Siis että heitä ihaillaan, kun ovat jatkuvasti julkisesti perskännissä.
Luuleekohan nuo vihervasemmistonaiset oikeasti että känniörveltäminen on hienoa?
37
153
Vastaukset 37
- Anonyymi
Se rippuu kuka on asialla sanna ok petteri ei ok.
- Anonyymi00014
Entä Kokoomusämmä Jukka Kopra?
- Anonyymi00023
Hesa wc ei oo muuta tekemistä - kapakasta kapakkaan.
- Anonyymi00038
Anonyymi00014 kirjoitti:
Entä Kokoomusämmä Jukka Kopra?
Lienee ok, kun ämmästä kyse
- Anonyymi
Vasemmisto on vaan pienessä hiprakassa, oikeisto kaatokännissä taskupistooleineen.
- Anonyymi
Sanna oli juuri örisemässä Flow festareilla.
- Anonyymi00024
Anonyymi kirjoitti:
Sanna oli juuri örisemässä Flow festareilla.
Sanna 15v.
- Anonyymi00030
Juuri niin.
- Anonyymi
Vihervasemmistonaiset sais tulla jo sieltä puusta alas, kuten muutkin suomalaiset ovat tehneet.
- Anonyymi00015
Sanos muuta.
- Anonyymi00017
Taisi olla kyllä oikeiston kepulainen Kekkonen joka puuhun meni vieläpä kännissä ja perse edellä.
- Anonyymi
On se hienoa, kun keski-ikäiset naiset örveltää kuin teinipissikset ikään. Minä arvostan.
- Anonyymi
Vihervasemmistonaisten mietelause:
Pannaan kaljat Siwa kassiin, eix juu, sit mä tahdon **ssii, eix juu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmistonaisten mietelause:
Pannaan kaljat Siwa kassiin, eix juu, sit mä tahdon **ssii, eix juu.Yllättävän syvällistä vihervasemmistonaiselta.
- Anonyymi
Soittakaa nyt kiireesti Kokoomuksen piiritoimistoon ja tiedustelkaa sieltä?
Muutoin voit sinä ihan rauhassa jatkaa raittiusseuran pitoa, se ei minua haittaa. Mutta älä tuo tylsää naamaasi meidän juhliin, me kun jatkamme hauskan pitoa.
Niin ja Persaukinen Persu voi hyvä tavaton, pysy siellä Esson baarissa, on hyvä paikka sinulle? Ehkä joku muukin pallovatsa lökäpöksy sinne seuraksesi eksyy?- Anonyymi
Miksi te vihervasemmistolaiset jämähditte sinne 70-luvun örvellyskulttuuriin. Muut suomalaiset oppi eurooppalaisten tavoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te vihervasemmistolaiset jämähditte sinne 70-luvun örvellyskulttuuriin. Muut suomalaiset oppi eurooppalaisten tavoille.
Mulla ei oo nyt aikaa, kun pitää ehtiä meidän yliopiston vasemmisto kokoukseen. Kyllä se 1970 luku varmaan ihan kivaa on ollut, mutta isä ja äiti eivät siitä kertoneet.
Mutta pappa, sinähän voisit siitä omasta örvellyksestäsi kertoa meille täällä oleville?
Muutenkin Persut ovat noin yleisesti jääneet jälkeen kehityksestä. - Anonyymi00018
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut persut ovat tosiaan oppineet eurooppalaisille tavoille ja vetäneet amfetamiinia nokkaan ja ampuneet aivonsa pellolle. Eräänä vuonna näin kävi kolmasosalle persujen eduskuntaryhmästä.
- Anonyymi00033
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei oo nyt aikaa, kun pitää ehtiä meidän yliopiston vasemmisto kokoukseen. Kyllä se 1970 luku varmaan ihan kivaa on ollut, mutta isä ja äiti eivät siitä kertoneet.
Mutta pappa, sinähän voisit siitä omasta örvellyksestäsi kertoa meille täällä oleville?
Muutenkin Persut ovat noin yleisesti jääneet jälkeen kehityksestä.Viime vuosisataan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jotkut persut ovat tosiaan oppineet eurooppalaisille tavoille ja vetäneet amfetamiinia nokkaan ja ampuneet aivonsa pellolle. Eräänä vuonna näin kävi kolmasosalle persujen eduskuntaryhmästä.
Niinpä kävi
- Anonyymi
Niinku toi Multala.
Hirvee vassari-doku.- Anonyymi00035
Hehee.
- Anonyymi
Näin uskon.
- Anonyymi00016
Pers ei tiedä mitä toinen pää puuhaa kännisä.
- Anonyymi00019
Eivät sorru alkoholiverollisiin tuotteisiin. Kokkeli, essot, mdma... verottomina.
- Anonyymi00020
Kokoomuslaisen mielestä pitäisi olla kokaiinipöllyssä kuin olivat muinoin 80-luvulla.
- Anonyymi00021
Ainakin Sanna luulee.
- Anonyymi00022
Luulee ne.
- Anonyymi00025
Siis pitää tissutella kaapilla niin kuin oikea pikkuporvari tekee. Ja on tehnyt aina.
Muuten tuo "örveltäminen" on levinnut etelä-Eurooppaankin varsinkin nuorison keskuuteen. Esim. vanhassa Italiassa pidettiin ihan moukkana, jos oli julkisesti juovuksissa.- Anonyymi00027
Meidän Sanna ei ole koskaan esiintynyt perskännissä. Muutaman saa ottaa niin että hymy on sellainen mairea ja tykkää huutaa ja baillaa. Persut on niitä jotka oksentelee ja katse on lasittunut, mutta siltikään ei uskalleta tanssia.
- Anonyymi00026
No ainakin persut sen tietää, sen verran on esimerkkejä olemassa
- Anonyymi00028
Sampsa Kataja (kok) piti ihan eduskunnassa puheen melkoisesa hutikassa.
- Anonyymi00029
Taidat olla itse.
- Anonyymi00036
Huumeissahan ne
- Anonyymi00037
KD:n kansanedustaja Tanus (62v) kertoi maistaneensa ensimmäistä kertaa lonkeroa - ja se oli alkoholitonta. Vastasi toimittajalle, joka kysyi poliitikoille ja muille vasta järjestetystä ruoka- ja juomatarjoilusta.
- Anonyymi00039
Nykyajan korpikommunisteja nuo vihervasemmistonaiset.
- Anonyymi00040
Nykyajan Arskoja ja Raneja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4202091- 2021703
- 1521542
- 1231406
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291216Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2571032- 114948
- 17864
- 75858
- 26715