Sillä kirjoitettu on: "OLKAA PYHÄT, sillä minä olen pyhä".
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta TUOMITSEE kunkin hänen TEKOJENSA MUKAAN, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,
tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne,
vaan Kristuksen kalliilla verellä, 🩸niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan,
hänen, joka tosin oli edeltätiedetty jo ennen maailman perustamista, mutta vasta viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten,
jotka hänen kauttansa uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että teidän uskonne on myös toivo Jumalaan.”
KUKIN TUOMITAAN TEKOJENSA MUKAAN!
21
107
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta jumlan tahdosta putin elää yhä. Kertoo paljon.
- Anonyymi
Jokainen joutuu Jumalan eteen tuomiolle omista teoistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja kaverin. Jos siunaa ne.
- Anonyymi
Karma kyllä rankaisee Putinia
Tässä ja sruraavissa elämissä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, omistaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, omistaan.
Kyllä vastuullisten joukko on laajempi.
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.
- Anonyymi
Karman laki rankaisee, kaikki pahat teot, ajatukset, puheet heijastuvat takaisin niinkuin myös hyvät.
Mitä kylvää sitä niittää.
Ole teoissasi rpäitsekäs niin tulevat elämäsi ovat aina vaan ihanampia ❤️❤️❤️♥️♥️♥️- AnonyymiUUSI
Saarn. 3:20
Kaikki menee samaan paikkaan. Kaikki on tomusta tullut, ja kaikki palajaa tomuun
Sielunvaellus ja syntyminen vaikka eläimeksi ne opit on Hindujen muiden idän uskontojen perua.
Raamatun mukaan ihmisen on kuolemalla kuoltava ja sitten tulle loppu ja tuomio.
1. Moos. 3:19
Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."
Saarn. 12:7
Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.
- Anonyymi
Jumala on mustasukkainen vuorenpeikko sanoi Einsteinin alpertti.
Minä lisään että se on itsekäs omahyväinen narsisti👺💩 - Anonyymi
Ei kannata herjata muita eikä haluta muiden kuolemaa. Ne synnit kannattaa hylätä.
- AnonyymiUUSI
5. Moos. 19:21
Älä sääli häntä: henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta."
- Anonyymi
Kaunis ajatus. Mutta en usko ennen kuin salama iskee tuhoisasti Kremliin.
- AnonyymiUUSI
Diktaattorit ovat yleensä saaneet ansioittensa mukaisen lopun.
- AnonyymiUUSI
Putinhan on etsintäkuulutettu ja tusili pidättää ja viedä Haagin sotatuomioistuimeen.
- AnonyymiUUSI
Se Raamattu-kirjassa Jeesukseksi nimetty vakuutteli tulevansa taivaallisten sotajoukkojen mukana takaisin Maan päälle vielä osan kuulijoistaan henkeä huokuessa.
Tuosta on kulunut jo kaksi vuosituhatta ajastaikaa, eikä miestä näy ei kuulu, joten mikä mättää?
Petkuhuiputusta, mitäpä muutakaan, koko raamattu.- AnonyymiUUSI
Siihen aikaan niitä kirjoittajia oli satoja ja tekstejä laitettiin summassa kuuluisien ihmisten puhumaksi, ihan miten Kirkolliskokuksessa päätettiin.
Nythän lahkot, kuten hellunailaiset väittää tietävänsä melkein päivän tarkkuudella Jeesukse paluun ajakohdat. Ennustuksia päivitetään viikoittain niissä piireissä.
Jeesuksen omana puheena voitaan pitää sitä lausetta, kun hän sanoi, ettei tiedä paluunsa ajankohtaa, ei sitä tiedä enkelit, Isä-Jumala yksin sen tietää.
- AnonyymiUUSI
Lahkot aloitaa yleensä puheen maailmanlopusta (Jehovat,Helluntailaiset,Mormonit,Advarit)
Heidän tarkoitus on luoda pelon ilmapiiri, johon ratkaisuksi tarjotaan heidän lahkoon pikaista liittymistä.- AnonyymiUUSI
Siten sitä lahkon "Jeesusta" pumpataan ihmiseen sisälle oikein porukalla kädet ojossa.
- AnonyymiUUSI
Miten kävikään sinun oman lahkosi?
- AnonyymiUUSI
Ei kannata tehdä mitään, ei hyvää eikä pahaa, ei tee yhtikäs mitään.
- AnonyymiUUSI
Uhkailut koskevat vain hihhuleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040