"SAKSAN HALLINTOKONEISTO OLI TÄYNNÄ JUUTALAISIA:
-HITLER
-HIMMLER
-GÖBBELS JNE..."!!!
"AITO HOLOCAUSTI ON=JUUTALAISET TUHOSIVAT VENÄLÄISIÄ"!!
14
340
Vastaukset
- Anonyymi
"ON AIKA KAIVAA TOTUUS ESIIN,JOKA PEITETTIIN "JUUTALAISUHRIEN" ALLE"!!!!
- Anonyymi00013
tää on kai kielletty aloitus EU:ssa.. nettisivu tietoihin..
= sinimustapersut.ru ...?
- Anonyymi
"SIKSI NATSEJA EI HIRTETTY"!!!!!!
- Anonyymi
"VAAN OPERAATIO "PAPERCLIP",JOLLOIN NE KERÄTTIIN KANADAAN,YHDYSVALTOIHIN YMS..."!!!
- Anonyymi00019
Putin on naZi.
- Anonyymi
Ukraina kaipaa apua, Israelin olisi aika herätä siirtää 20000 sotilasta ukrainalle tuhota hyökkäävät rysyjen örvelö laumat kerralla.
- Anonyymi
"JA TAAS KÄRÄHDIT YLLÄPITOURVELO"!!!
MISTÄ TEITÄ FEMAKKOJA RIITTÄÄ,ONKO KURJAA OLLA ILMAN MIESTÄ JA NUOLETTAA HAARUKKAANSA KIRPPUISELLA KULTAISELLA NOUTAJALLA"!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"JA TAAS KÄRÄHDIT YLLÄPITOURVELO"!!!
MISTÄ TEITÄ FEMAKKOJA RIITTÄÄ,ONKO KURJAA OLLA ILMAN MIESTÄ JA NUOLETTAA HAARUKKAANSA KIRPPUISELLA KULTAISELLA NOUTAJALLA"!!!"HYISAATANA,KOIRAN HEISIMATOJA SIIRTYY SYNNYTTIMIIN JA IHMISAIVOIHIN"!!!
- Anonyymi00008
Nykyaikaisessa suomalaisessa krematoriossa pystytään polttamaan 3000 ruumista vuodessa.
Tämä tarkoittaa 30.000 ruumista 10 vuodessa.
Kymmenellä uunilla voidaan siis polttaa 300.000 ruumista kymmenessä vuodessa, 3.000.000 ruumista sadassa vuodessa.
6 miljoonan ruumiin poltto Kymmenellä uunilla kestäisi siten 200 vuotta.
Montako niitä uuneja olikaan keskitysleirissä?
Jätän tämän vaan tähän. - Anonyymi00009
He lähtivät (Diaspora) ruskeina, mutta palasivat valkoisina..
Jerusalemin heprealaisen yliopiston tohtori Areilla Oppenheim suoritti ensimmäisen kattavan DNA-tutkimuksen israelilaisista ja palestiinalaisista vuonna 2001.
Hän päätteli, että ennen Israelin osaksi tulemista Palestiinaan laivoilla olleiden siirtolaisten genomi oli 40-prosenttisesti mongolialainen ja 40-prosenttisesti turkkilainen.
Heitä ei yhdistänyt seemiläinen veri 4 000 vuotta sitten Jerusalemissa tai Raamatun alueella eläneisiin alkuperäisiin Lähi-idän heprealaisiin.
Tämä vahvistettiin toisella DNA-projektilla, jonka tohtori Eran Elhaik teki John Hopkinsin yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan McKusick-Namansin geneettisen lääketieteen laitoksella vuonna 2012. Hänen johtopäätöksensä olivat samat!
Niin kutsutut Ashke-nazi juutalaiset eivät koskaan muuttaneet Lähi-idästä.
Samaan aikaan laajat DNA-todisteet osoittivat, että palestiinalaisilla oli 80-prosenttisesti enemmän tai vähemmän seemiläistä verta esi-isissään, joten heidät määriteltiin todellisiksi seemiläisiksi.
Valkoiset juutalaiset, joiden esi-isät nousivat laivoihin Palestiinaan vuonna 1882 ennen kuin sitä kutsuttiin Israeliksi, eivät ole israelilaisia.
Nämä valkoiset itäeurooppalaiset saksalaisten, venäläisten, puolalaisten, itävaltalaisten, georgialaisten jne. jälkeläiset eivät ole alkuperäisiä heprealaisia, vaan käännynnäisiä Turkista, Venäjältä ja Euroopasta, jotka väittävät olevansa Jumalan valitsemia, mutta ovat muinaisten khasaarien ryhmän (skyyttien) jälkeläisiä.
He kielsivät tämän tieteellisen todisteen, koska he ovat keksineet myyttejä omasta historiastaan, johon monet ihmiset länsimaissa uskoivat kokonaisen vuosisadan ajan, eli Schofieldin Raamatun.
Koska vastaperustetun "Israelin vuonna 1947" todellinen historia ei ole enää salaisuus nykyään.
Koska palestiinalaisten on todettu olevan vähintään 80-prosenttisesti seemiläisiä, monet poliitikot ja Israelin kannattajat ovat historian väärällä puolella.
Tämän tiedon vahvisti Tel Avivin yliopiston historianopettaja Shlomo Sand, joka kirjoitti siitä kirjan.
October 7 was an Inside Job
https://m.youtube.com/watch?v=fMXllVmTuKQ
Ashke-Nazi tarkoittaa kirjaimellisesti Saksan juutalaista, he ovat käännynnäisiä, eikä heillä ole minkäänlaisia historiallisia sukujuuria Palestiinan alueeseen.
Ashke-Nazi kieli on jiddis, joka on turkinsaksaa.
He eivät siis ole semiittejä, eikä ketään heitä arvostelevaa voi näin ollen kutsua antisemiitiksi.
Palestiinalaiset ovat ainoita oikeita ja alkuperäisiä semiittejä, ja heillä on tuhansia vuosia vanhat sukujuuret Palestiinaan.
Seemiläinen on termi etniselle, kulttuuriselle tai rodulliselle ryhmälle, joka liittyy Lähi-idän ja Afrikan sarven ihmisiin, mukaan lukien akkadilaiset (assyrialaiset ja babylonialaiset), arabit, aramealaiset, kanaanilaiset (ammonilaiset, edomilaiset, israelilaiset, moabilaiset, foinikialaiset ja filistealaiset) ja habesha-kansat.
Palestiinalaiset ovat suoraan filistealaisten jälkeläisiä. - Anonyymi00011
TRUMP and HIS KABBALAH TEACHER
Trump kääntyi juutalaisuuteen alkuvuodesta 2017, ja alkoi käyttämään kipaa.
Ote Donald Trumpin omasta kirjasta:
Yhtenä päivänä, kun minun KABBALA opettajani, Elitan Yardeni, kysyi minulta kuinka minulla menee, kerroin hänelle että tarvitsen tauon.
Minä olin läpeensä uupunut, musertunut ja ylityöllistynyt.
Jolloin Eitan sanoi: Tiedätkö mitä sinun tulisi nyt tehdä?
Minä ajattelin, että hän rohkaisee minua nyt pitämään tauon.
Mutta sen sijaan hän sanoi: Ei, nyt sinun täytyy opiskella kovemmin!
https://m.youtube.com/watch?v=hON_beWS9vc
Trump suggests that Palestinians leave Gaza, move to another country
https://m.youtube.com/watch?v=dbn4i7_CFIM&pp=ygUrQmlkZW4geW91IGRvbnQgaGF2ZSB0byBiZSBqZXcgdG8gYmUgemlvbmlzdA==
BIDEN: WERE I A JEW I'D BE A ZIONIST - Anonyymi00012
Usan Presidentti Donald Trump: Minä olin se, joka sanoi, ettette voi rakentaa Nord Stream 2 kaasuputkilinjaa, joka on kesken.
Tulin, ja pysäytin kaasuputkilinjan nimeltä Nord Stream 2.
Kukaan ei tiedä sitä.
Kukaan ei ole koskaan kuullut Nord Stream 2:sta.
Et ehkä ole edes kuullut siitä.
Maailman suurin kaasuputkilinja, minä pysäytin sen.
En ollut Venäjän ystävä, mutta tulin hyvin toimeen Putinin kanssa.
On aina hyvä tulla toimeen muiden maiden kanssa, jos mahdollista, mutta se ei tarkoita, että antaisit niiden ajaa ylitsesi, kuten Biden antoi.
Biden hyväksyi kaasuputken välittömästi.
En voinut uskoa sitä.
Sitten he sanovat, ettei Trump ollut kova Venäjälle.
Enkö ollut kova?
Olin kovin.
Putin sanoi, jos et ole kova, vihaisin kovasti nähdä kuka on.
Pysäytin suurimman enerkiatalouskehitystyön, suurimman työn, jonka Venäjä ja Eurooppa on koskaan rakentanut, pysäytin sen.
Se oli kuollut.
Ja tämä matalan älykkyysosamäärän presidentti (Biden) tuli ja antoi heidän rakentaa öljyputken ja toimittaa öljyä ja kaasua kaikkialle Eurooppaan.
Z. I0nIstI vetoinen Usa on Euroopan pahin vihollinen. - Anonyymi00014
Siis sionisteistä tuli natseja ja bolsevikkikommunisteja, ja sitten he palasivat takaisin sionisteiksi!?!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233690
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521491- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621221Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184