Näin toimi pyörävaras tääl Manses !
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2f37b52d-ab87-481a-a3ab-e442f8dd7c1d
Kyllä on röyhkeys huipussaan !
18
158
Vastaukset
- Anonyymi
työläisten kaupunki
Ilmari sdp?- Anonyymi
Toi on kyllä ihmettä, että Ilmari olisi tuohonkin syyllinen. Minun pyöräni varastettiin monta vuotta sitten eikä Ilmaria ollut lähimaillakaan silloin.
- Anonyymi
Kyllähän tän täytyy olla jonkin/joidenkin aineiden vaikutusten alainen
ja reilusti !!!- Anonyymi
Eikö noista jaloissa olevista tatskoista voi tunnistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö noista jaloissa olevista tatskoista voi tunnistaa?
Vaikuttava aine ei muodosta tatuointeja
- Anonyymi
sitten kun pyörävaras löytyy hirtettynä niin poliisi kiinnostuu 🤔
- Anonyymi
jos multa pöllittäisiin pyörä niin ottaisin kaverin hinaukseen , en pysähtyisi vaikka poliisit yrittäisivät pysöäyttää minut 🙂
- Anonyymi
tuokaa rikkalapio ja kerätkää rosvon jäänteet 🤣
- Anonyymi
Ei se sinun pyöräsi varmaankaan ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sinun pyöräsi varmaankaan ollut
joo ei mulla oo tollasia kalliita pyöriä , siskon ukolta joku virolainen vei keskellä päivää kalliin pyörän
- Anonyymi
Peukkunistiltä leikattaisiin tuosta hyvästä kädet Lähi-idässä.
- Anonyymi
Vaikuttaa hyvin turvalliselta.
- Anonyymi
eli jos ajaa yksivaihteisella peruspyörällä niin ei pöllitä ?
- Anonyymi
pyörävarkauden rangaistus pitäisi saada riittävän ylös , no ei mihinkään hevosvarkaat hirtetään , mutta vaikka vuosi ehdotonta
- Anonyymi
Ei ketään hirtetä.
- Anonyymi
Vankilat ovat jo täynnä. Ei sinne pyörävarkaita mahdu.
- Anonyymi
Valintana on, hakataanko tai pahempaa velan vuoksi, vai pyörän vieminen.
Poliisi antaa sakot ja kansalainen pyöränomistaja tuskin hakkaa ainakaan pahemmin ja joutuisi lisäksi korvausvastuuseen.
Think about this. - Anonyymi
Tuollainen pieni olkalaukku (mänbäg) viittaa entisen itäblokin maan isäntään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164