Nyt valtiolta avustuksia heti maanomistajille täysimääräisinä toisinsanoen ulkopuolinen taho tekee työt ja järven tila alkaa parantua heti. Järven kunto ei ole vain maajussien vastuulla vaan yhteiskunnalla. Koskee kaikkia maa alueita joista laskee vesiä järveen. Lappajärven kunta laittakaa asiaa etenenmään sillä te ette nyt ole hoitaneet työtänne ollenkaan! Töihin siitä saatte palkkaa no vauhtia ette tee työtänne johon olette itse halunneet! Töihin nyt! Olette vastuussa! Itse olette vastuun halunneet ja nyt teette työnne! Seurataan teitä olette vastuussa!
Järven tila on surkea
14
263
Vastaukset
- Anonyymi
Ei järven kunnontilalla ole yhtään mitään merkitystä kuntalaisille, vaikka olisi lähteenkirkasta vettä tai lietesäiliön lietteen vettä, niin ei se tuo kuntaan mitään tuloja eikä hyvinvointia.
- Anonyymi
Eläkeläisjuntit ovat lorottaneet sinne suovesiä kymmeniä vuosia.
Saisi nämä eläjeläisjuntit kerrankin kantaa vastuun ja korjata asiat, eikä taas pestä käsiänsä.- Anonyymi
Vaihda jo levyä, tai mene hoitoon, tänä päivänkin nuoret metsänomistajat ojittavat soita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda jo levyä, tai mene hoitoon, tänä päivänkin nuoret metsänomistajat ojittavat soita.
Suon ojitusta nykyään. https://www.youtube.com/watch?v=xKvLf2zBhYE
- Anonyymi
Mitä höpöjä te puhutte. Ei ojitus ole mikään syypää mihinkään. Normaalia kiertokulkua.. Joskus vedet kirkkaita ja joskus vähemmän kirkkaita.
- Anonyymi
Kohta järvi jäätyy ja vedenlaatua ei tarvitse ihmetellä.
- Anonyymi
Metsäojat tukkoon niin muutamassa vuodessa vesi puhdistuu järvessä.
- Anonyymi
Lappajärven kunnan edustus puuttui kokouksesta, jossa visioitiin Lappajärven ja koko Ähtävänjoen tilaa ja tulevaisuutta äskettäin. Että näin.
- Anonyymi
Ei höpö höpö kokouksiin tarvita kunnan edustusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei höpö höpö kokouksiin tarvita kunnan edustusta.
Ei ihme, jos järven tila on tuollainen, kun noin ajattelet.
- AnonyymiUUSI
Mitä itket? Olisit mennyt sinne?
- AnonyymiUUSI
Ei se järven tila parane possua ja kahvia nauttimalla
- Anonyymi
Niin notta ennen kipattihin Reinon riihen vanhat hirret notta järven rantahan. Ajettihin notta turpo ursuksella niitä het monta päivää.
Tauno kävi kahtomassa hirsikasaa ja lykki sen fergusonin heinähännällä järvehen.
Säästettihin pitkä penni notta ei tarvihtenut hakoo vammas kersanttia ja kaivaa sillä kuoppaa keskelle Reinon pakettipeltoa notta superpesis - AnonyymiUUSI
Mitä Jeesus sanoisi? 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991