Prseaukiset sähköreppanat ei tuollaista huoltoasemaa kykene pystyssä pitämään, sanokaa minun sanoneen.
Puoli vuotta, enintään vuosi ja Ylöjärven St1-asemalla sammutetaan valot lopullisesti, ja kiitos siitä kuuluu mitään ostamattomille sähköteroille.
😈😈 HOH HOH HOO 😈😈
https://www.is.fi/autot/art-2000011420656.html
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/30707b9c-7452-4f30-9bf0-ccec62fb9088
Ylöjärven St1 on menossa konkurssiin
11
113
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtoehdot on lappu luukulle heti, tai jatketaan toimintaa myymällä sitä mitä voi. Mielestäni tämä on vaihtoehdoista parempi. Tuossa alla todellinen syy tilanteelle.
"Ympäristölautakunta katsoo, ettei huoltoasemalle voida myöntää ympäristölupaa, koska toiminta voi vaarantaa Ylöjärvenharjun pohjavesialueen. Lautakunta arvioi, että onnettomuustilanteessa tai suojarakenteiden tai hälytysjärjestelmien pettäessä polttoainevuodot voivat kulkeutua nopeasti pohjaveteen." - Anonyymi
Ylöjärvellä ei ole kuin muutama sähköauto, joten kyllä tuo liikenneasema on jatkossa täysin ohiajavien sähköautoilijoiden armoilla.
- Anonyymi
Ei sähköautoilijat mitään rahaa tuo ja Ylöjärven St1-asema lopettaa pian toimintansa kokonaan. Ympäristöluvan hylkääminen oli aseman kuolinisku.
- Anonyymi
Tottahan sähköautoilija tuo rahaa St1 saa siitä sähköstä tuloja ja saattaa sähköautoilija käyttää jotain asemanpalvelujakin, kun rahaa säästyy kun ei tarvitse ostaa kallista bensaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan sähköautoilija tuo rahaa St1 saa siitä sähköstä tuloja ja saattaa sähköautoilija käyttää jotain asemanpalvelujakin, kun rahaa säästyy kun ei tarvitse ostaa kallista bensaa.
Asiakkaiden määrä romahtaa niin paljon, että asema ei tule kannattamaan. Eikä bensa erityisen kallista oikeasti ole, bensa on minimaalisen pieni osa autoilun kuluista. Useimmille sähköauto tulisi kalliimmaksi kuin polttis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikallinen poliisi polkupyörineen ja paikkakunnan rovasti mopoineen olisi nyt kovin tervetulleita myös asiakkaiksi, kunhan sen mopon tankkaa jossain muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tottahan sähköautoilija tuo rahaa St1 saa siitä sähköstä tuloja ja saattaa sähköautoilija käyttää jotain asemanpalvelujakin."
Mitäköhän palveluita oikein tarkoitit?
Sähköautoilijan ilmainen vessakäynti ja kahvion tiskiltä ostettu Mars-suklaapatukka ei vielä tee aseman toiminnasta kannattavaa.
- Anonyymi
Ehkä apinoiden kannattaisi lukea nuo linkit, eli polttonesteiden myynti loppuu kun asemalle ei saatu enää ympäristölupaa. Eli vähän kuin pakon edessä.
- Anonyymi
En tiedä kuinka karvainen olet ja osaatko edes lukea.
Oleellista tässä on se, ettei rahattomat sähköpeelot tuollaista liikenneasemaa kykene yksistään ylläpitämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuinka karvainen olet ja osaatko edes lukea.
Oleellista tässä on se, ettei rahattomat sähköpeelot tuollaista liikenneasemaa kykene yksistään ylläpitämään.Miten se tämän toisen väittämän kanssa sopii yhteen, kun tosiautoilijat ihmettelevät miksi kaikki ABC:t ovat kahvia juovia sähköautojaan lataavia asiakkaita täynnä, latauspaikoilla jopa ruuhkaksi asti. Tällaisia kertoili muuan polttis....no henkilö "siellä niitä istui ja odotti laturille, kun ohi ajoin".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tämän toisen väittämän kanssa sopii yhteen, kun tosiautoilijat ihmettelevät miksi kaikki ABC:t ovat kahvia juovia sähköautojaan lataavia asiakkaita täynnä, latauspaikoilla jopa ruuhkaksi asti. Tällaisia kertoili muuan polttis....no henkilö "siellä niitä istui ja odotti laturille, kun ohi ajoin".
Voi veljet ja veljenpojat, tuosta jälleen näkee patteriterojen heikon kirjoitustaidon.
Mikä pahinta, niin tuollaisellakin koulupudokkaalla on ehkä jopa ajokortti ja myös äänioikeus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100