KUKIN TUOMITAAN TEKOJENSA MUKAAN!

Anonyymi-ap

Sillä kirjoitettu on: "OLKAA PYHÄT, sillä minä olen pyhä".
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta TUOMITSEE kunkin hänen TEKOJENSA MUKAAN, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,
tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne,
vaan Kristuksen kalliilla verellä, 🩸niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan,
hänen, joka tosin oli edeltätiedetty jo ennen maailman perustamista, mutta vasta viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten,
jotka hänen kauttansa uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että teidän uskonne on myös toivo Jumalaan.”

21

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta jumlan tahdosta putin elää yhä. Kertoo paljon.

• Anonyymi

Jokainen joutuu Jumalan eteen tuomiolle omista teoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja kaverin. Jos siunaa ne.

• Anonyymi

Karma kyllä rankaisee Putinia
        Tässä ja sruraavissa elämissä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan, omistaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan, omistaan.

Kyllä vastuullisten joukko on laajempi.

Valit. 5:7

Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

4. Moos. 14:18

'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

• Anonyymi

Karman laki rankaisee, kaikki pahat teot, ajatukset, puheet heijastuvat takaisin niinkuin myös hyvät.
      Mitä kylvää sitä niittää.
      Ole teoissasi rpäitsekäs niin tulevat elämäsi ovat aina vaan ihanampia ❤️❤️❤️♥️♥️♥️

• Anonyymi
        UUSI

Saarn. 3:20

Kaikki menee samaan paikkaan. Kaikki on tomusta tullut, ja kaikki palajaa tomuun

Sielunvaellus ja syntyminen vaikka eläimeksi ne opit on Hindujen muiden idän uskontojen perua.

Raamatun mukaan ihmisen on kuolemalla kuoltava ja sitten tulle loppu ja tuomio.

1. Moos. 3:19

Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

Saarn. 12:7

Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

• Anonyymi

Jumala on mustasukkainen vuorenpeikko sanoi Einsteinin alpertti.
      Minä lisään että se on itsekäs omahyväinen narsisti👺💩

• Anonyymi

Ei kannata herjata muita eikä haluta muiden kuolemaa. Ne synnit kannattaa hylätä.

• Anonyymi
        UUSI

5. Moos. 19:21

Älä sääli häntä: henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta."

• Anonyymi

Kaunis ajatus. Mutta en usko ennen kuin salama iskee tuhoisasti Kremliin.

• Anonyymi
      UUSI

Diktaattorit ovat yleensä saaneet ansioittensa mukaisen lopun.

• Anonyymi
      UUSI

Putinhan on etsintäkuulutettu ja tusili pidättää ja viedä Haagin sotatuomioistuimeen.

• Anonyymi
      UUSI

Se Raamattu-kirjassa Jeesukseksi nimetty vakuutteli tulevansa taivaallisten sotajoukkojen mukana takaisin Maan päälle vielä osan kuulijoistaan henkeä huokuessa.
      Tuosta on kulunut jo kaksi vuosituhatta ajastaikaa, eikä miestä näy ei kuulu, joten mikä mättää?
      Petkuhuiputusta, mitäpä muutakaan, koko raamattu.

• Anonyymi
        UUSI

Siihen aikaan niitä kirjoittajia oli satoja ja tekstejä laitettiin summassa kuuluisien ihmisten puhumaksi, ihan miten Kirkolliskokuksessa päätettiin.

Nythän lahkot, kuten hellunailaiset väittää tietävänsä melkein päivän tarkkuudella Jeesukse paluun ajakohdat. Ennustuksia päivitetään viikoittain niissä piireissä.

Jeesuksen omana puheena voitaan pitää sitä lausetta, kun hän sanoi, ettei tiedä paluunsa ajankohtaa, ei sitä tiedä enkelit, Isä-Jumala yksin sen tietää.

• Anonyymi
      UUSI

Lahkot aloitaa yleensä puheen maailmanlopusta (Jehovat,Helluntailaiset,Mormonit,Advarit)

Heidän tarkoitus on luoda pelon ilmapiiri, johon ratkaisuksi tarjotaan heidän lahkoon pikaista liittymistä.

• Anonyymi
        UUSI

Siten sitä lahkon "Jeesusta" pumpataan ihmiseen sisälle oikein porukalla kädet ojossa.

• Anonyymi
        UUSI

Miten kävikään sinun oman lahkosi?

• Anonyymi
      UUSI

Ei kannata tehdä mitään, ei hyvää eikä pahaa, ei tee yhtikäs mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Uhkailut koskevat vain hihhuleita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe