Olen viisitoista vuotias Jehovan todistaja poika, minulla on aikomus pyytää tienraivaaja sisaren samanikäistä tytärtä kaverikseni maaseudulle suuntautuvaan kotikäyntityöhön. Hänen skootterimoponsa toimii hyvin , mutta minun pappatunturi paukkuu, Eräs sisarista oli seurustellut prätkäkundin kanssa ja tiesi neuvoa sytytys on myöhäisellä.
Niinpä lyhensin tulpanjohtoa pari senttiä, mutta ei toivottua vaikutusta, Neuvokaa pitäisikö minun lyhentää johtoa vielä enemmän, että kipinä ehtisi tulppaan?
Tekninen ongelma.
13
328
Vastaukset
- Anonyymi
Joskohan hallintoelin tietäisi kertoa.
- Anonyymi
Ei mikään ihme että on ongelmia, pappatunturin valmistus loppui 1987. Vanha on moposi vaikka olisi viimeistä sarjaa.
- Anonyymi
Taitaa trolli tehdas siellä sekoittaa hieman huumoria peliin,
- Anonyymi
Haaratoimiston trollit on jo nukkumassa.
- Anonyymi
Kuinkahan paljon se on myöhässä?
Tuskin kuitenkaan tuntia kauempaa, joten sovi lähtöaika sisaren kanssa tuntia myöhemmäksi.- Anonyymi
Ei Kait naimattomat vastakkaista sukupuolta olevat saa käydä yhdessä kentällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Kait naimattomat vastakkaista sukupuolta olevat saa käydä yhdessä kentällä?
Saa mutta ei yhteisellä kulkupelillä, sytytyksen voi säätää myös skootterin peräpeiliä tiiraten, täten tunturin ahtimen paineen kasvaessa sytytys ajoittuu itsestään.
Herätkää lehdessä 1983/6 on tästä hyvä ohje, hallinto elin neuvoo siinä myös nousukulman nopeuden perä perää ajellessa tuntureilla.
- Anonyymi
Poljet vaan menemään poika. Se on moottoripolkupyörä toiselta nimeltään. Polkimet on juuri tuota varten että pääset rimpsalle.
- Anonyymi
Televisiossa näytettiin kuinka Pappatunturi käynnistetään. Kyseessä oli ohjelma Tankki Täyteen, suorittajina Reinikainen ja kumppanit.
- Anonyymi
Ehkä luterilaisilla on luovempi ratkaisu tähän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä luterilaisilla on luovempi ratkaisu tähän!
"Anonyymi
2025-08-25 12:23:10
Ehkä luterilaisilla on luovempi ratkaisu tähän!"
µµµµµµµµµµ
Tietyst on koska aloittaja on luteristi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-08-25 12:23:10
Ehkä luterilaisilla on luovempi ratkaisu tähän!"
µµµµµµµµµµ
Tietyst on koska aloittaja on luteristi.lutteri lutteri männästäsi puuttuu mutteri
- Anonyymi
Vettä tankissa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013811
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482731- 1142559
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392058Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et231604- 271562
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?711333Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81301