitajia saadaan väkisin lisää?

• Anonyymi

Yksikään järkevä ei näillä ehdoilla ryhdy omaishoitajaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikään järkevä ei näillä ehdoilla ryhdy omaishoitajaksi

yksikään järkevä ei jää suomeen vanhuksena.

• Anonyymi

KOKEMUSTA 15 VUODEN AJALTA ,onko aloittajalla
      Käytkö töissä ja kiunka kaukaa itse menet omaisesi luokse.
      Itselä 8 tunnin työpäivät ja työmatka puolisen tuntia mennen tullen ,
      Myös omakotitalo pihatöineen, ,ruuanlaittoineen., pyykkeineen sun muina tehtävänä.
      vanhemmat tunnin ajomatkan päässä Myös omakotilatolla
      lumityöt,nurmenajot, siivooukset,ruuanlaitot,pyykit joka viikonloppu ja
      viikolla aptekkiasiat .
      sanon näin että kuolettavan väsyttävää hoitaa jo 60V täyttänyt itsekin
      KYLLÄ NÄIN MYÖHEMMIN AJATELLEN EN ALKAISI UUDELLEEN HYVÄNTEKEVÄISYYTTÄ TEKEMÄÄN VAAN RAJAISIN SEN SATUNNAISEEN KÄYMISEEN,
      En myöskääntoivo itse eläväni että lapseni joutuisi urakkaan kanssani,
      TOIVON ETTÄ YHTEISKUNTA ANTAA PILLERIN JA SAA LOPETTAA PÄIVÄNSÄ KUN EI YKSIN PÄRJÄÄ.
      OLEN JO HOITANUT KAIKKI MAHDOLLISET ASIAT SIIHEN MALLIIN ETTÄ JÄLKELÄISET PYSTYISIVÄT ASIATHOITAMAAN MAHDOLLISIMMAN HELPOSTI.

• Anonyymi

Se on sillätapaa, että pikku-petteri menee hoitamaan isäänsäHETI

• Anonyymi

Kyllä pikku Petteri menee, tai vaan jättää vanhempansa hoitamatta. Niin se oli jo ennen tätä hallitusta, ja nyt se on sitä vielä enemmän. Hoidin tuossa 10 vuoden aikana 4 suvun vanhusta, kaiken tuon oman arjen ohella. Ei kukaan kysynyt, mitä muuta elämässäsi on? Miten niinkuin itse jaksat? Siinähän kannat vastuun hoitamisesta tai hoitamatta jättämisestä, miten haluatte.

• Anonyymi

Tiettyyn rajaan asti hoidin. Kun alkoi tarvita ympärivuorokautista valvontaa, niin laitoin psykogeriatriselle.
      Alkoivat hymyillen ehdotella virallista omaishoitajuutta, mikä olisi tarkoittanut työelämästä jättäytymistä. Eihän se käynyt. Tarvitsin rahaa elämiseenkin.
      Omaishoitajuus on oikea sudenkuoppa. Onko meillä varaa, että työelämässä olevat lopettavat työnsä ja ryhtyvät omaishoitajiksi pienellä viikkorahalla? Tyypin kuoltua jää sitten itse tyhjänpäälle.
      Kenestä meistä on toisen hoitajaksi?

• Anonyymi

Hyvä ohjelma 1 kanavalla:15 Min sinun
      Kotona piipahtaa hoitsu ja joutuu kiitämään seuraavaan paikkaan, yksikin mummu melkein itki kun hoitaja lähti
      Ihan järkyttäviä kamalaa että elämänsä kovia töitä tehneet ja veroja maksaneet ihmiset on omillaan todella yksin heikossa hapessa.
      Olen itse ollut 15 vuotta vanhempien kodissa viikonloput tekemässä ruokaa, keittänyt puurot ja sopat, siivonnut, pessyt ikkunat, mattoja, pihassa nurmenleikkuut, kerännyt omenat ja marjat, lumihommat, vienyt isäin ja äitienpäivinä ja syntymäpäivinä kakut ja pullat, viikollakin käynyt jos on ollut apteekkiasioita tai muuta. Täytyy sanoa että se on urakkstyötä kun ensin työpaikan työt, sitten oman kodin huusholli ja pihatyöt, eli vapaalla vain kun lomilla töistä.

• Anonyymi

Heidät tulisi että säilyisi terve huumori erilaisissa elämäntilanteissa. Ja vaarallisissa vesillä etenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      128
      4639
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3377
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3315
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      47
      2979
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      2965
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2839
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2590
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2315
    9. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2199
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    Aihe