Volkkaristi ajoi agressiivisesti ja pyrki edelle tieliikennelain vastaisesti. Kun latu aukesi annoin Toyota Hybridille kauroja. Volkkari sinnitteli imussa jonkin matkaa, mutta maatalousmoottori ei vaan jaksanut. Toyota Hybrid meni menojaan ja häipyi auringonlaskua kohti. Maatalousmoottorilla varustettu Volkkari ei ole hätäisen auto.
T-mies näytti volkkaristille närhen munat
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Tojota ….JONON ensimmäinen.
- Anonyymi
On sanottu, että jonon muodostuminen (alemmasta nopeudesta johtuen) on enemmän sen toisena tulevan syytä - sen , joka ei lähdekään ohittamaan porukan vetäjää ; kolmannella on jo vaikeampaa , ja kun lakikin muistaakseni sanoo, että vain yhden ajoneuvon saa ohittaa kerralla.
Korjatkaa , jos puhun bullshittiä, kitoos! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sanottu, että jonon muodostuminen (alemmasta nopeudesta johtuen) on enemmän sen toisena tulevan syytä - sen , joka ei lähdekään ohittamaan porukan vetäjää ; kolmannella on jo vaikeampaa , ja kun lakikin muistaakseni sanoo, että vain yhden ajoneuvon saa ohittaa kerralla.
Korjatkaa , jos puhun bullshittiä, kitoos!Niinhän tuo menee. Jää taakse, puskuriin roikkumaan.
- Anonyymi
Toyotan isolohko on antanut näyttönsä.
- Anonyymi
PUHEISTA PÄÄTELLEN TEILLÄ ON PIENET MUNAT.
- Anonyymi
Otan osaa suruunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1732807Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.61847Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2731565Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin311406- 621134
- 701122
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes171112- 3271033
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii80897Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅41867