Järjestö, vanhimmat, ja jopa normi JT,eikö tämä koske aikalailla kaikkia?
Joka itsensä korottaa, sepä alennetaan?
23
242
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin tulee julkeus sitten häpeä..
- Anonyymi
Kyllä. Jehovien yhteisenä syntinä on hengellinen ylpeys ja muiden vähättely. Vaikka nämä opit ovat tosi sakeaa settiä niin niitä pidetään erityisen totuudellisina.
- Anonyymi
He nimittävät uskontoaankin totuudeksi. Tietenkään se ei sitä ole, mutta ainahan voi kuvitella. Todella omahyväinen porukka ja jossain määrin vahingollinenkin, hyvin edustettuna uskontojen uhreja tuottamassa. Pahimmillaan hengenvaarallinen jäsenilleen mm. verikysymyksen kautta.
- Anonyymi
Vanhimmat Jumala itse valitsee ja puhuu järjestön miehille suoraan,
- Anonyymi
Jumala ei ole , eikä tule valitsemaan yhden yhtäkään JT vanhinta.
Tämä on saletti. - Anonyymi
Eikö tämä ole sitä suurinta korottamista muiden yläpuolelle?
- Anonyymi
Eikö koko uskonto perustu siihen että me JT olemme parhaita ja Jumalan silmä teriä!?
- Anonyymi
Ainakehutaan kokouksissa kuinka hyviä Me JT olemme.
Todella kansallismielisiä toisten yläpuolella olevia! - Anonyymi
Naapurissa oli JT sisar joka ei mennyt edes oman isänsä hautajaisiin, joka oli luterilainen,
Kulkee nenä pystyssä, on juuri niin kuin fariseukset ja saddakeukset!- Anonyymi
Minun JT äitini kun kuoli, minulle ei ilmoitettu mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun JT äitini kun kuoli, minulle ei ilmoitettu mitään.
Otan osaa,
- Anonyymi
Kaikki muut Uskonnot ovat vääriä uskontoja ja niitä pitää vihata! ei saa ottaa edes selvää omasta JT uskonnosta.
- Anonyymi
JT vanhimmat ovat nöyrimpiä näin väitettään opetus lehdessä Vartiotorni, jonka kirjoitukset perustuvat Raamattuun käy sanominen.
- Anonyymi
Mulkvisteja kun naamiot riisutaan!
Kyllähän kaikki osalliset sen tietää mutta ei uskalla kertoa muuten siitä tulee seurauksia.
Pitää vain kehua että ovat lahjoja ihmisinä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulkvisteja kun naamiot riisutaan!
Kyllähän kaikki osalliset sen tietää mutta ei uskalla kertoa muuten siitä tulee seurauksia.
Pitää vain kehua että ovat lahjoja ihmisinä!Jälleen yksi järjestön vääristelemä raamatunkohta. Ei se ole lahjoja ihmisinä, vaan ihmisille. Ef. 4:8. Tuossa UM käännöksen amatöörivääntäjät ovat pistäneet omiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen yksi järjestön vääristelemä raamatunkohta. Ei se ole lahjoja ihmisinä, vaan ihmisille. Ef. 4:8. Tuossa UM käännöksen amatöörivääntäjät ovat pistäneet omiaan.
Voihan sitä rottaakin sanoa lahjaksi sitten.
- Anonyymi
Tervetuloa JT joukkoon pelastumaan!
- Anonyymi
Helvettiin te menette koko sakki. Tähän olette pakanoita joiden uskontoa ei lasketa virallisesti edes kristilliseksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvettiin te menette koko sakki. Tähän olette pakanoita joiden uskontoa ei lasketa virallisesti edes kristilliseksi!
On raamatunmukaista uskoa
- Anonyymi
Anonyymi-ap 2025-08-11 23:18:59
"Joka itsensä korottaa, sepä alennetaan?"
2 kor. 11:20 Tehän suvaitsette, että joku teidät orjuuttaa, että joku teidät syö puhtaaksi, että joku teidät saa saaliiksensa, että joku itsensä korottaa, että joku lyö teitä kasvoihin.
... ja tästä lopuksi 11:30 Jos minun kerskata täytyy, niin kerskaan heikkoudestani- Anonyymi
Keskity raamattuun kokonaisvaltaisesti, ateisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskity raamattuun kokonaisvaltaisesti, ateisti
Nimenomaan sinä JT! Etkä järjestön valikoituihin kohtiin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi 2025-08-13 18:28:40
" Keskity raamattuun kokonaisvaltaisesti "
-Tarkoitat siis, että hän on oikeassa.
" ateisti "
-Nimittelylinjalle. Mikset seuraisi totuutta ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101386- 961256
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2950Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85862Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14812- 32800
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57786T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37738Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44724