Näin se nyt sitten on virallisesti ilmoitettu: rähinämummo Lyrics keskustelee universalismista VAIN omissa ketjuissaan. Hieno rajaus, vähän kuin kylän ilmoitustaululla olisi lappu: “Keskustelen säästä vain keittiön pöydän ääressä, klo 14–16, ja vain niille jotka tuovat omat kupit.”
Sinänsä järkevää. Kotikenttäedulla on helpompi hallita peliä. Kun pysyy omalla hiekkalaatikolla, voi päättää säännöt, kuka saa tulla leikkimään ja milloin peli loppuu (tai oikeastaan, milloin se ei lopu).
Mutta tämä onkin kaikkien etu. Lyrics saa jatkaa loputonta "UT:n sovitusoppi Extended Edition" -saagaansa rauhassa, ja muu palsta voi samaan aikaan tehdä hyviä, monipuolisia aloituksia, joissa keskustelu kiertää vähän muutakin kuin yhtä ja samaa pyhää peruskiveä.
Ajatelkaa tätä kuin ekosysteemin tasapainoa: on Lyricsin ketjut, joihin voi mennä katsomaan pitkäikäistä lajia sen luonnollisessa elinympäristössä, ja sitten on muu palsta, jossa kukkii välillä muutakin kuin hänen oman sovitusoppinsa version ainavihreä pensas.
Joten sovitaan näin: Lyricsin oma show jatkukoon omalla kanavallaan – me muut pidetään huolta, että täälläkin on ohjelmaa muille kuin sarjaseuraajille.
Lyrics ilmoitti: Sovitusoppi vain omissa ketjuissani - muu palsta jatkaa elämäänsä
12
171
Vastaukset
- Anonyymi
Anonyymi-ap 2025-08-12 17:12:01
Näin se nyt sitten on virallisesti ilmoitettu: rähinämummo Lyrics keskustelee
-------
Jos oisin Lyrics en menisi lähellekkään sellaista pöytää jossa nimitellään rähinämummoksi heti ovella....
Hyi! Voisi kuvitella, että aikuinen ihminen, joka sanoo olleensa yli 50 vuotta uskossa, on ajattellut hyvin tarkkaan millaisen kuvan hän haluaa antaa itsestään julkisuuteen. Nikki on kuin ihmisen käyntikortti. Nähtävästi näin ei kuitenkaan ollut "Lyricsin" kohdalla.
Nikki "Lyrics" on tarkoituksella monikossa, mikä herättää epäilemättä tiettyjä kysymyksiä esim. henkilön henkisestä tilasta ja kyvystä ymmärtää tehtyjen valintojen seuraukset.- AnonyymiUUSI
Parasta ja viisasta on kun ei puutu toisen ihmisen asioihin. Eikä varsinkaan esitä mitään hypoteeseja, omia oletuksiaan. Faktat ovat mitä ovat. Ei pidä lausua väärää todistusta.
- AnonyymiUUSI
Jo herra henki ei ymmärrä, mitä Lyrics tarkoittaa? Se on sävellyksen sanoittamista.
Monikossa. Koska harvoin mitään verbaaliseen muotoon tuotettua sävellystä voi kuitata yhdellä sanalla. Siksi Lyrics.
Jos joku on valinnut sellaisen taiteellisen puolen työnimen ( ei nikkiä) hänellä täytyy olla siihen syynsä, ja onkin. Tässä tapauksessa on.
Kannattaa laajentaa sivistystä, ettei esitä huvittavaa itsestään.. . - AnonyymiUUSI
herra hengelle vähän infoa netistä näkyi...
"Termi "lyrics" tarkoittaa irtisanouduttua musiikkikappaleen sanoitusta, laulun sanoja tai laululyriikkaa. Lyriikka on keskeinen osa musiikkia, ja sen tarkoituksena on välittää tunteita, kertoa tarinoita tai ilmaista ajatuksia."
Lyriikka voi vaihdella tyyliltään ja sisällöltään, ja se voi käsitellä monenlaisia aiheita, kuten rakkautta, yhteiskuntaa, luontoa ja henkilökohtaisia kokemuksia. Musiikkityylit, kuten pop, rock, rap ja folk, sisältävät kaikki lyriikoita, ja ne voivat olla joko yksinkertaisia ja tarttuvia tai syvällisiä ja monimutkaisia.
Esimerkiksi laululyriikka voi olla tarkoitettu kuultavaksi ja solistin laulettavaksi, tai se voi olla osa oopperaa, jolloin siitä käytetään nimitystä libretto. Sanoituksia voidaan kirjoittaa ennen säveltämistä tai sen aikana, ja sanoittaja on se, joka luo tekstiä"
(Lainaus: googlen hakukoneesta sanalla Lyrics
- AnonyymiUUSI
Kiitoksia tämän ketjun aloittajalle taas,kun kevennät palstan raskasta tunnelmaa.
- AnonyymiUUSI
joo rähinäpalsta on rankka paikka monille...
- AnonyymiUUSI
Ap.t. 17:30 Nämät eksytyksen ajat on tosin Jumala sallinut, ja ilmoittaa nyt kaikille ihmisille joka paikassa, että parannuksen tekisivät. Biblia (1776)
- AnonyymiUUSI
Mark.16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se tulee autuaaksi; mutta joka ei usko, se kadotetaan. Biblia (1776) Joh.3:18. 1Piet.3:21.
- AnonyymiUUSI
Mark.9:45 Ja jos jalkas on sinulle pahennukseksi, hakkaa se pois: parempi on sinulle että ontuvana elämään menet, kuin jos sinulla olis kaksi jalkaa ja heitettäisiin helvettiin, sammumattomaan tuleen. Biblia (1776)
- AnonyymiUUSI
Matt.18:8 Mutta jos kätes taikka jalkas pahentaa sinun, niin leikkaa ne pois, ja heitä pois tyköäs. Parempi on sinun elämään sisälle mennä ontuvana taikka raajarikkona, kuin että sinulla olis kaksi kättä eli kaksi jalkaa, ja sinä heitettäisiin ijankaikkiseen tuleen. Biblia (1776. Matt.5:30. Mark.9:43. 9:45. 9:47. Kol.3:5.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070