” Vaan etsikäät ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, ja niin kaikki nämät teille annetaan.”
Matt 6:33
Vaan etsikäät ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa,
9
57
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
- Anonyymi
Nej, söken först efter hans rike och hans rättfärdighet, så skall också allt detta andra tillfalla eder.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nej, söken först efter hans rike och hans rättfärdighet, så skall också allt detta andra tillfalla eder.
But seek ye first the kingdom of God, and his righteousness; and all these things shall be added unto you.
- Anonyymi
Niitä valtakunnan todistajia riittää joka lähtöön.
Hurmoslahkoihin, kaatolahkoihin ei pidä mennä mitään Jeesuksia etsimään.
Valkia Saatana siellä esittää Jeesusta ja täydestä menee.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Anonyymi
Mitä vanhempi perinteinen kirkko on kyseessä, sitä luotettavampi sinne on mennä Jumalaa etsimään.
- Anonyymi
Monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta.
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.
- Anonyymi
Lahkolaiset aloittaa yleensä puheen maailmanlopusta. Sillä luodaan voimakas pelon ilmapiiri, johon ratkaisuksi tarjotaan pikaista liittymistä uskonlahkon jäseneksi.
- Anonyymi
Ja sitten sitä Jeesusta pumpataan sisälle monen miehen voimalla kädet ojossa.
Ei Jeesus tule ihmisen käsistä.
Ihminen ei edes tiedä, mistä Henki tulee ja kehenkä menee.
- Anonyymi
Ihmisen käsistä lähtee monen metrin mittaiset energiavirrat, kundaliinia ja reikivoimia.
Henkiparantajien käsistä lähteviä energioita on pystytty kuvaamaan ns. kirlian -menetelmällä. Energiasuihkeilla voi olla mittaa jopa kolme metriä.
Jos hurmahenkin lahkolainen tulee kädet ojossa kohti silmät kiiluen, niin kiireesti alta pois.
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070