Jumalan tahdon tekeminen ei suinkaan tarkoita näitä asioita:
- Jeesuksen sovitustyön herjaamista ja Jeesuksen veren rienaamista ”Saatanan vereksi”
- ehtoollisen pilkkaamista
- seurakunnan pilkkaamista
- Jeesuksen opetusten mitätöimistä
- Jeesukseen uskovien herjaamista
- Raamatun Uuden Testamentin suuren osan herjaamista valheeksi ( jopa ”Saatanan valheeksi” )
- apostolien rienaamista
Siksi, tee parannus kun vielä aikaa on!
JUMALAN TAHTO EI OLE NÄITÄ
20
258
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata herjata olematonta.
Jeesus oli vain yksi uskontohuijari niiden pitkässä ketjussa.
Lasarus-kusetuksestahan se ura urkeni.- Anonyymi
Se on just noin!
- Anonyymi
Se Raamatussa Jeesukseksi mainittu vakuutti tulevansa takaisin Maan päälle vielä osan kuulijoistaan eläessä.
Onko näin tapahtunut tänä kahtena vuosituhantena?
Ei ole.- Anonyymi
Ei ole, ei tule, eikä tilata.😁
- Anonyymi00021
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, ei tule, eikä tilata.😁
Ei hän tulekaan niille, jotka eivät häntä odota.
- Anonyymi
Onko jumalan tahto teurastaa lapsia Palestiinassa?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Osa uskovaisista kuitenkin hyväksyy Israelin toimet.
- Anonyymi
Kristinusko tulee katoamaan mutta toinen kehveli islam ei katoa ihan heti.
Itse olen inkarnaattori, jälleen syntymistieto ei kuole koskaan. - Anonyymi
💊💊💊💊💊💊💊
- Anonyymi
Nykyisin tuohon listaan voi lisätä myös alkuseurakunnan pilkkaamisen , jota kyseinen henkilö ( TS ) harjoittaa.
- Anonyymi
Kyseinen (TS) ei ole harrastanut mitään kuolemansa jälkeen, josta on kulunut lähes 3,5 vuotta. Kommenttinsa joita eläissään kirjoitti paljonkin palstalle, kirjoitti reilusti omalla nimellään.
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen (TS) ei ole harrastanut mitään kuolemansa jälkeen, josta on kulunut lähes 3,5 vuotta. Kommenttinsa joita eläissään kirjoitti paljonkin palstalle, kirjoitti reilusti omalla nimellään.
Väärin. Valehtelet. Hän kirjoittaa yhä. Käsiala on helppo tunnistaa. Herjan aiheet, Paavali varsinkin, kirjoitustyyli, jota viha sävyttää, sanakäänteet ym. Kaikki ne kertovat, että TeSu kirjoittaa edelleen.
Valheesi ovat kömpelöitä yrityksiä peitellä totuutta. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Väärin. Valehtelet. Hän kirjoittaa yhä. Käsiala on helppo tunnistaa. Herjan aiheet, Paavali varsinkin, kirjoitustyyli, jota viha sävyttää, sanakäänteet ym. Kaikki ne kertovat, että TeSu kirjoittaa edelleen.
Valheesi ovat kömpelöitä yrityksiä peitellä totuutta.Katkera vihasi vainajaa kohtaan on säälittävää, myös niin innokkaasti siteeraamasi Raamattu tuomitsee jyrkästi vainajahenkien kanssa pelehtimisesi.
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."
- Anonyymi00014
Eikä ne todellakaan ole Jeesuksen seuraamisen merkkejä!
- Anonyymi00015
Netti ei välttämättä ole paikka missä Jeesusta seurataan.
- Anonyymi00017
Jeesus rakastaa ja siksi meidämkin tulee rakastaa toisiamme.
- Anonyymi00018
Miksi Jumala loi seksi ja itse tyydyttämisen, oletko kysynyt Jumalalta miksi jumala halusi näin tehdä?
- Anonyymi00019
Että ihmisellä olis omaa kivaa
- Anonyymi00020
Kivien kääntämistä pidetään ekotekona. Maata kiertäessä niitä onkin paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393