💪💪💪💪💪💪💪 RAJUA VOIMAA!!! 💪💪💪💪💪💪💪💪💪
https://lightningmotorcycle.com/ls-218/
244 hv
Huippunopeus 351 km/h
Pikes Peakin kilpailussa voitti fossiilimoottoripyörät 20 sekunnilla.
Hienoa, että moottoripyörissäkin on siirrytty nykyaikaisiin moottoreihin.
Myös moottoripyörät siirtyvät nykyaikaisiin moottoreihin. Lightning Motorsin LS-218:ssa on 244 hv!!
6
157
Vastaukset
- Anonyymi
Näinkin yhden lataamassa ABC:n latausasemalla.
- Anonyymi
Mulle kaikki liian kyykkyjä. Omassa pyörässä huiput vain 280 km/h, vaikkakaan en ole noita nopeuksia koskaan edes kokeillut. 2,8 sek 0-100 km/h riittää ja ~200 hp tehotkin ovat täysin riittävät.
Jos tulisi enempi adventure-tyyppistä kalustoa, niin voisi kiinnostaakin... Sikäli, jos hinta pysyy aisoissa. - Anonyymi
Eikä tarvitse jatkuvasti huoltaa ja rempata niin kuin korkeaviritteisiä polttomoottoripyöriä.
- Anonyymi
Näinpä, jos ajaminen kiinnostaa enemmän kuin korjaaminen ja huoltaminen...
- Anonyymi
Johan on potkua!
- Anonyymi
Motoristinä tiedän, että useimmat tykkäävät ajella pitkin pienemiä mutkateitä. Ei onnistu sähköpyörillä, kun pienempien teiden varsilla ei ole latauspisteitä.
Ei ole edes paikkaa kyyditettävälle, eikä matkapyöräksi tuosta ole muutenkaan. Jos vain leikkikaluksi radalle, niin mikä ettei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1151542
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016