Yhdysvaltojen hallitus haluaa miesten hallitsevan.
Biologiseen lisääntymiseen ei tarvita lahjakkuutta. Naiset ovat sellaisia ihmisiä, joista ihmiset tulevat. Naisen tärkein tehtävä.
Naisella on rooli – synnyttää. Kaikki päätökset on tehtävä miesten toimesta. Siksi naisilla ei pitäisi olla äänioikeutta.
Tai "yksi ääni kotitaloutta kohden"
Useiden vuosien ajan USA republikaanisen puolueen osissa on käyty kampanjaa naisten äänioikeutta vastaan. Hashtag #repaelthe19th ajaa perustuslain yhdeksännentoista lisäyksen kumoamista yleisestä äänioikeudesta.
On luultavasti vain ajan kysymys, milloin äänioikeuskysymyksestä aletaan keskustella vakavammin. Yhdysvalloissa ja länsimaissa yleensä.
Siihen on ilmeinen syy: jotkut puolueet hyötyisivät siitä, että vain miehet äänestäisivät.
Äänestysmalli on yhä selvempää. Naiset menevät vasemmalle, kun taas miehet menevät oikealle.
Jos vain miehet saisivat äänestää, Donald Trumpin ei olisi koskaan tarvinnut huolehtia viime syksyn presidentinvaaleista. Hänen olisi pitänyt voittaa murskavoitto.
Kysymys kuuluu, milloin sama keskustelu tulee meillekkin. Ehkä se on vain ajan kysymys.
Naiset eivät saisi äänestää
Anonyymi-ap
4
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
-arka aihe vasemmistolle, joka hallitsee keskustapalstan poistoja.- AnonyymiUUSI
Ei poistettu niin vaarallinen ollut. Demarit yittääi pimentoon Halosen 481000 € matkn suihkari laskua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei poistettu niin vaarallinen ollut. Demarit yittääi pimentoon Halosen 481000 € matkn suihkari laskua.
Voin laittaa uudelleen.
- AnonyymiUUSI
MENE TÖIHIN juuttaan pökiö!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914